Oorspronkelijk geplaatst door Ken 957
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Live For Speed - online racegame
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door M3'erzo dat was nog ff fun...
en ik begin ken echt beu te worden, die aap is veel te snel naar m'n goesting
'k Heb ook nood aan een paar goeie setups. Zelf samenstellen heb ik geen goesting in en 'k ken ook niet zo veel van die instellingen.
Comment
-
Beetje oefenen en dat komt goed hoor, ik win niet altijd hoor
Als ik een fout durf maken zijn er meerdere goede aw rijders die me voorbijrijden
En jullie moeten blij zijn dat ik rapper ben, zo wordt de concurrentie opgedreven en gaan jullie beter beginnen rijden, kijk maar naar M3
Bon, ik ben de hele avond beschikbaar, als er nog geintresseerden zijn ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ken 957Beetje oefenen en dat komt goed hoor, ik win niet altijd hoor
Als ik een fout durf maken zijn er meerdere goede aw rijders die me voorbijrijden
En jullie moeten blij zijn dat ik rapper ben, zo wordt de concurrentie opgedreven en gaan jullie beter beginnen rijden, kijk maar naar M3
Bon, ik ben de hele avond beschikbaar, als er nog geintresseerden zijn ...
dan weet ge ook es wa het is om altijd te verliezen :p
Vanavond AW servertje?
Kvrees wel dat ons AW servertje wat krap begint te worden ( lees : bij meer mensen wordt hij wat laggy... )
Maar goed, we mogen niet klagen hé. Gewoon zorgen dat er geen zware programma's meer draaien enz op de achtergrond en dan komt da wel in de sjakosj.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door OregonAch, k'zal u wel's een goei beurt geven
dan weet ge ook es wa het is om altijd te verliezen :p
Vanavond AW servertje?
Kvrees wel dat ons AW servertje wat krap begint te worden ( lees : bij meer mensen wordt hij wat laggy... )
Maar goed, we mogen niet klagen hé. Gewoon zorgen dat er geen zware programma's meer draaien enz op de achtergrond en dan komt da wel in de sjakosj.
BTW:
server: autowereld
pass: aw
OPGELET: wegens de beperkte upload zijn max 7 gasten toegelaten (of zou't 7 zijn incl mij, ik weetet nie) => rap zijn
Comment
-
Hey gasten, ik ben op zoek naar Vlamingen die LFS spelen.
Ik ben de admin van de Vlaamse Racing League (http://www.vrl-simracing.be/) en ik heb jullie forum gevonden via google. Ik kom hier niet spammen of zo, maar ik probeer zoveel mogelijk Vlaamse simracende zielen bij mekaar te brengen.
Ik weet niet of jullie interesse hebben om mee te doen bij ons? We rijden tweewekelijks op zondagavond 20u, en we hebben permanent een LFS server draaien tijdens de week met het circuit waar we op zondag op zullen racen.
We zaten tot nu toe iedere keer bijna met een volle server, maar sinds kort zijn er een paar mensen bij gekomen waardoor we een 2e server moeten inzetten. Maar nu willen we dus niet dat daar maar 3 of 4 man op die 2e server rijd. Vandaar dat ik nu wat extra volk zoek. Traag of snel doet er niet toe, we hebben piloten van alle kaliber bij ons, en het is de bedoeling van de traagsten en snelsten elk op een server te laten racen zodat ze mekaar niet in de weg rijden.
We staan bekend als gezellige vriendelijk league waar iedereen mekaar helpt. Fairplay is bij ons heel belangerijk.
Als jullie het zouden zien zitten om mee te doen, stuur me eens een mail op tim.vanhee@pandora.be
, ik help jullie verder op weg.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 aeroWelkom op het forum ,ik zelf houd me meer bezig met GTR en GTL ik doe niet mee aan die prul ,maar er zullen er hier wel zitten die je verder kunnen helpen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door nlsIs het normaal dat m'n wagen vrij snel wegslipt? Of is er iets fout aan de instellingen?
Kan je trouwens ook racen in een modus waar je je wagen voor je ziet? (zoals GT4 en de meeste race-games?)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TimprezaHey gasten, ik ben op zoek naar Vlamingen die LFS spelen.
Ik ben de admin van de Vlaamse Racing League (http://www.vrl-simracing.be/) en ik heb jullie forum gevonden via google. Ik kom hier niet spammen of zo, maar ik probeer zoveel mogelijk Vlaamse simracende zielen bij mekaar te brengen.
Ik weet niet of jullie interesse hebben om mee te doen bij ons? We rijden tweewekelijks op zondagavond 20u, en we hebben permanent een LFS server draaien tijdens de week met het circuit waar we op zondag op zullen racen.
We zaten tot nu toe iedere keer bijna met een volle server, maar sinds kort zijn er een paar mensen bij gekomen waardoor we een 2e server moeten inzetten. Maar nu willen we dus niet dat daar maar 3 of 4 man op die 2e server rijd. Vandaar dat ik nu wat extra volk zoek. Traag of snel doet er niet toe, we hebben piloten van alle kaliber bij ons, en het is de bedoeling van de traagsten en snelsten elk op een server te laten racen zodat ze mekaar niet in de weg rijden.
We staan bekend als gezellige vriendelijk league waar iedereen mekaar helpt. Fairplay is bij ons heel belangerijk.
Als jullie het zouden zien zitten om mee te doen, stuur me eens een mail op tim.vanhee@pandora.be
, ik help jullie verder op weg.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TimprezaHey gasten, ik ben op zoek naar Vlamingen die LFS spelen.
, ik help jullie verder op weg.2015 BMW F11 520dA
1976 Triumph Spitfire 1500
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door 53kan iemand me hier nu al vertellen hoe ik zonder te betalen alle wagens in LFS kan unlocken?
ik zal ff zoeken waar het staat, want het is wel ff zoeken in dit topic2015 BMW F11 520dA
1976 Triumph Spitfire 1500
Comment
Comment