Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Race games

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Met beide handjes op het stuur (omgebouwde G27): Rfactor, Richard Burns Rally, LFS
    Met de elleboog op de deur: BeamNG.drive (crashsimulator, maar ook met challenges en eigen maps enz), Flatout, en mijn dochter Euro Truck Simulator 2

Met muziek en bas vollen bak in de race simulator, nog steeds verslavend.
    (https://www.autominded.be/forums/ind...g27-mb-300-ce/)

2015 Volvo V60 D2 aut.
    2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bompa Bekijk Berichten
      Met beide handjes op het stuur (omgebouwde G27): Rfactor, Richard Burns Rally, LFS
      Met de elleboog op de deur: BeamNG.drive (crashsimulator, maar ook met challenges en eigen maps enz), Flatout, en mijn dochter Euro Truck Simulator 2

Met muziek en bas vollen bak in de race simulator, nog steeds verslavend.
      (https://www.autominded.be/forums/ind...g27-mb-300-ce/)
      Hehe prachtig die simulator, hoelang heb je daar wel niet aan gewerkt?
      Flatout ook nog gespeeld vroeger, BeamNG.drive had ik nooit van gehoord, wel goeie crashsimulator zo te zien. Eentje om is uit te proberen.

Comment

Geen idee over het aantal uren, maar het bouwen en steeds verder aanpassen is al even plezant als hem gebruiken

BeamNG.drive kan je gratis downloaden, maar als je 't koopt heb je een pak meer auto's, maps, missions, de editor, en vooral: toegang tot het forum waar een pak zotten zitten die auto's namaken en nieuwe maps maken.
        Ik vind het een ongelooflijk plezant spel, maar is niet racen, is meer "met de autootjes spelen" maar dan digitaal.

Heb zo recent zelf een map gemaakt met een aantal platformen zodat je auto's kan stapelen; een kenworth truck, op zijn laadplatform nog eentje, daarop een depanneur, en op die depanneur een Mercedes W124
        En dan is heel dat boeltje aan het waggelen en wiebelen, allemaal zo realistisch. De truck gaat dan ook moeilijker vooruit, maakt meer rook, en zijn plateau begint door te buigen en zelfs de neus gaat omhoog van het overhangende gewicht achteraan. Zot spel.

2015 Volvo V60 D2 aut.
        2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

Heb het gisteren is geprobeerd, maar heb ni echt een deftige pc meer om te gamen. Gebruik parallels desktop op mijn mac en daar installeer ik dan windows op, maar om daar dan nog is een game op te gaan spelen, lukt wel, maar mac kan het blijkbaar ni aan. Spijtig want is wel een leuke game anders. Heb mij gisteren Project Cars gekocht voor de PS4, maar nog ni echt tijd gehad om te spelen. Vandaag na mijn werk zie, ben is benieuwd.
          Last edited by ; 04/04/2016, 07:39.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Geert Bekijk Berichten
            Heb het gisteren is geprobeerd, maar heb ni echt een deftige pc meer om te gamen. Gebruik parallels desktop op mijn mac en daar installeer ik dan windows op, maar om daar dan nog is een game op te gaan spelen, lukt wel, maar mac kan het blijkbaar ni aan. Spijtig want is wel een leuke game anders. Heb mij gisteren Project Cars gekocht voor de PS4, maar nog ni echt tijd gehad om te spelen. Vandaag na mijn werk zie, ben is benieuwd.
            Ben benieuwd wat je er van gaat vinden!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door korneeldebruyn Bekijk Berichten
              Ben benieuwd wat je er van gaat vinden!
              Even wennen toch als je gewoon bent van Need For Speed te spelen, is al sinds GT6 geleden da ik nog een Race Sim gespeeld heb op de PS. Gisteren namiddag dan is even Project Cars gespeeld, ma had gekozen voor de eerste reeks ofzo, maw karting en eenmaal gekozen kan je niet meer terug? Of kijk ik ergens over? Ben nog niet helemaal mee eigenlijk.
              In ieder geval dat karten is niet echt mijn ding, vooral moeilijk en moeilijk te besturen met en bakje, wsl veel beter met en stuur? Zou het eigenlijk is moeten proberen met men G25, als deze tenminste compatibel is?
              Heb is even gereden met een BMW M1 ook, driften lukt iets of wat, maar om die in het midden van de baan te houden, raar, moet constant bijsturen en zo gaat die niet echt soepel over de baan, maar eerder door het bijsturen al waggelen, klop links klop rechts, klop links, klop recht, moeilijk uit te leggen, maar oogt niet echt realistisch.
              Swat deze namiddag een 2de poging! Kwa gfx ben ik wel tevreden.

