Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
van zodra een cop (wit) een robber (zwart) aantikt, moet deze naar de pits, en zegt dan het aantal keren dat 'ie is aangetikt (dus de eerste keer zegt 'ie gewoon "1")
van zodra een robber 3 keer is aangetikt, wordt 'ie ook wit (cop), dat doet 'ie in de pits
alles is toegestaan (ook speeden, tegengestelde richting, ...)
En trouwens : miljaar ge hebt mannen die van de S2-parcours eigen creaties maken door 't toevoegen van voorwerpen. Bloody hell zo moeilijk. Een stadsparcours vol voorwerpen (vooral wit/rode blokken, niet tegenrijden dus). Doe daar maar 'es een race
'k Ga tóch inloggen. 't Eeft geen zin om voor een uurke mijne cursus open te slaan.
Btw, compleet off-topic, maar wat koop ik nu voor mijn 12 jarig neefje die morgen zijn Plechtige Communie doet? Een S2 licentie niet want zijn PII gaat da nie draaien .
'k Ga tóch inloggen. 't Eeft geen zin om voor een uurke mijne cursus open te slaan.
Btw, compleet off-topic, maar wat koop ik nu voor mijn 12 jarig neefje die morgen zijn Plechtige Communie doet? Een S2 licentie niet want zijn PII gaat da nie draaien .
Niet verkeerd opnemen, maar : 't is een typische beginnelingsmentaliteit. Als je ziet dat b.v. Cedje Dervo zo'n 3 tot 4 seconden sneller is dan jou in de GTI (3 tot 4 seconden), en de rest van ons van gisteravond zo'n 2 tot 3 seconden, dan mag je toch wel aannemen dat b.v. Ced wel weet hoe je 't beste een bocht neemt.
Goed racen doe je niet door van moment tot moment te denken, zonder rekening te houden met de anderen.
Comment