Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Schaalmodellen BMW X1&JEEP COMPASS

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Schaalmodellen BMW X1&JEEP COMPASS

Hallo,
    Ik ben opzoek naar twee schaalmodellen, in schaal 1:24.
    Namelijk van de BMW F48 (X1, bouwjaar 2019) en van de JEEP COMPASS (nnieuwe generatie, bouwjaar 201.
    Weet er iemand waar ik ze kan vinden?
    Gegroet

Bij BMW zal je deze normaal bij de dealer kunnen kopen
    (meestal daar wel 1/1

Comment

Dat ze daar 1/1 te verkrijgen zijn weet ik hoor, ik heb daar trouwens al geprobeert te zoeken, geen succes

Comment

probeer hier eens te informeren, de eigenaar is zelf een liefhebber van schaalmodellen

Comment

Bedankt! Ik zal eens proberen

Comment

Ik vrees dat die 1:24 voor deze modellen een probleem zal zijn. Waarom 1:24 ?
            Dat was vroeger iets meer courant, maar nu niet meer, dus recente modellen zijn moeilijk te vinden.

Als ik een bepaald type zoek, dan ga ik meestal op eBay zoeken om te zien welke fabrikanten dit hebben gemaakt.
            Ebay geeft zowat het meest complete overzicht over fabrikanten heen, vind ik persoonlijk, tenzij voor de echte high end modellen.

Comment

1:24 was mijn voorkeure, maar als ze in een ander schaal verkrijgbaar zijn is het ook goed hoor

Comment

Ik heb eens op die "Ebay" gekeken.
                Geen resultaten
                Of ik heb op de foute site gekeken of er bestaan geen schaalmodellen van deze wagens

Comment

De Jeep Compass lijkt alleen bij een Chinees merk in 1:18 te bestaan:

idd niks te vinden voor de BMW.
                  als ook de dealers geen modellen hebben (ik zie ook niks bij iScale models), dan wordt dat moeilijk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door JEEP COMPASS Bekijk Berichten
                    Dat ze daar 1/1 te verkrijgen zijn weet ik hoor, ik heb daar trouwens al geprobeert te zoeken, geen succes
                    Bedoelde 1/18

Ook eens gezocht, en kan de huidige X1 ook nergens vinden....

20 jaar geleden kocht ik me regelmatig een BMW schaalmodel, toen kwam ieder model direct beschikbaar bij de dealer... hoe het nu is, zou ik echt niet weten

Comment

Met die Compass van die Chineese merk wist ik al, maar wilt het niet vandaar kopen (nu toch niet)
                      We hebben nog iets van die site besteld, is echter nooit aangekomen (excus: niet kunnen versturen wegens Corona maatregelen)
                      Wat die X1 betreft vind ik ook niks, ik had ergens op een site de E84 gevonden, maar van de F48 geen spoor
                      Nu als ik beter er over na denk, maakt het eigenlijk niet meer uit welke schaal het is

Comment

Working...
                      X