Comment

Heb ooit is GT5 gespeeld bij ne collega, met stuur, playseat, alé alles erop en eraan en moet zeggen dat het de fun van Live For Speed amper evenaart. En nu denk ik dat het elk jaar wel beter zal worden met de Race Sims, maar nu ook bij Project Cars heb ik niet echt dat gevoel. Bij Live For Speed is het alsof je met een echte wagen rijd, respons gas, burnouts, driften, sturen met de gas! Geen enkele heeft mij nooit echt kunnen overtuigen. Bij Live For Speed, reageert alles meteen en oogt en voelt ook alles veel realistischer, de gfx zijn dan wel minder, maar toch. Bij die games maken ze ook alles veel te ingewikkeld.
                Ik vind zelf da Need For Speed, ook al is het geen Race Sim, dan nog veel realistischer oogt, het besturen gaat daar wel veel gemakkelijker, maar dat maakt het voor mij plezanter, zeker als je met een bakje speelt. Eergisteren starte ik even Need For Speed op, was al een tijdje geleden en was al meteen mooie drifts aan het doen zonder al teveel moeite, en hoe die eruit zien dan, gewoon vet! Kan je de auto gewoon in den bocht smijten, zelf met de neus of poep net naast de stoeprand ofzo, superveel controle!
                Last edited by ; 05/04/2016, 08:04.

Comment

Ik denk dat het vooral afhangt van waar jezelf het meeste plezier uit haalt. In jou geval is dat mooie drifts neerleggen etc, waardoor Need For Speed de betere game is voor jou. Ikzelf haal meer plezier uit het neerzetten van snelle rondjes. Wat dat karten op Project Cars betreft: je kiest aan het begin van je carrière een klasse waarin je wenst te beginnen. Ik heb bewust dat karten overgeslaan en ben gewoon in het Formule Junior kampioenschap gestart. Wanneer je na dat seizoen goed prestaties hebt neergezet, krijg je aanbiedingen van andere teams, eventueel in een hoger kampioenschap!

Comment

NFS is goed als je eye candy en movie achtige races wilt.
                    Puur entertainment dus.
                    NFS speel ik eens als ik m'n verstand op 0 wil zetten en lui in m'n bed lig.
                    Maar NFS vergelijken met bv GT6 is appellen met peren vergelijken
                    Zoals Korneel verkies ik ook liever snelle rondjes neerzetten. En dan nog, als je goede controle hebt kan je ook perfect mooi driften met GT6 bv, al vereist dat natuurlijk wel wat meer kunnen en een wagen die een goede setup bezit. Als ik me eens wil amuseren, gebruik ikzelf daar bv een Shelby GT500 voor met aangepaste ophanging en vermogen rond de 900 horsepowers. En dan heb je nog uw verschillende manieren zoals handrem, lastwissel... Ik heb het geleerd met de clutch kick drift. Maar dan heb je natuurlijk een stuur zoals de G27 nodig.
                    Tricky in het begin, maar eens je wat oefent... Makkelijkste om te starten is de S15 imho.

