Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Live For Speed - online racegame

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Vanavond iemand online? (Demo)
    1991 Mazda MX-5 NA
    Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
    www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Door dit topic was ik vrij nieuwsgierig en heb de demo gedownload. Ziet er wel leuk uit maar ik weet soms echt niet wat ik moet doen met de setup. Iemand enkele tips? Of nog beter: een goeie setup op overschot .
      Het eerste wat ik wil aanpassen zijn die gearratio's want zowel 2de als 3de lijken mij ongeschikt voor de multiplayer democircuit. In 2de teveel revs en in de 3de te weinig. Al proberen aanpassen maar zo simpel vind ik dat niet...

Comment

• Een goeie tip: neem voor die Formula BMW slicks R3 ipv van de R1.
        Veel meer grip

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jerry Bekijk Berichten
          Door dit topic was ik vrij nieuwsgierig en heb de demo gedownload. Ziet er wel leuk uit maar ik weet soms echt niet wat ik moet doen met de setup. Iemand enkele tips? Of nog beter: een goeie setup op overschot .
          Het eerste wat ik wil aanpassen zijn die gearratio's want zowel 2de als 3de lijken mij ongeschikt voor de multiplayer democircuit. In 2de teveel revs en in de 3de te weinig. Al proberen aanpassen maar zo simpel vind ik dat niet...
          http://setupfield.teaminferno.hu/

Goede setups om als basis te gebruiken, van daaruit kan je ze dan aanpassen naar jou wensen, zachtere banden....

Downloaden en opslagen in LFS => Data => Setups

aub

Comment

• Weet er iemand waar ik een G25 kan kopen tegen een redelijke prijs? Heb mijn DFP verkocht.

Comment

• Ow jeah new PB

Comment

• gisteren iet leuk ontdekt

op het lfs forum staat een scriptje nl; LFS Tuneup V2

je kan enkele auto's meer pk's, meer koppel geven alsook kiezen hoeveel cilinders en of het een Flat of V motor is....

echt wel lachen!

alleen jammer dat je met je aangepaste wagen niet online kan spelen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fille Bekijk Berichten
                  gisteren iet leuk ontdekt

op het lfs forum staat een scriptje nl; LFS Tuneup V2

je kan enkele auto's meer pk's, meer koppel geven alsook kiezen hoeveel cilinders en of het een Flat of V motor is....

echt wel lachen!

alleen jammer dat je met je aangepaste wagen niet online kan spelen...
                  Heb dit ook al geprobeerd, ma wil mij ni echt lukken... Auto trekt niet op, blijft gewoon staan, aleja ik krijg het niet zoals het zou moeten.

Comment

• Ik zou ermee willen starten....

Hoe gaat dit soepje in zijn werk?

Comment

• amai, word dees nog altijd gespeeld?

Zitten d'r hier veel mensen die de betalende versie hebben pf wat??
                      Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                      Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                      Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                      Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Ik heb een S2 licentie maar ik speel slechts sporadisch.
                        BMW = Freude Am Fahren

Comment

• Sinds kort de G25 besteld en aangekomen, echt zalig is dat in combinatie met LFS! Zeker een aanrader, op internet is em al te bestellen aan een prijs van 200€, zeker zijn geld waard.

Driften begint zelf al aardig te lukken en racen met dat stuurtje is gewoon de max!

Comment

• Niemand zin in een potje driften?

Comment

• Kheb me gisteren es geamuseerd met de demo

Comment

• Zo kan je wel winnen he, met een FBM tegen XRG's.

Hoe kom je eigenlijk aan die 1:19, ik geraak niet onder de 1:26. Ik heb wel geen stuur, waarschijnlijk ligt het daar aan.
                                BMW = Freude Am Fahren

Comment

• ik vond dit echt een te max spel da ik echt uren heb gespeeld... totdat ze met de patch zijn gekomen met die BMW f1 look-a-like, en ze de turbo er uit hebben genomen

kspeel dus nu maar gewoon nog de niet gepatche versies voor die auto. dat nieuw ding vind ik echt niet tof om mee te rijden, zelf schakelen gaat niet deftig want dan word je clutch te warm, en automatisch zit die constant in de bochten terug te schakelen waardoor ge uw grip verliest

nog mensen die dat hier ook vinden ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wouteb Bekijk Berichten
                                    Zo kan je wel winnen he, met een FBM tegen XRG's.

Hoe kom je eigenlijk aan die 1:19, ik geraak niet onder de 1:26. Ik heb wel geen stuur, waarschijnlijk ligt het daar aan.

Met een XRG ook hoor, alleen is dien niet zo snel Ik heb ook geen stuur hoor Ik neem meestal de bochten heel kort en heel snel

Comment

• Het is alweer lang geleden dat ik dit spel nog eens gespeeld heb.
                                      OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                      Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                                        Het is alweer lang geleden dat ik dit spel nog eens gespeeld heb.
                                        Same here !
                                        2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Damn, hééééél lang geleden

Comment

Working...
                                          X