Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ahja, de komende dagen zal ie nog wel online zijn 's avonds. 'k Zal het tijdig laten weten als ik host speel.
Mag altijd
En vooral, gisteren was ik er helaas laat en tegen dat ik opgewarmt was moest ik alweer stoppen (lees 30min)
Vond het tof gisteren, maar vooral de zaterdag(?) toen de MiM crew en AW samen aan het 'racen' waren
Als ik host ben zal 't nooit later dan 22u30 worden, tenzij ik thuis zou zijn op een vrijdag- of zaterdagavond. Jammer voor de laatkomers natuurlijk maja...
'k Zal nog zien voor vanavond. De kans is wel eerder aan de kleine kant. Maar mss is P. Stichelb er dan wel .
Jezus Christus, der wordt vanavond meer gerestarted dan iets anders precies...
In het begin ja,maar na een tijdje met Lotuzz,BMWMB en hoe heet die andere al weer was het fun in de pits (we hadden duidelijk het carpark niet nodig) BMWMB zijne turbo was ne kleine gti geworden niet te doen!twas weer gezellig publieke servers zijn *** niet te doen,pffff!
In het begin ja,maar na een tijdje met Lotuzz,BMWMB en hoe heet die andere al weer was het fun in de pits (we hadden duidelijk het carpark niet nodig) BMWMB zijne turbo was ne kleine gti geworden niet te doen!twas weer gezellig publieke servers zijn *** niet te doen,pffff!
Die publieke servers mja, soms vallen die wel mee hoor. De laatste twee keer deed ik mee aan een race van 15 ronden en heb toen geen enkele keer een rotte appel tegengekomen.
't Was gisteren mjin dagje niet qua raceprestaties (en tóch nen hele goeie ronde gereden, 33.69, vreemd want ik had de indruk niks dan fouten te maken)
Comment