Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Live For Speed - online racegame

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• ik zit op FM Oval junkies

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
      Twas dikke fun gisteren, die UF1000
      *lol*

We hebben die karren zodanig afgeragd dat ze er zelfs bijna uitzagen als de Mini van Calippo !

Comment

• Seg, wat denken jullie van teamkleuren?

Voor elk teamlid een aparte skin wel, met z'n eigen nummer en enkele vrij in te vullen sponsor-oppahvlakken (of net niet, misschien géén sponsors?), en elkeen andere kleur van spiegeltjes en zonnebank in de voorruit.

Die smijten we dan in onze skinmap, en als we op een servahtje aan 't raggen zijn, kunnen we ons teamkleuren aandoen. Als je alleen S2't kan je natuurlijk ook andere colours dragen (mijn "Gulfje" blijft m'n favo, ik rijd er zo graag mee ).

De eerste karren die 'k zou doen, zijn de XFG, de XFR, de BF1 en de UFR. En misschien de Fox, ook.

Suggesties, wensen, ... ? Wat voor soort skin, simpel of druk, flashy of sober, sponsors of niet (en welke?), welke kleuren ?

Shoot !!

(zou dit een eigen topicje mogen hebben?)

En als ik tijd vind, maak ik voor de XFG ook skins voor de *AW* demo racers! Zou toch vét cool zijn?

Comment

• Ik dacht mischien aan oranje/rood om bij het AW thema te blijven.

Persoonlijk vind ik dat nu niet de mooiste kleuren maar het valt natuurlijk wel op.

Mischien straks eens iets proberen, ben nu nog effe met opdrachten (school) bezig.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
            Seg, wat denken jullie van teamkleuren?

Voor elk teamlid een aparte skin wel, met z'n eigen nummer en enkele vrij in te vullen sponsor-oppahvlakken (of net niet, misschien géén sponsors?), en elkeen andere kleur van spiegeltjes en zonnebank in de voorruit.

Die smijten we dan in onze skinmap, en als we op een servahtje aan 't raggen zijn, kunnen we ons teamkleuren aandoen. Als je alleen S2't kan je natuurlijk ook andere colours dragen (mijn "Gulfje" blijft m'n favo, ik rijd er zo graag mee ).

De eerste karren die 'k zou doen, zijn de XFG, de XFR, de BF1 en de UFR. En misschien de Fox, ook.

Suggesties, wensen, ... ? Wat voor soort skin, simpel of druk, flashy of sober, sponsors of niet (en welke?), welke kleuren ?

Shoot !!

(zou dit een eigen topicje mogen hebben?)

En als ik tijd vind, maak ik voor de XFG ook skins voor de *AW* demo racers! Zou toch vét cool zijn?
            Voor de BF1 zou ik gewoon een skin nemen van een F1 auto, daarnet met jaguars, mclarens, saubers, ferrari's, renaults zitten racen

Ieder neemt een skin of zo.

Voor de rest, 1 algemene skin met ieder zijn aanpassingen en zijn/haar nummer erop..

Comment

• Today's stats:
              Travelled distance:412
              KmFuel burnt:227
              LtrLaps:126

Nogal veel verbruikt he

Comment

• Net een leuke setup guide gevonden specifiek voor LFS.

Enjoy.

Comment

• http://rapidshare.com/files/3711925/skins.rar.html

downloaden ==> in de map skins van uw lfs map zetten

Comment

• Ik ben bereid mijn persoonlijke smaak aan de kant te zetten voor een teamskin

Blauw, oranje en rood lijkt me nog wel mooi, en dan Autowereld-sponsoring...? Nice
                    Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                    Bestelt
                    1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Volgende week begin ik eraan.

Comment

• G25 up & running.

Vent toch, zo wijs.

Heb nog het H-schakelpatroon niet getest, maar peddelen en tippen werkt zaaalig !! En dat stuurtje is zo de max, jong. Voelt nét echt aan.

Alleen : fak zeg, kracht staat nu op 25% dat ding is zodanig sterk dat het het stuurwiel uit je handen rukt als je tegen vangrails rijdt. Scary

Is wel wennen, heb nog nooit met stuurtje geracet, deed dat vroeger altijd met joystick. Maar 't went snel.

Comment

• LFS ligt af nu voor 't weekend, 'k ga wel nog enkele foto's uploaden.

Comment

• stopt ge met lfs voor dit weekend of wa?

