Oorspronkelijk geplaatst door TomT
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Live For Speed - online racegame
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomTOk, ik zit in SDI Racing, wie mij liefhebbe, tijd en goesting heeft, volge mij!
Edit: als glenn en m3 e46 smgII nog meedoen, zijn we al me drie, en er zijn maar 2 andere op die server, dus we hebben al overwicht. Nu nog je nick laten voorafgaan door *aw* en we zijn vertrokken!
Comment
-
Serieus? Glenn en ik zaten daar, maar kheb u nie gezien denk ik.
Oh wacht, was jij die blauwe?
Zoja: ik dacht al: waarom rijdt die zo constant bij ons?:o
Had ik dat geweten... Sorry! Volgende keer beter hé.
Anyway, heeft er iemand vorderingen gemaakt met m'n setup?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomTSerieus? Glenn en ik zaten daar, maar kheb u nie gezien denk ik.
Oh wacht, was jij die blauwe?
Zoja: ik dacht al: waarom rijdt die zo constant bij ons?:o
Had ik dat geweten... Sorry! Volgende keer beter hé.
Anyway, heeft er iemand vorderingen gemaakt met m'n setup?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomTAh, dan was jij degene van wie ik dacht dat je glennC was.
Heb je vorderingen gemaakt door m'n setup of niet echt?
Btw, ik vond je goed rijden!
Jij rijdt toch beter dan mij, ik had het soms moeilijk om je bij te houden maar in de eerste bocht kwam ik steeds terug een stukje dichter. Dat is het enige dat ik echt opmerk dat nog beter kan. Succes nog
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door M3 E46 SMGIIJa, je setup is goed!
Jij rijdt toch beter dan mij, ik had het soms moeilijk om je bij te houden maar in de eerste bocht kwam ik steeds terug een stukje dichter. Dat is het enige dat ik echt opmerk dat nog beter kan. Succes nog
Blij te horen dat de setup toch iéts helpt.
Comment
-
Guys, ik ga nog wat racen. Als je goesting hebt, kom af!
Kzit in sdi racing, ofwel triplan' racing demo ofwel in www.slracing.de demo
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GT4Rulezhopla met de nieuwe set-up heb ik al 1,35,66 gehaald
zit nog wel wat meer in maar iedere x net een heel klein foutje of iemand inhalen etc zorgt ervoor dat ik nog niet sneller ben geweest
iemand nog actief??
Comment
Comment