Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Forza Motorsport 6

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Forza Motorsport 6

Niemand die hier Forza 6 speelt?
    2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Ik en fastbart
    Last edited by ; 16/09/2015, 16:20.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Franky GTI Bekijk Berichten
      Ik en fastbart
      Aah! Waar is den tijd!

Hebben jullie instellingen die het rijgedrag wat doen evenaren zoals forza 4?!
      Kan er niet mee overweg in de 6. Ofwel onderstuur en veel te traag.. Ofwel teveel gas en volledig dwars de bocht door!
      De gaspedaal is te veel on/off vind ik!

Comment

We zijn zelf nog alles aan het uitproberen.

Comment

Ik heb het ook. voorlopig heb ik enkel met de 22B gereden dus veel overstuur heb ik niet gehad. Instelling staat op simulatie met controller

Comment

Enkele frustraties bij de carriere.

Ik kreeg meteen extra auto's en credits omdat ik andere Forza spellen ook heb gespeeld. Die spins bij elk niveau vind ik ook maar niks. Had al meteen een Bugatti Veyron waar ik eigenlijk toch niet mee wil rijden.

Met heimwee denk ik terug aan GT4. Beginnen met een used S13 Silvia of een Miata. De sunday cup rijden. Meermaals want je had credits nodig voor upgrades om andere races te rijden. Dan was je blij als je na enkele uren een deftige Subaru WRX kon kopen. De voldoening was des te groter. Ik begrijp dat Forza alle auto's toegankelijk wil maken maar dat kan perfect bij het vrij spelen maar de carriere mag echt iets zijn wat je kan opbouwen. Nu heb ik dat gevoel helemaal niet. Je begint ook met veel te snelle auto's. Onderaan de ladder beginnen is volkomen onbekend bij Turn 10.

Dan het volgende.. Telkens op de 12de plaats beginnen. Botsautotje spelen de eerste ronde om dan als een gek proberen al de voorliggers voorbij te steken die stukken trager zijn dan u. Eerste worden lukt moeilijk want die gast ligt meters voorop door de chaos in het begin. Het niveau is zo ingesteld dat ik makkelijk enkele seconden per ronde sneller ben dan de beste AI. En dan jaag ik mij nog ferm op in idiote remmaneuvres en bochten die veel te traag genomen worden door de slechtere tegenstanders. Ik zou het hoger moeten zetten maar dan kan ik in enkele ronden de race niet winnen. Een kutsysteem als je het mij vraagt. Een kwalificatie optie zou hier wonderen doen.

Het rijden op zich is wel heerlijk en soms zitten er ook wel mooie races in als ik me snel uit het pack kan werken. Hoe dan ook de carriëre blijft een misser van formaat in mijn ogen.

Comment

Ik begin er beter en beter met overweg te kunnen!
              Bv een bac mono, c63 black, etc... Rijden wel heel goed!
              racebandjes eronder helpt ook veel

Comment

Met de jaguar xk120 door de regen op nurburgring gp. Geen abs, geen sper. Ruitenwissers in uw gezichtsveld. Heerlijk racen
                De auto overigens in het schoon british racing green met race stickers en een nummerplaat. Oem whitewalls met extra weinig grip en 240 kw op de wielen

Comment

Ik moet mijn morgen nog ophalen, ben benieuwd!

Comment

Ik speel het nu een weekje en ben vooral bezig met zotte creaties te maken 😄 Of wat anders te denken van een Austin Mini met een 2.0 in en rwd gemaakt 😊
                    En verder geen aanpassingen!

Comment

Working...
                    X