Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Live For Speed - online racegame

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M
    kga is komen zien straks
    Zijt gij de idioot die eerst inlogde als "aw Frankie loosveld" en vervolgens als "aw P.stichelb" ?

Comment

• Nee,ik ben er gisteren niet opgeraakt vandaag kom ik wel is af

En wrm zou ik da doen

Comment

• ...hmmm ik dacht het is lang geleden, ik zal nog eens LFS spelen! Kom op een server en een of andere ronaldo begint tegen mij te lallen. "Do you know *AW* MaxiNe?" Ik al van hmmm vreemd. Hij zei dat hij ongerust was omdat ze niet kwam opdagen, het was zijn vriedinnetje...

MaxiMe...jij hebt heel wat uit te leggen denk ik .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dastof
          ...hmmm ik dacht het is lang geleden, ik zal nog eens LFS spelen! Kom op een server en een of andere ronaldo begint tegen mij te lallen. "Do you know *AW* MaxiNe?" Ik al van hmmm vreemd. Hij zei dat hij ongerust was omdat ze niet kwam opdagen, het was zijn vriedinnetje...

MaxiMe...jij hebt heel wat uit te leggen denk ik .

Comment

• Is de server online?

Comment

• was een andere

Comment

• Ik heb nog es goed gereden vandaag!
                De examens zijn voorbij, dus wat meer tijd en mij eens op de Bremskiller-server gesmeten, waar er 15 ronden moeten afgelegd worden met 1 verplichte pitstop.
                Ook iets gevonden met 7 ronden en 1 verplichte stop...

Bij allebei kon ik dankzij een meer dan gemiddelde speed en -vooral- zalige pitstopstrategie races winnen

Beste nieuws van vandaag: een 1:33.30, mijn record met de muis (1:33.25 met stuurwiel)

Waarom nog een stuurtje, denk je dan?!?
                Is gewoon véél meer fun, er is meer dan snelheid alleen!!
                Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                Bestelt
                1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• morgen racen? aangezien de examens bijna voor iedereen gedaan zullen zijn...
                  2015 BMW F11 520dA
                  1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

• Ik doe morgen ook mee...
                    OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                    Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz
                      ...

Bij allebei kon ik dankzij een meer dan gemiddelde speed en -vooral- zalige pitstopstrategie races winnen

Beste nieuws van vandaag: een 1:33.30, mijn record met de muis (1:33.25 met stuurwiel)

Waarom nog een stuurtje, denk je dan?!?
                      Is gewoon véél meer fun, er is meer dan snelheid alleen!!
                      rood: verklaar de zalige pitstopstrategie aub

groen: helemaal juist, ik ervaar hier net hetzelfde + ik vind het makkelijker om achter en naast mij te kijken dankzij die handige knopjes op mijn stuur die binnen duimbereik staan

Comment

• Ik snap niet hoe je 1:33 rijdt. Ik kan gewoon niet beter dan 1:36...
                        OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                        Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB
                          Ik snap niet hoe je 1:33 rijdt. Ik kan gewoon niet beter dan 1:36...
                          Die 1:36 valt zeker te verbeteren. Heb je wel een goeie setup? Had ik jou niet eens een setup doorgestuurd (die van Ken afkomstig is) ? Met die is een 1:34"xx zeker mogelijk.

Voor zover ik weet is jouw eerste sector altijd goed (rond de 31"xx) dus blijkbaar wordt het in de 2e en 3e sector verneukt... Misschien moet je eens een van de snellere spelers volgen via een in-cam om te zien welke lijnen zij volgen, waar en wanneer ze remmen en gas geven, ...

En tja, blijven proberen hé .

Comment

• in de eerste sector is mijn tijd meestal 32.2x
                            en ik rij toch meestal lage 1.34'ers...
                            ik zal nog eens oefenen zie

Comment

• Mijn eerste sector is ook mijn pijnpunt: 31.70 gemiddeld, en 31.39 als beste...
                              Als ik dan mannen 30.9x zie rijden...