Comment

Ik blijf fan van Forza op Xbox ONE. project cars valt wel mee, maar idd veel karten
                      2012 Mazda MX-5 NC 2.0 Sport

2016 VW TIGUAN 150 TDI R-LINE

Comment

Ik denk dat het vooral afhangt van waar jezelf het meeste plezier uit haalt. In jou geval is dat mooie drifts neerleggen etc, waardoor Need For Speed de betere game is voor jou. Ikzelf haal meer plezier uit het neerzetten van snelle rondjes. Wat dat karten op Project Cars betreft: je kiest aan het begin van je carrière een klasse waarin je wenst te beginnen. Ik heb bewust dat karten overgeslaan en ben gewoon in het Formule Junior kampioenschap gestart. Wanneer je na dat seizoen goed prestaties hebt neergezet, krijg je aanbiedingen van andere teams, eventueel in een hoger kampioenschap!
                        Had ik beter ook gedaan ma ik dacht dat je achteraf wel nog kon kiezen ofzo. Moet ik dus eerst al die kart races doen waarschijnlijk?

Comment

Ik vergelijk Need For Speed zeker niet met GT6 ofzo. Ik weet ook wel dat die meer arcade is.
                          Het zal waarschijnlijk gewoon aan mij liggen. Kheb het zo meer voor entertainment, jumps, driften, crachen. Ik race ook wel graag maar games zoals GT6 steken mij snel tegen. Altijd weer hetzelfde rondje rijden. Maar als ik dan is wil driften wil ik ook dat het op een realistische manier kan en da lukt nog steeds het best met Live For Speed, Live e! De race sim op pc dan wel. Need For Speed is voor mij op PS4 pure fun, gaat ook allemaal veel sneller als in een gewone race game. Die laatste races, gewoon zot! Continu knallen, adrenaline tot en met! Bij GT6 is het meer frustratie als je na 10x dezelfde ronde crasht kan je helemaal opnieuw beginnen! Bij Need For Speed ook ma daar zijn de races veel korter, minder frustrerend.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Niko80 Bekijk Berichten
                            Ik blijf fan van Forza op Xbox ONE. project cars valt wel mee, maar idd veel karten
                            Ik heb geen Xbox one, maar Forza ziet er idd vré goed uit. Ook ni meer open wereld? Vrij rondrijden? Das ook nog zoiets, niets leuker dan een wereld waar je vrij kan rondrijden en racen tegen iedereen dat je tegenkomt. Daarvan vind ik The Crew ook super, spijtig da daar de besturing zeer slecht is. Bijna ni te doen eigenlijk.

Comment

Dirt Rally is trouwens vandaag uit op PS4 enzo. Ook altijd al goed gevonden. Ook nog te doen met bakje.

Comment

Had ik beter ook gedaan ma ik dacht dat je achteraf wel nog kon kiezen ofzo. Moet ik dus eerst al die kart races doen waarschijnlijk?
                                Jep, die zal je eerst moeten afronden...

Comment

Volgens mij kan je waarschijnlijk terug herbeginnen in een andere klasse, maar ben het niet 100%zeker. Ik ben begonnen met de clio cup.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door deten Bekijk Berichten
                                    Volgens mij kan je waarschijnlijk terug herbeginnen in een andere klasse, maar ben het niet 100%zeker. Ik ben begonnen met de clio cup.
                                    Idd da gaat, maar ben je dan je voortgang niet kwijt?

Comment

Race games

Jepla en nog een erbij. Just Cause 3, Batman Arkham Knight, Far Cry Primal, The Devision, Project Cars en nu nog Dirt Rally ook.
                                      Nu nog heel veel tijd vinden om ze allemaal is uit te spelen.

Comment

Laat me weten of Dirt de moeite is om te kopen!

Comment

Laat me weten of Dirt de moeite is om te kopen!
                                          Zal ik doen. Heb Dirt altijd al goed gevonden en da zal deze keer ni anders zijn denk ik.

Comment

Working...
                                          X