Mededeling

Collapse
No announcement yet.

welk stuur?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• welk stuur?

kheb ondertss ook GTR2.. echt zaaalig spel!!

dermee aankoop van stuurke

nu, hoe graag ik ook zo'n G25 ding zou hebben.. vindt het gewoon teveel geld!

dus de opties zijn:

1) Logitech MOMO Racing

of 2) Logitech Driving Force

welk is het beste? stevigst?

alvast merci

Wow niet simpel

De MOMO is al aan de oudere kant, maar heeft zeker nog niet afgedaan.

De Driving Force Pro is nieuwer, maar eerder bedoelt voor de Playstation. Met de software kunt ge die dan ook op PC gebruiken. Grootste voordeel tov de MOMO is de 900° rotatie, maar dat gebruikt ge toch niet met GTR2 en zijn de 240° van de MOMO voldoende.

Ik persoonlijk zou voor de MOMO gaan.

Op dit moment heb ik een Logitech Formula Force GT en daar ben ik ook tevreden over. Is wel niet zo goed als die 2 wat gij aanhaalt en zeker niet als de G25, maar het doet zijn werk goed

Deze dus: http://www.hardwarebolt.hu/termekek/...p-1-middle.jpg

PS: kijk ook eens op www.beracing.be als ge geïnteresseerd zijt in online racing. We rijden een seizoen van 15 races (14 races van 1 uur en 1 endurance event van 2u) met een gemengd startveld (GT1, GT2, GT3) van 28 wagens. Meer info op het forum.
    Last edited by ; 09/03/2007, 16:05.

Comment

snelle reply thx

dus jij zou de 'Momo' nemen.. ok

nog enkele vragen;

ivm die rotatie.. is het hoe meer rotatie hoe preciezer je kan sturen? en hoe bedoel je dat je bij GTR2 de 900° van de 'Driving Force' niet kan gebruiken? beperking in spel ofzo?

en kwa bevestiging, is deze bij beide gelijk? ik weet dat de Driving Force gebruik maakt van klemmen.. is dit bij de Momo ook zo? want moet natuurlijk wel stevig vast kunnen staan.. en dus nie met zuignappen ofzo want ik kan nogal bruut zijn met die dingen..

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Friedrich Bekijk Berichten
        snelle reply thx

dus jij zou de 'Momo' nemen.. ok

nog enkele vragen;

ivm die rotatie.. is het hoe meer rotatie hoe preciezer je kan sturen? en hoe bedoel je dat je bij GTR2 de 900° van de 'Driving Force' niet kan gebruiken? beperking in spel ofzo?

en kwa bevestiging, is deze bij beide gelijk? ik weet dat de Driving Force gebruik maakt van klemmen.. is dit bij de Momo ook zo? want moet natuurlijk wel stevig vast kunnen staan.. en dus nie met zuignappen ofzo want ik kan nogal bruut zijn met die dingen..
        Jup beide klemmen.

Ge kunt de 900° wel gebruiken in GTR2, maar het is niet praktisch. Ik maak bij mijn stuurke ook niet gebruik van de volledige rotatie en die heeft ook maar 240°. Het is wel afhankelijk van persoon tot persoon natuurlijk: ik hou van direct, maar dan ook minder precies sturen. Als gij een volledige rotatie wilt doen voor zeg maar Les Combes in te sturen, dan moet ge voor de 900° gaan.

Comment

hier staat een momo setup en 'k heb er niet over te klagen..
          't enige nadeel is dat de veren aan de pedalen snel versleten zijn.. weet niet hoe het met dat ander stuurtje zit, hebbek absoluut geen ervaring mee

Comment

Moest je interesse hebben, ik heb nog een MOMO stuur liggen in occasie.

Ik game niet meer + overgeschakeld op Apple

Comment

Working...
            X