Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gran Turismo HD PS3

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Gran Turismo HD PS3

Ferm, ik lees net dat in de voorloper van Gran Turismo 5 zijnde Gran Turismo HD er nu ook Ferrari zal inzitten. Kzal eens kijken of ik de screens kan zetten hier.

Bedoel je dit?

http://www.youtube.com/watch?v=kc2K0...related&search=

Ziet er wel knap uit !
    1991 Mazda MX-5 NA
    Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
    www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

Ja dat dus ook...... ik hed enkel screens gezien via playstation site.

Comment

het geluid van die ferrari motor kan toch beter...

Comment

Het geluid is nooit echt super geweest in de GT reeks.

Ik ben ook benieuwd naar een eventueel schademodel...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door cousie Bekijk Berichten
            het geluid van die ferrari motor kan toch beter...
            ik vind hem toch lekker klinken

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door driver_to_be Bekijk Berichten
              Het geluid is nooit echt super geweest in de GT reeks.

Ik ben ook benieuwd naar een eventueel schademodel...
              schademodel zal niet aanwezig zijn,ten vroegste in gt6, dat een van de ontwikkelaars ooit eens zei

Comment

Het is vaak zo dat fabrikanten niet willen dat hun auto's met schade rondrijden in een spel... Wat maar normaal is.

Comment

heb een preview in boekje gelezen..

komen 2 verschillende versies van uit..

update van GT4 in High definition, zijnde 1024 x ... pixel dinges..
                  en dan de GT5.. noemde wel anders... denk dat da de HD is...
                  jammergenoeg gaan ze met HD ook beginnen met downloadable cars

naja, kan het boekje wel es inscannen als er intresse is..

ontwikkelingstijden van een spel lopen veel hoger op met schademodel, vandaar dat ze het meestal zo laten.. ook moeten constructeurs hun toestemming geven..

veel werk voor iets waar eigenlijk niet veel mensen rekening mee houden
                  Last edited by ; 23/02/2007, 21:58.

Comment

Ik heb het deze namiddag uitvoerig gespeeld ( eigenlijk heel de single race modus uitgespeeld ).

ZOOOOOOOOTTTE graphics

Anderzijds: ZOOOOOOOOT moeilijk

Tvalt echt niet te vgl met GT4. De bochten moet je echt traag nemen in dat ene circuit, je kunt er met sommige wagens nog maar aan max 50 door, misschien wel realistischer hoor maar zeer moeilijk.

Je kunt niet meer zo door de bochten vliegen als in GT4 that's for sure.

Verder zijn de physics echt zeer deftig uitgewerkt, prachtig, magnifiek geen woorden voor. KZag duidelijk in de replay hoe mijn 599 GTB gas gaf schakelde( even zijn konte lifte ) om dan weer zijn kont naar beneden te doen, bij het opnieuw gas geven. Zaaaalig

PS3: it's worth the money.

Comment

Is de Nurburgring ook nog erbij?
                      OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                      Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk Berichten
                        Ik heb het deze namiddag uitvoerig gespeeld ( eigenlijk heel de single race modus uitgespeeld ).

ZOOOOOOOOTTTE graphics

Anderzijds: ZOOOOOOOOT moeilijk

Tvalt echt niet te vgl met GT4. De bochten moet je echt traag nemen in dat ene circuit, je kunt er met sommige wagens nog maar aan max 50 door, misschien wel realistischer hoor maar zeer moeilijk.

Je kunt niet meer zo door de bochten vliegen als in GT4 that's for sure.

Verder zijn de physics echt zeer deftig uitgewerkt, prachtig, magnifiek geen woorden voor. KZag duidelijk in de replay hoe mijn 599 GTB gas gaf schakelde( even zijn konte lifte ) om dan weer zijn kont naar beneden te doen, bij het opnieuw gas geven. Zaaaalig

PS3: it's worth the money.

Rood: echt? Ook enkel als spelconsole?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door chevy Bekijk Berichten
                          Rood: echt? Ook enkel als spelconsole?
                          Goh, dat beslis je zelf.

Echter in zijn geheel ist een prachtige machine: Wifi, internetbrowser, kaartenleze, harde schijf, behoorlijk snel, ene prachtige console hoor.

