Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Race games

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Race games

Zijn er hier veel gamers? En welke race games spelen jullie op welk platform?

Ik vroeger vaak Live for speed op pc, nu vooral op PS4, Need for speed, Gran turismo,... ook wel veel shooters.

op PC: Assetto Corsa, Dirt Rally en F1 2015
    maar ik speel heel weinig, max. 1 à 2 uurkes per week op een saaie zondagnamiddag of zo

Comment

Dirt Rally goed? Heb Dirt 2 en 3 gespeeld, Rally nog niet gekocht, komen zodanig veel goeie games uit dat ik niet weet waar eerst aan te beginnen.
      Onlangs Need for speed uitgespeeld, jawadde, stressen! Ma zalige game. Nu ben ik met Just Cause 3 bezig, maf spel ma verveelt nooit en dan heb ik nog Far Cry Primal liggen en de laatste Batman Arkham Knight. Ik game redelijk veel eigenlijk, maar er zijn weinige race games die mij kunnen boeien, rondjes rijden op een circuit ala Gran Turismo, heb er zo een beetje mijn goesting van. Daarvan zijn Dirt en Need for speed de betere race games, voor mij toch.

Comment

Live for speed was vroeger mijn favoriete race game, racen, driften, drag racen met een G25 stuurke, super!

Comment

Pas een PS4 en een G29 + shifter in mijn bezit. Dit in combinatie met Project Cars is gewoon zalig

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door korneeldebruyn Bekijk Berichten
            Pas een PS4 en een G29 + shifter in mijn bezit. Dit in combinatie met Project Cars is gewoon zalig
            Is Project Cars een beetje de moeite? Hoe speel je dan met je stuur, samen met playseat ofzo? Heb nog nooit met PS3 - 4 gespeeld samen met die G25, omdat ik geen playseat heb en zou ni weten hoe ik het anders moet doen.

Comment

Haha die playseat komt er nog aan, budget is effkes op momenteel staat mijn stuur gewoon op een redelijk zware tafel, mijn pedalen op een mat (schuiven dus niet weg) en de shifter is vastgemaakt aan de tafel. Beetje amateuristisch maar voldoet tot nu toe wel voor mij

Comment

Op pc gamede ik er ook zo mee. Gewoon aan bureautafel en matje onder de pedalen. Ging goed. Altijd al van plan geweest om een playseat te kopen ook maar tot hiertoe nog ni van gekomen.

Comment

Project cars zuigt, veel te veel karten.
                  Hopelijk wordt gt7 beter.
                  Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
                  Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
                  Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km

Comment

Ik had tot vorige zomer een RSeat race stoel en al de rest.

Beste Sims op pc zijn acetta corsa en iracing. Project cars is een leuk tussendoortje voor eens in de regen en 's nachts te rijden, maar niet echt een pure sim.

Comment

Acetta Corsa. Nooit van gehoord. Miss is naar kijken.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door krikkie Bekijk Berichten
                        Ik speel ook project cars en heb nog nooit met de kart gereden. Dus dat het veel karten is klopt niet.

Comment

Racegames vooral GT6 op PS3 met een Logitech G27.
                          En als ik in m'n nest wil blijven liggen, dan is het eens Grid Autosport met het kaske.

Vroeger ook veel echte sims op PC, maar game sinds ik een PS heb game ik niet meer op PC.
                          Andere games op de PS3 zijn Battlefield, NFS, AC, Batman enz...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Prancing Moose Bekijk Berichten
                            Racegames vooral GT6 op PS3 met een Logitech G27.
                            En als ik in m'n nest wil blijven liggen, dan is het eens Grid Autosport met het kaske.

Vroeger ook veel echte sims op PC, maar game sinds ik een PS heb game ik niet meer op PC.
                            Andere games op de PS3 zijn Battlefield, NFS, AC, Batman enz...
                            Vroeger gamede ik ook altijd op PC, maar sinds ik de PS3 heb eigenlijk nooit meer op PC, het gemak van in de zetel te hangen waarschijnlijk en ook geen geklooi met hardware problemen enzo. Heb de PS4 ook, speel veel shooters, al was het in begin wel wennen om te richten, muis en toetsenbord was toch wel veel gemakkelijker, maar het went wel.
                            Heb net gezien dat Assetto Corsa op PS4 uitkomt in Juni.

Wat vond je van NFS? Waar ze bij andere games de laatste tijd de map veel te groot maken vond ik het bij NFS net iets te klein.
                            Last edited by ; 29/03/2016, 12:56.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Geert Bekijk Berichten
                              Vroeger gamede ik ook altijd op PC, maar sinds ik de PS3 heb eigenlijk nooit meer op PC, het gemak van in de zetel te hangen waarschijnlijk en ook geen geklooi met hardware problemen enzo. Heb de PS4 ook, speel veel shooters, al was het in begin wel wennen om te richten, muis en toetsenbord was toch wel veel gemakkelijker, maar het went wel.
                              Heb net gezien dat Assetto Corsa op PS4 uitkomt in Juni.
                              Exact dezelfde reden als mij.
                              Op PC had ik nu wel weinig problemen qua configureren en crashes enz, maar PS3 is gewoon aanzetten en spelen zonder zorgen.
                              Pakken cheaper ook.
                              Dat de GFX dan minder zijn pak ik er wel bij.
                              Ja, met shooters had ik eerst ook wel wat last, maar nu gaat dat echt vlotjes. Is gewoon een kwestie van gewoon worden.
                              PS4 zou ik graag hebben, maar aangezien ik met een bouw zit moet ik prioriteiten stellen

