Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gran Turismo sport

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

lijkt wel apple met hun oplaadpoorten....
    Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl

Comment

Dat is helemaal geen vergelijking. Mij lijkt het maar logisch dat men op 10 jaar betere coderingen en andere communicatie gaat gebruiken. Zelfs die G27 is al 6 jaar oud.

Apple doet gewoon dwaas door andere poorten, dit is software.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Darkwing Duck Bekijk Berichten
        Dat is helemaal geen vergelijking. Mij lijkt het maar logisch dat men op 10 jaar betere coderingen en andere communicatie gaat gebruiken. Zelfs die G27 is al 6 jaar oud.

Apple doet gewoon dwaas door andere poorten, dit is software.
        Ze verplichten ons van een nieuw stuurtje te kopen en het kan dan wel enkele jaren oud zijn, versleten is het alles behalve!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Geert Bekijk Berichten
          Ze verplichten ons van een nieuw stuurtje te kopen en het kan dan wel enkele jaren oud zijn, versleten is het alles behalve!
          Versleten niet, maar wel verouderd. Hoe je het ook draait of keert, jammer genoeg gaan die er vroeg of laat tussenuit. 10 jaar voor een stuk elektronica is best lang te noemen.

Versta me niet verkeerd, ik heb zelf en G25 en vind het zeker zonde, maar ik begrijp het wel. Er zijn wel adapters te vinden, zelfs software tools, om dat toch te fixen. Maar ik weet niet of dat echt de moeite is. Ik ga het alleszins niet proberen, want ik kan mijn G25 toch niet meer aan de PS hangen in mijn huidige setup.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Darkwing Duck Bekijk Berichten
            Versleten niet, maar wel verouderd. Hoe je het ook draait of keert, jammer genoeg gaan die er vroeg of laat tussenuit. 10 jaar voor een stuk elektronica is best lang te noemen.

Versta me niet verkeerd, ik heb zelf en G25 en vind het zeker zonde, maar ik begrijp het wel. Er zijn wel adapters te vinden, zelfs software tools, om dat toch te fixen. Maar ik weet niet of dat echt de moeite is. Ik ga het alleszins niet proberen, want ik kan mijn G25 toch niet meer aan de PS hangen in mijn huidige setup.
            Terwijl ik op pc wel gewoon met de G25 kan blijven spelen, kan moeilijk geloven dat het niet compatibel te maken is met de PS4.
            Heb het ook al gezien op youtube filmkes dat er mogelijkheden bestaan, maar blijf het zonde vinden. Ik denk dat PS het wel wil, maar dat Logitech gewoon tegen werkt.

Comment

Working...
            X