Mededeling

Collapse
No announcement yet.

F1 2015

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• F1 2015

Komt donderdag uit.

BMW X5 45e

BMW X5 45e

Comment

BMW X5 45e

Comment

BMW X5 45e

Comment

BMW X5 45e

Comment

BMW X5 45e

Comment

BMW X5 45e

Comment

BMW X5 45e

Comment

BMW X5 45e

Comment

De moeite niet imo. (net als de voorgaande games)

Comment

Heb gameplay gezien op YouTube en ziet er voor de eerste keer acceptabel uit, de tegenstanders zijn veel realistischer dan in de voorbije games.

Comment

Starting my F1 2015 Career Mode with Sebastian Vettel!●►Like, Comment & Subscribe! Twitter: @_aarava●►GT Omega: http://goo.gl/53QcQa - Code 'aarava5' for 5% ...

Comment

Jammer dat er geen careermode is. Nu begin je gewoon me wie je wilt, zonder "ambitie"
                          BMW X5 45e

Comment

Idd, beste F1 game dat ik ooit speelde blijft Grand Prix 3 van Micropose, uit 2000

Comment

Met de aankomende GP van Singapore heb ik nog eens ffkes een paar rondjes gereden op Singapore en Mexico City

Last edited by ; 13/09/2015, 19:30.

Comment

Comment

Ik speel de laatste tijd weer heel wat F1 2013, wat een verschil in geluid Al erger ik mij wel dood in dat spel aan de AI. Geen last van bandenslijtage. Zo had ik regen in Singapore en daar reden ze 6 seconden sneller per ronde, terwijl ik in de qualify pole reed op het droge

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Darkwing Duck Bekijk Berichten
                                    Ik speel de laatste tijd weer heel wat F1 2013, wat een verschil in geluid Al erger ik mij wel dood in dat spel aan de AI. Geen last van bandenslijtage. Zo had ik regen in Singapore en daar reden ze 6 seconden sneller per ronde, terwijl ik in de qualify pole reed op het droge
                                    Vorige week de game ook nog eens gekocht na de 2014 versie geskipt te hebben en moet toegeven offline een topgame voor mij, online dikke bullshit.

Ik rij pro season, echt wel moeilijk hoor dit is zonder hud, assists, cockpit view, AI legend en 100% races, ik rij met Verstappen en eindig in m'n beste circuits tussen 4p-8p, Mercedes is niet te kloppen, rijden op rechte stukken gewoon weg van u en ferrari ook een beetje alhoewel ik toch al vaak ervoor ben gefinished.

M'n beste circuits zijn catalunya, monaco, singapore, melbourne, spa. Slechtste Texas, mexico en china van deze laatste begrijp ik niet hoe het komt dat de AI zo perfect die laatste bocht voor het langrechte stuk met drs neemt want die hebben altijd een betere exit speed.. frustrating!!!(terwijl ik in Q toch wel top5 rij)

Grafisch is de game zalig, vooral in replay die remschijven die rood worden is een knap detail, wat mag er voor mij nog bij, een warming up lap, safety car, ai die meer verdedigd want nu gaan ze u echt wel het inhalen niet belemmeren door bijv. binnenkant bocht af te schermen...

Comment

Remschijven werden bij F1 2002 ook al rood dus dat is niets nieuw.

Comment

Rijdt de McLaren in de game ook zo slecht als in het echt?
                                        Classic cars on demand

www.facebook.com/CaliforniaDream.be
                                        www.californiadream.be

- It's time to make your dream come true -

Comment

Working...
                                        X