Comment

Exact dezelfde reden als mij.
                                Op PC had ik nu wel weinig problemen qua configureren en crashes enz, maar PS3 is gewoon aanzetten en spelen zonder zorgen.
                                Pakken cheaper ook.
                                Dat de GFX dan minder zijn pak ik er wel bij.
                                Ja, met shooters had ik eerst ook wel wat last, maar nu gaat dat echt vlotjes. Is gewoon een kwestie van gewoon worden.
                                PS4 zou ik graag hebben, maar aangezien ik met een bouw zit moet ik prioriteiten stellen
                                Idd, de prijs voor een console vind ik vergeleken met een goede game pc zeer schappelijk en de prijzen van de games ja, ik wacht meestal tot de prijs wa gezakt is. ;-)
                                Kwa GFX ben ik wel tevreden, zeker bij de PS4, groot verschil met de PS3.
                                Het enige wat ik eigenlijk nog mis is ne playseat, zou veel leuker zijn voor race games, vroeger bij Live For Speed heb ik mij daar echt mee geamuseerd, vooral met het driften dan, zo realistisch, de bocht in smijten en sturen met de gas, super! Juist een echte handrem ontbreekt nog dan.

Comment

Kwa race games om te spelen met een bakje vind ik NFS ideaal, je kunt er mooi driften zonder al teveel moeite te moeten doen en het oogt nog realistisch ook. En dan die tuning mogelijkheden! Super.

Comment

Kwa race games om te spelen met een bakje vind ik NFS ideaal, je kunt er mooi driften zonder al teveel moeite te moeten doen en het oogt nog realistisch ook. En dan die tuning mogelijkheden! Super.
                                    Ja, ik was vroeger echt fan van NFS, maar de laatste tijd spreekt het me minder om minder aan.
                                    Ben wel benieuwd naar de nieuwste voor PS4, door terug die tuning.
                                    Laatste die ik had gekocht was de Rivals, viel mee maar op een weekend uitgespeeld
                                    M'n favoriete blijft toch de Underground 2 en Most Wanted (niet de remake)

Idd, de prijs voor een console vind ik vergeleken met een goede game pc zeer schappelijk en de prijzen van de games ja, ik wacht meestal tot de prijs wa gezakt is. ;-)
                                    Kwa GFX ben ik wel tevreden, zeker bij de PS4, groot verschil met de PS3.
                                    Het enige wat ik eigenlijk nog mis is ne playseat, zou veel leuker zijn voor race games, vroeger bij Live For Speed heb ik mij daar echt mee geamuseerd, vooral met het driften dan, zo realistisch, de bocht in smijten en sturen met de gas, super! Juist een echte handrem ontbreekt nog dan.
                                    Ja, qua games wacht ik ook altijd, gelijk nu met de paas sale op de PS Store bv.
                                    Enige game die ik echt nieuw kocht, was de GT6 Anniversary Edition.
                                    Heb ook al de GFX verschillen gezien bij m'n schoonbroer, en was ook al onder de indruk.
                                    Al zijn dat nog altijd GFX die m'n game PC van bijna 4 jaar oud al haalde.
                                    Playseat mis ik ook nog, maar weer om dezelfde reden, door de bouw komt dat er voorlopig nog niet.
                                    Eens dat af is kan ik er eentje aanschaffen voor in m'n mancave te plaatsen

Comment

Ja, ik was vroeger echt fan van NFS, maar de laatste tijd spreekt het me minder om minder aan.
                                      Ben wel benieuwd naar de nieuwste voor PS4, door terug die tuning.
                                      Laatste die ik had gekocht was de Rivals, viel mee maar op een weekend uitgespeeld
                                      M'n favoriete blijft toch de Underground 2 en Most Wanted (niet de remake)

Ja, qua games wacht ik ook altijd, gelijk nu met de paas sale op de PS Store bv.
                                      Enige game die ik echt nieuw kocht, was de GT6 Anniversary Edition.
                                      Heb ook al de GFX verschillen gezien bij m'n schoonbroer, en was ook al onder de indruk.
                                      Al zijn dat nog altijd GFX die m'n game PC van bijna 4 jaar oud al haalde.
                                      Playseat mis ik ook nog, maar weer om dezelfde reden, door de bouw komt dat er voorlopig nog niet.
                                      Eens dat af is kan ik er eentje aanschaffen voor in m'n mancave te plaatsen
                                      Need for speed rivals heb ik zelf 2 keer uitgespeeld, op PS3 en PS4, was eindelijk nog is een goede NFS want de vorige konden mij niet echt boeien, de nieuwe NFS is ook super, doet mij terugdenken aan Underground 2, wat ik ook een van de beste vond.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door krikkie Bekijk Berichten
                                        Komende van PS3 en GT6 vind ik Project Cars pakken beter...

Van dat veel te veel karten heb ik ook nog niet veel gemerkt

Comment

Working...
                                        X