Comment

• Yep, de weekends zijn voor de madam, de familie, en de vrienden & vriendinnen. Vrijdagavond = Bar-à-bar avond (of 't Latemke), zaterdag = uitgangsavond (Gent, Kortrijk, Knokke), en overdag gaan we doorgaans shoppen en familiebezoekjes doen of slapen we gewoon 't weekend weg.

In de week zit ik hier alleen. M'n zoetie studeert nog en zit op kot in Gent, so.

Comment

• Wat is de bedoeling van de skins? Samen op de licentie-servers gaan rijden met alle wagens, of gewoon voor op demo-servers elkaar te herkennen?

Comment

• Een beetje vanalles, maar vooral om in "teamverband" te S2'en. Omdat er nog veel demo'ers zitten hier, komen er waarschijnlijk nog demoskins bij ook, in dezelfde stijl. Dan kunnen we in "teamverband" (S2'ers + demo'ers) op demo-servers amok gaan maken.

Om elkaar te "herkennen", is een teamskin niet goed, hè, ze zijn quasi helemaal dezelfde.

Comment

• S2 rulez, ow yeaaa

Comment

• Racen ?

Comment

• 'k Heb een zalig idee voor de team-skins. Eerste testversie (snel gemaakt) levert een coole look op, ik ga het idee nu eerst op de XFG in detail uitwerken.

't Is geen "eigen uitvinding", 't is een adaptatie van een bestaande (zij het oude en al lang niet meer geziene) kleurencombo.

Rothmans...

Ik werk er eentje uit, en post dan enkel skinnerprog-renders hier, zodat jullie jullie mening kunnen geven.

Heb ook wat zitten klooien met de AW-kleuren (kiendjeskakblauw, oranje en wijnrood), maar de kar ziet er dan doorgaans erg bescheten uit. Heb vanalles gedaan : effen één kleur met fijne stripes (Viper-, ST-, MINI-, Ringtaxi-, ...-stijl), kleurvlakken (gekleurde zijflanken met gebogen lijnen rond de wielkassen, ...), ... en ik vind niet meteen iets dat er knap uitziet, eigenlijk.

Het rothmans ding echter, yeah. 't Ziet er goed uit.

Laatste waar ik mee bezig was, was het hertekenen van het Rothmans-logo (wapenschild met krullen) zodat het een Autowereld-logo wordt.

Di is het origineel...

Dat wordt een quasi identiek, maar "Autowereld Racing" logo.
                                        Het wapenschild bovenaan herwerk ik tot een computer, het rode vlakje van het schild wordt een computermonitor, waarin (jaja) een printscreen van de index van het forum komt te staan (weliswaar hypermini, dus quasi niet zichtbaar, maar 't is de gedachte alleen al die telt). Wat ik met de leeuwtjes doe, weet ik nog niet, ik vermoed dat ik langs de ene kant een demper/veer zet, en langs de andere kant een uitlaatpot, ofzo.

Of vinden jullie dat maar een stom idee, en mag ik het wapenschil met leeuwtjs gewoon overnemen?

De kleuren worden behouden, 't is te zeggen : het blauw blijft dat blauw, het rood blijft dat rood, maar het goud wordt vervangen door oranje. Het lijkt er erg goed op, en 't geeft iets meer de AW-kleuren weer.

De auto's worden dus grosso modo blauw met wit, met de Rothmans-typische lijnen erop.

Ik wil wel nog van jullie jullie mening of er sponsors op moeten/mogen komen, of niet. En zo ja : welke.

B.v.: Recaro, Sparco, BBS, OZ, Sebring, Brembo, AP Racing, Sabelt, Wiechers, Ferodo, ATE, Castrol, Fina, Michelin, ander bandenmerk (niet zo goed omdat Michelin in LFS zit, dus de banden gaan dan samen met de Bibendum die ik dan hier en daar op de auto zet), ... Er zitten hier dus dubbeltjes in (of OZ of BBS, niet én ... of Brembo of AP Racing, maar niet beide ... één oliemerk, één brandstoffenmerk, één bandenmerk, ...).

Nog andere sponsoren? Of houden we 't puur auto? Eerlijk gezegd zie ik een VTM-sticker nog niet zo cool staan op onze karren ... ook al is dat onze hoofdsponsor.

Let me know.

p.s.: O ja, sorry guys, maar op mijn versie van de skins komt er achteraan altijd een StuBru-sticker. Jullie mogen echter ook speciallekes aanvragen, hoor. Dus laat maar komen.

Comment

• Enkele voorbeelden. (smaakmakers)

Comment

Working...
                                          X