Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gran Turismo HD PS3

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Faust Bekijk Berichten
    ik vrees dat het probleempje een beetje wordt dat je eerst 60 euro moet betalen voor het spel en er vervolgens extra auto's en circuits gaat moeten downloaden via de PS3-site om het interessant te houden
    net als bij de X-Box zal Sony meer en meer een community willen creëren via hun 'live'-website waar je als speler met handen en voeten aan gebonden bent door maandelijks abonnementsgeld en dergelijke
    enfin, wordt een kostelijke bedoeling

ps iedereen zegt, amai, de PS3 is ook een blue ray speler, maar momenteel ben je daar denk ik nog niet veel mee, dvd is nog niet direct verbannen dus speculeer ik ook op een price-drop voor ik een ps3 koop
    de prijs zakt het eerste jaar niet. Toch niet voor de 60Gig versie. Er komt wel een 20Gig die een pak minder gaat kosten, maar je moet dan wel een paar zaken offeren...

Oh en de online van Sony is altijd al gratis geweest. Sommige zaken kosten wel iets oa downloads, maar dat is zeer beperkt. En als je al iets moet betalen, is het max 10 EUR en dat kies je nog altijd zelf...

Comment

Zijne prijs zeker waard.
      Ga maar eens een bleu-ray speler halen plus game console en dan zal ik nog wel dingen vergeten.
      Nissan QQ driver.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jurbe Bekijk Berichten
        Zijne prijs zeker waard.
        Ga maar eens een bleu-ray speler halen plus game console en dan zal ik nog wel dingen vergeten.

Akkoord, maar wat ben ik daar mee? Ik heb een DVD-recorder, ik heb ne pc om te surfen. Ik wil gewoon iets om spelletjes op te spelen zonder de pc daarvoor te moeten gebruiken. En dan is 600€ pokkeveel geld.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door chevy Bekijk Berichten
          Akkoord, maar wat ben ik daar mee? Ik heb een DVD-recorder, ik heb ne pc om te surfen. Ik wil gewoon iets om spelletjes op te spelen zonder de pc daarvoor te moeten gebruiken. En dan is 600€ pokkeveel geld.
          In dat opzicht heb je overschot van gelijk, en die browser is echt nog niet om over naar huis te schrijven vind ik.

600€ voor puur te gamen is veel geld. Wacht dan liever nog wat.

Comment

Als GT HD uitkomt koop ik een PS3, dan verkoop ik de Xbox en Xbox 360 wel.

Voor mij is het wel meer dan een "spelconsole" aangezien mijn 360 nu ook dienst doet als DVD speler ...

Enkel zal er dan wel een LCD TV moeten bijkomen om er optimaal van te kunnen genieten.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk Berichten
              In dat opzicht heb je overschot van gelijk, en die browser is echt nog niet om over naar huis te schrijven vind ik.

Ik denk idd dat da 't verstandigste is. Mss wa wachten tot GT5 uitkomt, en dan die lichtste versie kopen? Meer heb ik wrs toch ni nodig. Als dieje prijs dan nog wa wil zakken, zit 't wel snor.

Oorspronkelijk geplaatst door Japy Bekijk Berichten
              Als GT HD uitkomt koop ik een PS3, dan verkoop ik de Xbox en Xbox 360 wel.

Voor mij is het wel meer dan een "spelconsole" aangezien mijn 360 nu ook dienst doet als DVD speler ...

Enkel zal er dan wel een LCD TV moeten bijkomen om er optimaal van te kunnen genieten.

Ik dacht dat GT HD uit was?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                Ik wacht tot de GT5 uitkomt.

En dan ga ik nog wel ne keer kijken wat dat moet kosten.
                Maar ik zou zooooo graag willen
                Idem hier. Hopelijk is de prijs dan al wat gezakt, duurt toch nog een jaar eer GT5 er is dacht ik.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                  Ik wacht tot de GT5 uitkomt.

En dan ga ik nog wel ne keer kijken wat dat moet kosten.
                  Maar ik zou zooooo graag willen
                  Dat ben ik ook van plan.. heb ik ook zo gedaan met GT4.
                  Heb maar 1 game en das GT4, dus dan maar een PS2 gekocht toen GT net uit was (150 euro inclusief console ) was zo'n box..

Maar hij komt er zoiezo de PS3, als GT5 uitkomt.. speel al vanaf GT 1 en wil deze versie ook niet missen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Droes Bekijk Berichten
                    Dat ben ik ook van plan.. heb ik ook zo gedaan met GT4.
                    Heb maar 1 game en das GT4, dus dan maar een PS2 gekocht toen GT net uit was (150 euro inclusief console ) was zo'n box..

Maar hij komt er zoiezo de PS3, als GT5 uitkomt.. speel al vanaf GT 1 en wil deze versie ook niet missen
                    Ik ging dat ook doen.

Tot ik DTM Race driver 2 wou hebben en er een PS2 bijgekocht had...

