Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Schaalmodellen 1:18
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door A160 Bekijk BerichtenMijn broer had er een ook een hele hoop. Ze staan nu nog steeds op zijn kamer.
Ik heb er ééntje meegenomen naar mijn huis, en die staat nu in mijn bureau in een jewel-case, ter zijner nagedachtenis.
.
Comment
-
Bij mij is dat ook zo, mijn 1e model auto was eentje van mijn pa. Mijn ma heeft mij die gegeven toen mijn pa vermoord is, van mijn 9jaar staat dat naast mijn bed.2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold
1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold
2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold
2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door IbifaHo Bekijk BerichtenBij mij is dat ook zo, mijn 1e model auto was eentje van mijn pa. Mijn ma heeft mij die gegeven toen mijn pa vermoord is, van mijn 9jaar staat dat naast mijn bed.
En ik heb al schrik wat mijn (eventuele) dood voor mijn kids zou teweegbrengen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door den borre Bekijk BerichtenZwaar! Kan me nog niet half inbeelden wat dit voor uw jeugd heeft betekend...
En ik heb al schrik wat mijn (eventuele) dood voor mijn kids zou teweegbrengen...
Belgische justitie. hoe groter de crimineel hoe meer dat hij te zeggen heeft.
Mijn 'collectie'
Last edited by IbifaHo; 16/05/2015, 14:35.2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door IbifaHo Bekijk BerichtenJa. Eerst mijn pa verliezen, dan bedreigd worden door de familie van zijn moordenaars, dan anderhalve maand het assisen proces, normaal mocht ik daar zelf niet een bijzijn omdat ik minderjarig was, gelukkig hebben ze toen wel een uitzondering gemaakt, dan te horen krijgen dat u pa neerschieten met een kalashnikov maar een klein accidentje was en amper 5jaar krijgt voor de moord en 15voor bende vorming. Paar jaar erna krijgt ge dan telefoon dat hij vrij wil en ge naar de gevangenis moet waar dat zijn moordenaar zit om ondervraagd te worden of ge daar mee akkoord zeit of niet. Daar toekomen en te horen krijgen dat ze niet anders kunnen dan hem vrijlaten want aja hij heeft n kleine gemaakt in het roze kamerke van het gevang en ja hij moet voor zijn kinderen zorgen. Als wij dan zeiden dat mijn pa ook voor zijn kinderen moest zorgen moesten wij zwijgen of werden buiten gezet.
Mijn 'collectie'
OT: ik zie dat je fan bent van supercars, maar die vw-busjes steken mijn ogen uit .
Moesten die nieuw ( niet als schaalmodel) te koop zijn en in automaat, probeer me dan maar eens tegen te houden...
Ik denk ook nog enkele supercars te hebben, mss een ruil voorstellen?
Comment
-
Ferrari en VW zijn 'mijn' merken. ferrari de onbetaalbare en vw de betaalbare. Ale betaalbare, een t1 samba gaan ook al los over de 110k euro.2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door IbifaHo Bekijk BerichtenFerrari en VW zijn 'mijn' merken. ferrari de onbetaalbare en vw de betaalbare. Ale betaalbare, een t1 samba gaan ook al los over de 110k euro.
Comment
-
-
Blijkbaar zijn er nog 'gekken' zoals ik die veel te veel geld uitgeven aan schaalmodellen ... duur speelgoed noemen ze dat dan, dit is één van mijn laatste aanwinsten:
1/18 Lamborghini Veneno LP750-4 van AutoArt ... modelletje van €200 tegenwoordig.
Ik heb in totaal bijna 650 Lamborghini modellen in allerhande schalen, van 1/10 tot 1/160 terug te vinden op LamboDIECAST ... ik heb mijn collectie in een database gezet omdat ik dubbels begon te kopen ... 't zal de leeftijd zijn zeker ... lol.2015 Volvo V60 R-Design
Black on the outside, black on the inside ... and bad all over ...
Comment
-
Vroeger kocht ik er vrij regelmatig, maar sinds ik 1/1 auto's heb is dat wel veel geminderd.Ihr guter stern auf allen straßen, Mercedes-Benz.
Current:
1987 Mercedes-Benz W124 200D
1979 Mercedes-Benz W123 280E
1985 Mercedes-Benz 190E 2.3-16
Ex:
1994 Mercedes-Benz W124 E200 Diesel
1976 Mercedes-Benz W123 250
1987 Mercedes-Benz W124 230E
1979 Mercedes-Benz W123 300d
1992 Mercedes-Benz W201 190E 2.0
1973 Mercedes-Benz W115 /8 230
1993 Mercedes-Benz W202 C200 Diesel
2003 Mercedes-Benz W211 E220 CDI
1990 Mercedes-Benz C124 300CE
1980 Mercedes-Benz W123 280
1989 Mercedes-Benz W124 230E
Comment
-
@ Vista, heb je er nog te koop ? ik wil m'n collectie eens uitbreiden .. Zit nu al aan een kleine 60 sinds ik ben beginnen schiften op kwaliteit. Je mag me altijd PM'enClassic cars on demand
www.facebook.com/CaliforniaDream.be
www.californiadream.be
- It's time to make your dream come true -
Comment
-
[QUOTE=IbifaHo;5590868]Ja. Eerst mijn pa verliezen, dan bedreigd worden door de familie van zijn moordenaars, dan anderhalve maand het assisen proces, normaal mocht ik daar zelf niet een bijzijn omdat ik minderjarig was, gelukkig hebben ze toen wel een uitzondering gemaakt, dan te horen krijgen dat u pa neerschieten met een kalashnikov maar een klein accidentje was en amper 5jaar krijgt voor de moord en 15voor bende vorming. Paar jaar erna krijgt ge dan telefoon dat hij vrij wil en ge naar de gevangenis moet waar dat zijn moordenaar zit om ondervraagd te worden of ge daar mee akkoord zeit of niet. Daar toekomen en te horen krijgen dat ze niet anders kunnen dan hem vrijlaten want aja hij heeft n kleine gemaakt in het roze kamerke van het gevang en ja hij moet voor zijn kinderen zorgen. Als wij dan zeiden dat mijn pa ook voor zijn kinderen moest zorgen moesten wij zwijgen of werden buiten gezet.
Miljaar man wat een verhaal. Ik hoop van harte dat ge uw enigszins daarover kunt zetten. Zelf zou ik het er heel zwaar mee hebben om die moordenaar niet aan te pakken.
Comment
Comment