voila, gewoon de instructies volgen op onderstaande link
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Live For Speed - online racegame
Collapse
X
-
-
We zitten met een dedicated server die in Duitsland staat met een upload van 1024kbps (komt overeen met 128kB/s) en daarmee hosten we een vol veld van 20 man zonder problemen.
Onze tweede server die we nu graag zouden vullen heeft een upload van 512kbps (56kB/s) op een Telenet Expressnet Turbo abbonnement, en die kan als we het aantal pakketten per seconde een beetje terugschroeven maximaal 15 man aan. Dat maakt een competitie van maximum 35 Vlamingen.
Vorige week hebben we een endurance gedaan van 3 uur met 10 teams en 21 piloten met pilotenwissels, én er draaide een teamspeakserver voor de communicatie tussen de teammaten. Alles ging probleemloos. We hadden wat lag bij de kwalificaties, maar na de pakketten per sec terug te brengen van 6 naar 4 was alles perfect.
Er bestaat een illegale manier om de volle versie te unlocken, maar daar kan je toch niet mee online... :p
Geloof me, de volle versie is stukken beter dan de demo. Veel betere auto's en circuits.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CarreraGT
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TimprezaHey gasten, ik ben op zoek naar Vlamingen die LFS spelen.
Ik ben de admin van de Vlaamse Racing League (http://www.vrl-simracing.be/) en ik heb jullie forum gevonden via google. Ik kom hier niet spammen of zo, maar ik probeer zoveel mogelijk Vlaamse simracende zielen bij mekaar te brengen.
Ik weet niet of jullie interesse hebben om mee te doen bij ons? We rijden tweewekelijks op zondagavond 20u, en we hebben permanent een LFS server draaien tijdens de week met het circuit waar we op zondag op zullen racen.
We zaten tot nu toe iedere keer bijna met een volle server, maar sinds kort zijn er een paar mensen bij gekomen waardoor we een 2e server moeten inzetten. Maar nu willen we dus niet dat daar maar 3 of 4 man op die 2e server rijd. Vandaar dat ik nu wat extra volk zoek. Traag of snel doet er niet toe, we hebben piloten van alle kaliber bij ons, en het is de bedoeling van de traagsten en snelsten elk op een server te laten racen zodat ze mekaar niet in de weg rijden.
We staan bekend als gezellige vriendelijk league waar iedereen mekaar helpt. Fairplay is bij ons heel belangerijk.
Als jullie het zouden zien zitten om mee te doen, stuur me eens een mail op tim.vanhee@pandora.be
, ik help jullie verder op weg.
Comment
-
'k Heb mij rap een AW skin gemaakt . Eenvoudig maar doeltreffend .
Alleen vraag ik me nu af; kunnen andere spelers online deze skin dan zien? Of moeten ze mijn bestand daartoe hebben?
Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Filleje moet je skin hier beschikbaar stellen, en dan moet wij die downloaden en opslaan, dan zien we jou coole skin in het spel ook
Ben intussen de skin aan 't bijwerken hehe. 't Wordt een beauty .
Comment
-
Er komt vorm in...
Er is toch nog geen dergelijk soort skin van AW hé? Anders zit ik hier voor niets te prutsen...
Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Filleen wat kost die full versie, en waar kan je hem krijgen?
Comment
-
Nog zo'n zalig driftfilmpke:
Comment
Comment