Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Live For Speed - online racegame

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• voila, gewoon de instructies volgen op onderstaande link

2015 BMW F11 520dA
    1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

• Drifting...

http://video.google.com/videoplay?do...270300&q=speed

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door M3'er
        ziet er mij wel leuk uit, kzal er eens over nadenken (want meestal is er op zondagavond wel iets leuks op tv zoals flikken en AKB)
        Duuuuuuuuuuude, ge vergeet Top Gear . Allee ja, nie gans 't jaar door natuurlijk ma toch.

Comment

• We zitten met een dedicated server die in Duitsland staat met een upload van 1024kbps (komt overeen met 128kB/s) en daarmee hosten we een vol veld van 20 man zonder problemen.
          Onze tweede server die we nu graag zouden vullen heeft een upload van 512kbps (56kB/s) op een Telenet Expressnet Turbo abbonnement, en die kan als we het aantal pakketten per seconde een beetje terugschroeven maximaal 15 man aan. Dat maakt een competitie van maximum 35 Vlamingen.
          Vorige week hebben we een endurance gedaan van 3 uur met 10 teams en 21 piloten met pilotenwissels, én er draaide een teamspeakserver voor de communicatie tussen de teammaten. Alles ging probleemloos. We hadden wat lag bij de kwalificaties, maar na de pakketten per sec terug te brengen van 6 naar 4 was alles perfect.

Er bestaat een illegale manier om de volle versie te unlocken, maar daar kan je toch niet mee online... :p
          Geloof me, de volle versie is stukken beter dan de demo. Veel betere auto's en circuits.

Comment

• en wat kost die full versie, en waar kan je hem krijgen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CarreraGT
              S C H I T T E R E N D! dat is wel de full versie héé.Leuk?Aan te raden?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Timpreza
                Hey gasten, ik ben op zoek naar Vlamingen die LFS spelen.
                Ik ben de admin van de Vlaamse Racing League (http://www.vrl-simracing.be/) en ik heb jullie forum gevonden via google. Ik kom hier niet spammen of zo, maar ik probeer zoveel mogelijk Vlaamse simracende zielen bij mekaar te brengen.
                Ik weet niet of jullie interesse hebben om mee te doen bij ons? We rijden tweewekelijks op zondagavond 20u, en we hebben permanent een LFS server draaien tijdens de week met het circuit waar we op zondag op zullen racen.

We zaten tot nu toe iedere keer bijna met een volle server, maar sinds kort zijn er een paar mensen bij gekomen waardoor we een 2e server moeten inzetten. Maar nu willen we dus niet dat daar maar 3 of 4 man op die 2e server rijd. Vandaar dat ik nu wat extra volk zoek. Traag of snel doet er niet toe, we hebben piloten van alle kaliber bij ons, en het is de bedoeling van de traagsten en snelsten elk op een server te laten racen zodat ze mekaar niet in de weg rijden.
                We staan bekend als gezellige vriendelijk league waar iedereen mekaar helpt. Fairplay is bij ons heel belangerijk.

Als jullie het zouden zien zitten om mee te doen, stuur me eens een mail op tim.vanhee@pandora.be
                , ik help jullie verder op weg.
                Maar je moet de full versie hebben zeker?

Comment

• 'k Heb mij rap een AW skin gemaakt . Eenvoudig maar doeltreffend .

Alleen vraag ik me nu af; kunnen andere spelers online deze skin dan zien? Of moeten ze mijn bestand daartoe hebben?

Bijgevoegde Bestanden

Comment

• je moet je skin hier beschikbaar stellen, en dan moet wij die downloaden en opslaan, dan zien we jou coole skin in het spel ook

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fille
                      je moet je skin hier beschikbaar stellen, en dan moet wij die downloaden en opslaan, dan zien we jou coole skin in het spel ook
                      Is de naamgeving belangrijk? Want ik heb nu de originele skin overschreven maar 'k zou graag mijn skin náást de originele hebben, kan dat?

Ben intussen de skin aan 't bijwerken hehe. 't Wordt een beauty .

Comment

• kdacht wel da de naam van uw skin op uw pc hetzelde moet zijn als de bijlage en bij de persoon die het download snapt ge?

ik ben ook bezig aan een skin

Comment

• Er komt vorm in...

Er is toch nog geen dergelijk soort skin van AW hé? Anders zit ik hier voor niets te prutsen...
                          Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Is er nog geen AW server ter beschikking?
                            nls2000

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nls
                              Is er nog geen AW server ter beschikking?
                              Wat houd je tegen om er zelf eentje op te zetten

Anyway, voorlopig kan je hier terecht:

server: autowereld
                              pass: aw

Comment

• Ik vertrek straks richting cinema, dus hosten zal er voor vnv niet inzitten ...

hetware dat ik mijn serverbakske aanleg natuurlijk

Comment

• weer een nieuw discipline
                                  op 2 zijwiele rijde

Comment

• Bij gebrek aan volk op dit vroege uur hebbek hem uitgezet. En hij zal wsl niet meer online komen ook op mijn pc daar ik vanavond niet thuis ben.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fille
                                      en wat kost die full versie, en waar kan je hem krijgen?
                                      Op http://www.liveforspeed.net/ hier vind je alle info om LFS te kopen. Het kost 24£ (=35€) of 12£ als je S1 al gekocht had. Je kan met VISA betalen, maar ik weet niet of er andere mogelijkheden zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Den Billie
                                        Er komt vorm in...

Er is toch nog geen dergelijk soort skin van AW hé? Anders zit ik hier voor niets te prutsen...
                                        Volgens mij had BMW M3 ( ) er ooit een gemaakt en ook een AW pak. Zoek eens naar het Live For Speed skintopic

Comment

Working...
                                        X