Ik kan niet laat genoeg remmen (op de 75 zou mogelijk moeten zijn, maar ik rem er altijd net voor) en mijn auto trekt een beetje scheef bij het aanremmen (lichtjes blokkerende achterwielen)
                              Dit is volgens mij omdat de remzone bergop gaat, want in de andere remzones ligt 'ie perfect. Daarom ook durf ik de rembalans niet veranderen, ik wil in de andere remzones niet inbinden!!
                              Bestelt
                              1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Den Billie
                                rood: verklaar de zalige pitstopstrategie aub

Later misschien... we moeten met AW ook maar es pitstoprace-tjes doen en dan zal je 't misschien wel merken
                                Bestelt
                                1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

Mijn eerste sector is ook mijn pijnpunt: 31.70 gemiddeld, en 31.39 als beste...
                                  Als ik dan mannen 30.9x zie rijden...

Ik kan niet laat genoeg remmen (op de 75 zou mogelijk moeten zijn, maar ik rem er altijd net voor) en mijn auto trekt een beetje scheef bij het aanremmen (lichtjes blokkerende achterwielen)
                                  Dit is volgens mij omdat de remzone bergop gaat, want in de andere remzones ligt 'ie perfect. Daarom ook durf ik de rembalans niet veranderen, ik wil in de andere remzones niet inbinden!!
                                  'k Heb ook eens zo zitten kijken op 2 mannen die aan't racen waren en de eerste checkpoint voorbij vlogen op 30'xx . Zotjes... Mijn beste daar is 31'41 ofzoiets denk ik. En meestal passeer ik er rond de 31'70, net zoals jou. Misschien ook wel omdat ik, net zoals jou, vlak voor de 75 begin te remmen...

Ik moet echt werken aan sector 2 en 3. Weet alleen niet hoe... Altijd als ik denk "nu heb ik die bocht schitterend genomen" blijken mijn tijden totaal niet beter te zijn en dan soms als ik in de bocht na het lange 'rechte' stuk slip en denk "nu heb ik veel tijd verloren" blijk ik sneller te zijn als normaal... Ik neem die bocht waarschijnlijk helemaal verkeerd (te vroeg of te laat insturen, i dunno) .

'k Ga er mij strax nog eens aanzetten en wa oefenen .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Den Billie
                                    'k Heb ook eens zo zitten kijken op 2 mannen die aan't racen waren en de eerste checkpoint voorbij vlogen op 30'xx . Zotjes... Mijn beste daar is 31'41 ofzoiets denk ik. En meestal passeer ik er rond de 31'70, net zoals jou. Misschien ook wel omdat ik, net zoals jou, vlak voor de 75 begin te remmen...

Ik moet echt werken aan sector 2 en 3. Weet alleen niet hoe... Altijd als ik denk "nu heb ik die bocht schitterend genomen" blijken mijn tijden totaal niet beter te zijn en dan soms als ik in de bocht na het lange 'rechte' stuk slip en denk "nu heb ik veel tijd verloren" blijk ik sneller te zijn als normaal... Ik neem die bocht waarschijnlijk helemaal verkeerd (te vroeg of te laat insturen, i dunno) .

'k Ga er mij strax nog eens aanzetten en wa oefenen .
                                    zullen we dan eens oefenen op een AW server?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fille
                                      zullen we dan eens oefenen op een AW server?
                                      't Zal niet meer voor vandaag zijn bij mij. 'k Zit momenteel te prutsen aan de website van de papa (die uit m'n handtekening ) en vanavond kan ook niet want 'k heb mijn wekelijkse pooierbezigheid dan. Morgen misschien.

Comment

• Ik heb weer een stuur!! 't Is terug uit garantie, enfin, 't is te zeggen heb een volledig nieuw gekregen

Hold on to your helmets, LFSers aller lande

En ah ja, daarstrak was er iemand die me in het Engels zei: "Your an AW-racer! That's a very clean racing club!"

Leuk om te horen
                                        Bestelt
                                        1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

Ik heb weer een stuur!! 't Is terug uit garantie, enfin, 't is te zeggen heb een volledig nieuw gekregen

Hold on to your helmets, LFSers aller lande

En ah ja, daarstrak was er iemand die me in het Engels zei: "Your an AW-racer! That's a very clean racing club!"

Leuk om te horen
                                          Ja vooral als we zo allemaal gecrasht op het grasveldje liggen net achter de start/finish

Comment

Working...
                                          X