En toen volgde nog een spel of 8

Daarom ga ik nu écht wachten

Comment

Ik heb altijd gezegd, pas als er een nieuwe Gran Turismo is, schaf ik me een PS3 aan... 'k Draaide de bladzijde om (waarin de PS3 werd voorgesteld), zie ik daar in grote letters staan: GRAN TURISMO HD... Damn

Maar 'k ga toch wachten op de Gran Turismo 5 hoor. Nu is 't nog wat duur
                      nls2000

Comment

heb er sinds vandaag een HD LCD scherm bijgekocht....

wtf hoe zalig is dat beeld in HD (moet je wel een appart HDMI kabeltje voor bijkomen om échte HD te bekrijgen) Geen kartels, geen zichtbare pixels, heldere/zuivere kleuren, snel beeld.... etc gewoonweg zalig!!

Die beelden lijken soms gewoon echt, precies of je kijkt naar buiten door je raam...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door chevy Bekijk Berichten
                          Bij mij zou't enkel als spelconsole zijn, en dan vind ik 600€ veel geld. Aan al die andere dingen kan ik toch ni aan uit. Ik ga gewoon nog wa wachten, tot 'ie in prijs zakt, en z'n andere mogelijkheden meer gebruikt worden. Wat ik bvb ni snap, je kan 'em gebruiken om te surfen (als ik de special in de P goe begrepen heb), maar daar staat toch geen windows op, dus, surfen is dan toch het enige dat je kan?

Met een PSP en een smartphone kan je ook surfen hoor. Wat je er nog mee kan, hangt natuurlijk van hard- en software af.
                          Nu, of dat surfen echt van belang is bij een PS3? Ik veronderstel dat niemand zijn PC of Mac buitengooit om een PS3 in huis te halen.

Ik wil ook nog wel even kwijt dat BlueRay-DVD er niet echt doorkomt tot nog toe. HD-DVD daarentegen ... Ik hoop voor Sony dat hun BlueRay-spul niet dezelfde weg zal opgaan zoals SACD of zoals DCC van Philips (digitale cassettes die al een jaar of tien geleden zwaar flopten door de concurrentie met de MD van Sony).
                          120d Hatch Edition Sport

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nls Bekijk Berichten
                            Ik heb altijd gezegd, pas als er een nieuwe Gran Turismo is, schaf ik me een PS3 aan... 'k Draaide de bladzijde om (waarin de PS3 werd voorgesteld), zie ik daar in grote letters staan: GRAN TURISMO HD... Damn

Maar 'k ga toch wachten op de Gran Turismo 5 hoor. Nu is 't nog wat duur
                            haha, zo herkenbaar
                            1963 Land Rover Series IIa
                            1994 Mercedes SL320
                            2015 Land Rover Discovery SDV6
                            2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk Berichten

Maar reken eens uit hoeveel het kost om je PC game waardig te maken? Elk jaar een andere grafische kaart om de topgames te kunnen spelen, en je RAM upgraden elke X jaren. En nog hopen dat je processor het nog aan kan. Voor je het weet koop je een volledig nieuwe pc en de ps3 daarin tegen blijft heel z'n carriere kosteloos behalve de spelletjes en eventuele schade ofzo.

Comment

Ik weet eigenlijk nog niet of ik een PS3 zou kopen. Niet het eerste jaar in ieder geval. Mss binnen twee jaar, als hij al de helft zoveel meer kost, en als ik er tegen dan nog zin in heb. En als ik tegen dan ergens een DVD-speler zou moeten hebben, heb ik nog een reden om een PS3 te kopen. Zeker moest BlueRay aan populariteit winnen. Nu vind ik zo'n toestel ook nog veel te duur, en tenslotte heb ik nog de PSP.
                                120d Hatch Edition Sport

Comment

ik heb in den tijd mijne PS2 ook pas na een tijd gekocht. Was toen nog €350. Hoeveel staat de PS3 nu?
                                  1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
                                  2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door McClane Bekijk Berichten
                                    ik heb in den tijd mijne PS2 ook pas na een tijd gekocht. Was toen nog €350. Hoeveel staat de PS3 nu?
                                    600 €, maar dat is de versie met (ik geloof) 80 GB. Er komt nog een 100 € goedkopere versie met slechts 30 GB en nog een paar zaken gebreken tegenover de duurdere versie.
                                    120d Hatch Edition Sport

Comment

Dan kun je beter die 100 ook investeren
                                      1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
                                      2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door McClane Bekijk Berichten
                                        Dan kun je beter die 100 ook investeren
                                        Misschien voor iemand die er vanalle films enzo opzet, maar ik denk wel dat 20gb ruim voldoende zal zijn

Comment

Voor films zou ik hem zowiezo niet moeten hebben, daarvoor heb'k hier wel twee DVD-spelers staan.

Sta nu op het mijn Logitech G25 te bestellen, dat is al een investering op zich als je zowel op PS2 en 3, PC kunt spelen.

Volgend jaar komt er mss een PS3 in huis.

Comment

Working...
                                          X