Maar ja of je die 600€ veil hebt, dat moet je zelf weten, ik wacht liever nog wat omdat ik 600€ principieel teveel vind voor een console, maar als je hem nu koopt vind ik het geen weggesmeten geld tov PS2.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                            Is de Nurburgring ook nog erbij?
                            Nee, dacht dat dit enkel een demo was, voor de toekomstige GT-versies.

enkel een dom circuit, zoals op de reeds geposte foto's in een van de topics met die 599 gtb.

Comment

idd, z'n geld dubbel en dik waard.

Heb 'm hier ook staan. Maar mij interesseert 'm meer in de multimedia toestanden dat dat ding kan, alleen voor de spellen zou 'k hem ni genomen hebben.

Kan werkelijk alles: cool design, video, music, foto's, 4 USB's, BlueTooth, WiFi dus je kan gewoon surfen op het net... Gratis! ; sloten voor geheugenkaarten zoals SD en mem sticks; BluRay (een speler apart alleen al, kost in de winkel 700 EUR dus...); draadloze besturingen; speelt spellen van de vorige generaties PS; kan online spellen, etc downloaden al dan niet tegen betaling; chatten; etc...

De beelden zijn idd ook zeer knap, zeker omdat dat nog maar de eerste series zijn. Om het echt mooi te laten uitkomen is er een HD tv nodig, da's het enige....

Comment

ik vrees dat het probleempje een beetje wordt dat je eerst 60 euro moet betalen voor het spel en er vervolgens extra auto's en circuits gaat moeten downloaden via de PS3-site om het interessant te houden
                                net als bij de X-Box zal Sony meer en meer een community willen creëren via hun 'live'-website waar je als speler met handen en voeten aan gebonden bent door maandelijks abonnementsgeld en dergelijke
                                enfin, wordt een kostelijke bedoeling

ps iedereen zegt, amai, de PS3 is ook een blue ray speler, maar momenteel ben je daar denk ik nog niet veel mee, dvd is nog niet direct verbannen dus speculeer ik ook op een price-drop voor ik een ps3 koop

Comment

Ik wacht tot de GT5 uitkomt.

En dan ga ik nog wel ne keer kijken wat dat moet kosten.
                                  Maar ik zou zooooo graag willen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk Berichten
                                    Goh, dat beslis je zelf.

Echter in zijn geheel ist een prachtige machine: Wifi, internetbrowser, kaartenleze, harde schijf, behoorlijk snel, ene prachtige console hoor.

Maar ja of je die 600€ veil hebt, dat moet je zelf weten, ik wacht liever nog wat omdat ik 600€ principieel teveel vind voor een console, maar als je hem nu koopt vind ik het geen weggesmeten geld tov PS2.
                                    Bij mij zou't enkel als spelconsole zijn, en dan vind ik 600€ veel geld. Aan al die andere dingen kan ik toch ni aan uit. Ik ga gewoon nog wa wachten, tot 'ie in prijs zakt, en z'n andere mogelijkheden meer gebruikt worden. Wat ik bvb ni snap, je kan 'em gebruiken om te surfen (als ik de special in de P goe begrepen heb), maar daar staat toch geen windows op, dus, surfen is dan toch het enige dat je kan?

Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                                    Ik wacht tot de GT5 uitkomt.

En dan ga ik nog wel ne keer kijken wat dat moet kosten.
                                    Maar ik zou zooooo graag willen

Ah, dit (GT HD) is nog ni de echte opvolger van GT4?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door chevy Bekijk Berichten
                                      Bij mij zou't enkel als spelconsole zijn, en dan vind ik 600€ veel geld. Aan al die andere dingen kan ik toch ni aan uit. Ik ga gewoon nog wa wachten, tot 'ie in prijs zakt, en z'n andere mogelijkheden meer gebruikt worden. Wat ik bvb ni snap, je kan 'em gebruiken om te surfen (als ik de special in de P goe begrepen heb), maar daar staat toch geen windows op, dus, surfen is dan toch het enige dat je kan?

Ah, dit is nog ni de echte opvolger van GT4?
                                      Dit is een tussenoplossing. Zoals ze GT prologue hadden en ook GT Concept.

GT5 komt nog.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                                        Dit is een tussenoplossing. Zoals ze GT prologue hadden en ook GT Concept.

GT5 komt nog.

Aaaah, dan heb ik nog geduld.

Comment

Working...
                                        X