Oorspronkelijk geplaatst door Geert
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Race games
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door deten Bekijk BerichtenDat denk ik wel...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Geert Bekijk BerichtenBen gewoon aan het voortdoen. Soms krijg je is een andere uitdaging, zo heb ik vandaag me Caterham gereden. Hoe meer ik het speel hoe beter het bevalt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door korneeldebruyn Bekijk BerichtenBen ook zo al eens 'uitgenodigd' door Pagani om met ne Huayra te knallen :cool:
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Geert Bekijk BerichtenZalig! Die Caterham was ietsje trager, hehe, eigenlijk supertraag! Maar daarom niet minder plezant, schuift snel en is wa een uitdaging om op de baan te houden. Voelt wel goed aan, als em uitbreekt achteraan enzo, mooi controleerbaar.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door korneeldebruyn Bekijk BerichtenInderdaad, die is echt goed controleerbaar, wellicht ook omdat hij niet extreem veel vermogen heeft
Heb daarjuist is even Dirt gespeeld, enkele dagen niet kunnen spelen wegens andere prioriteiten.
Conclusie, naar mijn mening veel leuker dan Project Cars, maar als je met een bakje speelt ook meteen veel moeilijker! Natuurlijk ook een heel andere manier van rijden.
De gfx, super! Die omgevingen, auto's, schade, sporen die je achterlaat op de wegen, steentjes die tegen je auto kletteren. Een hele verbetering op de PS4!
Het rijden zelf, in begin even wennen voor mij, bij Project Cars heb je dan ook superveel grip op de baan. Maar als je enkele races gedaan hebt gaat het veel beter.
Voor wat ik nu al gezien heb, echt nice! Had niet meteen zin om te stoppen met spelen, is wel moeilijker dan de vorige Dirts, waar ik anders altijd de eerste ben, moet ik knokken om in de top 3 te blijven.
Nu ik Dirt gespeeld heb weet ik voor mezelf terug dat ik rally, driften, jumpen toch veel leuker vind dan rondjes rijden op een circuit, wat me altijd snel tegen steekt.
Wat ik voor het eerst heb mogen ervaren is, ik vertrok op droge asfaltbaan en naarmate dat ik hoger reed kwamen er steeds meer natte, besneeuwde stukken tussen en hoe verder ik ging hoe slechter het werd, ben dan ook enkele keren gecrasht naar het einde toe, wat een verschil!
Was van grip naar rijden op ijs.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Geert Bekijk Berichten
Jepla en nog een erbij. Just Cause 3, Batman Arkham Knight, Far Cry Primal, The Devision, Project Cars en nu nog Dirt Rally ook.
Nu nog heel veel tijd vinden om ze allemaal is uit te spelen.
Comment
-
Race games
Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk BerichtenHeb net far cry primal uit. Nu beginnen aan batman.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door korneeldebruyn Bekijk BerichtenOké, ik denk dus wel da'k het ga kopen! :cool:
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Prancing Moose Bekijk BerichtenNiemand die feitelijk nog GT6 speelt?
Vroeger stonden de seizoensevent vol met tijden van vrienden, nu ben ik de enige
Ik speel wel is graag zo een race game, maar rondjes rijden op een circuit is echt mijn ding niet, nog maar is gebleken met Project Cars.
Ik denk dat het enkel leuk kan zijn wanneer je dit speelt met een stuur en enkele vrienden, een stuur heb ik, maar niet compatibel met de PS4 en vrienden? Hebben het te druk met kindjes,...
Ik ben nu bijna 32, kindjes zullen er wsl nooit komen, maar om leeftijds genoten te vinden die ook vaak gamen is ni gemakkelijk, ik werk ook in ploegen dus ben vaak thuis wanneer ne normale mens moet gaan werken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Geert Bekijk BerichtenGT5 heb ik bijna volledig uitgespeeld, buiten de endurance races, GT6 ben ik is aan begonnen, maar stak snel tegen, zag eigenlijk geen verschil met GT5.
Ik speel wel is graag zo een race game, maar rondjes rijden op een circuit is echt mijn ding niet, nog maar is gebleken met Project Cars.
Ik denk dat het enkel leuk kan zijn wanneer je dit speelt met een stuur en enkele vrienden, een stuur heb ik, maar niet compatibel met de PS4 en vrienden? Hebben het te druk met kindjes,...
Ik ben nu bijna 32, kindjes zullen er wsl nooit komen, maar om leeftijds genoten te vinden die ook vaak gamen is ni gemakkelijk, ik werk ook in ploegen dus ben vaak thuis wanneer ne normale mens moet gaan werken.
GT6 moet inderdaad sowieso met stuur, zonder stuur zou ik het niet spelen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Prancing Moose Bekijk BerichtenIk zal ik al jouw vriendje zijn ze, PM me even je nick
GT6 moet inderdaad sowieso met stuur, zonder stuur zou ik het niet spelen.
Comment
Comment