Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik wil nog wel es meedoen, maar ik heb de full-game-unlocker geïnstalleerd, en zo kan ik niet meer op de demoservers, en evenmin op die van het full-game...
Ik wil nog wel es meedoen, maar ik heb de full-game-unlocker geïnstalleerd, en zo kan ik niet meer op de demoservers, en evenmin op die van het full-game...
Ik begin mijn draai te vinden met mijn nieuw stuurwieltje. Is een hele aanpassing als je van toetsenbord komt, maar uiteindelijk is't wel sneller: 1.34.31 heb ik al gehaald.
En vooral consistenter: mijn tijden liggen elk rondje dicht bij elkaar; met een stuurtje maak ik minder fouten
Nog iemand die dit speelt?
Ik heb het een hele tijd niet meer gespeeld en ben nu een klein weekje weer bezig, lukt weer al redelijk goed.
Maar nog geen leden van AW tegengekomen.
Iemand die es wilt afspreken?
Nog iemand die dit speelt?
Ik heb het een hele tijd niet meer gespeeld en ben nu een klein weekje weer bezig, lukt weer al redelijk goed.
Maar nog geen leden van AW tegengekomen.
Iemand die es wilt afspreken?
Vanavond op de parking van de E19 in lokeren?
Ik sta der in een blauwe astra
Over 'n halfuurke vlieg ik het circuit nog es op denk ik. Welke server weet ik niet op voorhand... De Fairplay-server (of zoiets) staat mij meestal wel aan als er veel volk is, altijd very nice duels
Zijn er nog mensen geintresseerd om vandaag te rijden? Van al die Duitsers enz.. begin ik mijn goesting van te krijgen
Dus als iemand zin heeft, lees ik het wel, ik zal wss een groot deel van de namiddag aanwezig zijn
Comment