Vanavond iemand online? (Demo)
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Live For Speed - online racegame
Collapse
X
-
1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
-
Door dit topic was ik vrij nieuwsgierig en heb de demo gedownload. Ziet er wel leuk uit maar ik weet soms echt niet wat ik moet doen met de setup. Iemand enkele tips? Of nog beter: een goeie setup op overschot .
Het eerste wat ik wil aanpassen zijn die gearratio's want zowel 2de als 3de lijken mij ongeschikt voor de multiplayer democircuit. In 2de teveel revs en in de 3de te weinig. Al proberen aanpassen maar zo simpel vind ik dat niet...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jerry Bekijk BerichtenDoor dit topic was ik vrij nieuwsgierig en heb de demo gedownload. Ziet er wel leuk uit maar ik weet soms echt niet wat ik moet doen met de setup. Iemand enkele tips? Of nog beter: een goeie setup op overschot .
Het eerste wat ik wil aanpassen zijn die gearratio's want zowel 2de als 3de lijken mij ongeschikt voor de multiplayer democircuit. In 2de teveel revs en in de 3de te weinig. Al proberen aanpassen maar zo simpel vind ik dat niet...
Goede setups om als basis te gebruiken, van daaruit kan je ze dan aanpassen naar jou wensen, zachtere banden....
Downloaden en opslagen in LFS => Data => Setups
aub
Comment
-
gisteren iet leuk ontdekt
op het lfs forum staat een scriptje nl; LFS Tuneup V2
je kan enkele auto's meer pk's, meer koppel geven alsook kiezen hoeveel cilinders en of het een Flat of V motor is....
echt wel lachen!
alleen jammer dat je met je aangepaste wagen niet online kan spelen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fille Bekijk Berichtengisteren iet leuk ontdekt
op het lfs forum staat een scriptje nl; LFS Tuneup V2
je kan enkele auto's meer pk's, meer koppel geven alsook kiezen hoeveel cilinders en of het een Flat of V motor is....
echt wel lachen!
alleen jammer dat je met je aangepaste wagen niet online kan spelen...
Comment
-
amai, word dees nog altijd gespeeld?
Zitten d'r hier veel mensen die de betalende versie hebben pf wat??Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
ik vond dit echt een te max spel da ik echt uren heb gespeeld... totdat ze met de patch zijn gekomen met die BMW f1 look-a-like, en ze de turbo er uit hebben genomen
kspeel dus nu maar gewoon nog de niet gepatche versies voor die auto. dat nieuw ding vind ik echt niet tof om mee te rijden, zelf schakelen gaat niet deftig want dan word je clutch te warm, en automatisch zit die constant in de bochten terug te schakelen waardoor ge uw grip verliest
nog mensen die dat hier ook vinden ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wouteb Bekijk BerichtenZo kan je wel winnen he, met een FBM tegen XRG's.
Hoe kom je eigenlijk aan die 1:19, ik geraak niet onder de 1:26. Ik heb wel geen stuur, waarschijnlijk ligt het daar aan.
Met een XRG ook hoor, alleen is dien niet zo snel Ik heb ook geen stuur hoor Ik neem meestal de bochten heel kort en heel snel
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenHet is alweer lang geleden dat ik dit spel nog eens gespeeld heb.2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
Comment