Oorspronkelijk geplaatst door M3'er
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Live For Speed - online racegame
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door JapyWat wel vervelend is voor diegene met een licentie is als je op een demo-server wilt je meot "downgraden" en als je terug met de licentie spelen het spel telkens moet unlocken en je krijgt maar een aantal unlocks
Ik heb ook een S2-licentie en kan zonder problemen zoveel keer op een demo-server als ik wil.
Als je op "multiplayer" klikt, kan je bovenaan bij "selecteer online modus" kiezen tussen 'demo', 's1' en 's2'. Als je dat eerste aanklikt en de serverlijst ophaalt, krijg je enkel de demoservers te zien.
Poepsimpel, en je hoeft niks te herinstalleren of te downgraden of te unlocken.
- edit -
Ik was blijkbaar niet de eerste die 't zag.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JapyMaak een nieuwe map LFS DEMO aan en kopieer je huidige map van LFS daarin.
Start LFS DEMO op en ga naar de unlock pagina, daar kies je om terug naar de demo versie te gaan en dan kan je wel op de server.
De meesten hebben hier nog de demo en daar kan je met een licentie dan niet op
Toch bedankt!
Comment
-
Zozo, na een half jaar rust gisteren de U gedownload en een klein half uurtje gespeeld..
Man, ik ben slecht geworden in dat spel
Vroeger, in mijne beste tijd was mijn snelste een 1:32:56, en draaide regelmatig 33'ers.
Nu gisteren was het snelste een 1:36 *schaam*
Deze namiddag wat oefenen zie
Oorspronkelijk geplaatst door LotuzzzMijn beste met de GTI op Blackwood was 1:33.25
Toen draaide ik vlot een hele race hoge 33'ers...
Nu kost het mij met dezelfde afstelling alle moeite in de 34'ers te draaien.
1:34.85 is mijn nieuwe toptijd...
Comment
Comment