Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Live For Speed - online racegame

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• wat nu? server ineens plat?
    2015 BMW F11 520dA
    1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

• kan er mij iemand vertellen hoe ik mijn pedalen van mijn race stuur moet configureren?
      ik kan wel sturen, maar geen gas of brakes :s

Comment

• Live for Speed is a serious racing simulator. No arcade modes, no steering aids - YOU have to do the driving. Try the LFS physics with our free demo!

Holy *beep*

Comment

• is dit alles gratis

Comment

• Ik krijg goesting om terug te beginnen...

Comment

• Link werkt niet.

Komt er een nieuwe versie ?

Comment

• Zou kunnen maar ik denk het niet echt.

Ze hebben nog niet lang geleden een nieuwe patch uitgebracht, heb de patch nog niet gedownload want ben niet echt meer met LFS bezig. Nu is het vooral GT Legends en er is nog een heel goede RaceSim waarvoor je 1malig online moet betalen en hij zou zeer goed zijn, met onder meer een F3 mod ben wel effe de naam kwijt

Comment

• Man man man, heb vandaag de nieuwe patch gedownload die BMW-Sauber is niet normaal.

Die F1 gaat loeihard en is tot in de puntjes afgewerkt.

Er zit tractiecontrole op, eens je rond de 8500 toeren komt springt die op en ga je vlot tot 22000 toeren, je kan dus volgas starten. Hij heeft ongeloofelijk veel grip, het is bijna onmogelijk om van de baan te gerakan tenzij je te snel gaat.

Heel het stuur is perfect nagemaakt, met de shift-lights en al echt prachtige add-on.

Maar die gaat zo hard niet normaal

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Japy
                    Zou kunnen maar ik denk het niet echt.

Ze hebben nog niet lang geleden een nieuwe patch uitgebracht, heb de patch nog niet gedownload want ben niet echt meer met LFS bezig. Nu is het vooral GT Legends en er is nog een heel goede RaceSim waarvoor je 1malig online moet betalen en hij zou zeer goed zijn, met onder meer een F3 mod ben wel effe de naam kwijt
                    RFactor. Super sim inderdaad. Voordeel daarvan is dat de broncode open is. Alle modteams kunnen dus perfect inspelen op het spel, iets wat bij bvb GTR of GT Legends niet het geval is.

Andere supermods voor rFactor zijn de Mégane cup, Porsche Supercup, McLaren Challenge...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door driver_to_be
                      RFactor. Super sim inderdaad. Voordeel daarvan is dat de broncode open is. Alle modteams kunnen dus perfect inspelen op het spel, iets wat bij bvb GTR of GT Legends niet het geval is.

Andere supermods voor rFactor zijn de Mégane cup, Porsche Supercup, McLaren Challenge...
                      Is het echt de moeite ?, dan koop ik het deze zomer denk ik.

Comment

• Ow, die is móói, die F1!!

Dit weekend eens mee rijden... Krijg ook terug goesting in LFS, waarom toch altijd net voor de examens???
                        Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                        Bestelt
                        1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Japy
                          Is het echt de moeite ?, dan koop ik het deze zomer denk ik.
                          Ik vind het zeker de moeite. Zeker nu de rFactor community pas echt op gang begint te komen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door driver_to_be
                            Ik vind het zeker de moeite. Zeker nu de rFactor community pas echt op gang begint te komen.
                            Het lijkt mij in ieder geval meer iets voor mij dan LFS, vanwege de leuke mods zoals de megane silhouetten.

Mischien maar en nieuw topic openen over RFactor ?

Comment

• Hèèèèèèèlp !!!

Ik heb geen licentie. Bestaat er een unlocker voor de 0.5U ? Ik wil ook F1 rijden.

Comment

• Too late, 'k heb de licentie gekocht.

En nu wachten op de mail met die voucher !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa
                                  Hèèèèèèèlp !!!

Ik heb geen licentie. Bestaat er een unlocker voor de 0.5U ? Ik wil ook F1 rijden.
                                  Niet dat ik weet. Heeft er hier in deze topic geen middeltje voor gestaan?
                                  Ik heb braafjes m'n licentie betaald

*edit*

Ja lap, net te laat

Comment

• 10 minuten en nog steeds niks

Comment

• ze beloven binnen het uur

ben benieuwd

Comment

• Jaaah ! 'ie is binnen

Doehoei, ik ga BMW F1 rijden.

Comment