heb zonet een top van 306 km/u bereikt.verder geraak ik nog niet.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Live For Speed - online racegame
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door OregonWat dachten jullie hiervan
Is met die uiterste rechtse onderaan ( mengeling van wat porche, ferrari en nissan350Z bakje )
Greetz,
Oregon2015 BMW F11 520dA
1976 Triumph Spitfire 1500
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door de_sassefrasOww ****
*EDIT*
Tell me how
gebruik deze setup eens: http://setupfield.teaminferno.hu/set...p_usage_id=735
En vooral veel wind zetten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa*lol*
Wat een fücked up setup *ROFL* over realisme gesproken.
Maar wél goed om snel te rijden. Meteen 319 per uur !
Op naar de 325!!
Oja : rijden jullie manueel of met automatische bak ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door de_sassefrasOja : rijden jullie manueel of met automatische bak ?
En zonder enige rij- of remhulpen
edit: om die 324 te halen, een tip: herstart je race tot je windsnelheid 54 km/u hebt, dat is precies de hoogst haalbare
Comment
-
Ik rij manueel...
Er zit wel behoorlijk wat verschil op de windsnelheden, hoogste dat'k al gehad heb ik 57 km/u
( huidige topsnelheid is 322 km/u ,vooral met de nadruk op huidig)
Toch denkik dat de vertanding niet helemaal op punt staat ( in 5 de tegen 320+ stijgt de toerenteller niet meer...)
Greetz,
Oregon
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mbmanedit: om die 324 te halen, een tip: herstart je race tot je windsnelheid 54 km/u hebt, dat is precies de hoogst haalbare
Wat die wind betreft, ik heb ook al meer dan 54 km/u wind gehad (ik dacht 56). En 't is niet omdat je een wind van 56 km/u hebt dat je 320 zal bollen, 'ie moet ook nog 'es in de goeie richting zitten.
Comment
-
He, ik heb eindelijk gevonden hoe je in de pits kan gaan zonder de menu (en dus zonder die irritante wijziging aan je aantal ronden). Gewoon in de pitstraat rijden en stoppen tss de gele lijnen aan je nummer (1 dus). Ook stop-and-go's kun je zo doen.
Bij een pitstop komt er dan vanalle info op: 'schade achter', 'bijtanken' enz.
tof
( maar dat wisten jullie al zeker)
Comment
Comment