Hoi .
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Live For Speed - online racegame
Collapse
X
-
Ik zou jullie graag allemaal nog eens vies afdrogen, zeer graag, maar mijn LFS-computer hangt niet meer op internet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk BerichtenIk zou jullie graag allemaal nog eens vies afdrogen, zeer graag, maar mijn LFS-computer hangt niet meer op internet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dodge Bekijk BerichtenJe kan mij meestal vinden op de servers van WS .
Voorbeeldje: WS.C o Kyoto Cruise, hebben ook drift server, enz.
Comment
-
Die BMW eenzitter (niet de F1, maar een licht tweeliter-dingie) rijdt echt wel fijn. Nog trager dan de FOX, is mijn indruk, maar zeker leuk om online met 20 van die single seatertjes aan de startlijn te staan. Proper rijden is de boodschap, want veel power-overschot is er niet!
Comment
-
Op mijn LFS desktop zag ik bij toeval dat een online rondje van me niet overdreven ver van het wereldrecord zat (WR), op Fern Bay Club met de GTI. Enfin, 1,2 seconden is niet véél als je ziet hoever ik op andere circuits achterhinkel. Dan maar even een 'hotlap' gaan rijden die ik upgeload heb in de charts.
Blijkt er een "Main Hotlap Chart" te bestaan, waar je elk circuit met een andere wagen aflegt en zo overal de benchmark (103% van het WR) probeert te halen.
Dit zijn dan de opdrachten en de huidige benchmark:
XFG on FE club 0:51.098
XRG on SO sprint1 1:04.869
XRT on BL gp 1:25.881
RB4 on SO long rev 1:55.865
FXO on FE green 1:19.269
LX4 on KY oval 0:53.498
LX6 on FE black rev 2:51.928
MRT on FE gold 1:31.392
UF1 on AS cadet 1:09.062
RAC on KY national 1:57.585
FZ5 on AS national 2:01.787
FOX on WE interntl rev 1:36.779
XFR on SO town 1:22.616
UFR on KY national 1:50.859
FO8 on WE interntl 1:23.955
FXR on AS historic 2:23.170
XRR on AS grand prix 2:42.740
FZR on KY gp long 2:13.498
België staat in de landenrangschikking die hiervan werd afgeleid op plaats 20, foeiLast edited by Lotuzzz; 16/05/2008, 11:33.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk BerichtenOp mijn LFS desktop zag ik bij toeval dat een online rondje van me niet overdreven ver van het wereldrecord zat (WR), op Fern Bay Club met de GTI. Enfin, 1,2 seconden is niet véél als je ziet hoever ik op andere circuits achterhinkel. Dan maar even een 'hotlap' gaan rijden die ik upgeload heb in de charts.
Blijkt er een "Main Hotlap Chart" te bestaan, waar je elk circuit met een andere wagen aflegt en zo overal de benchmark (103% van het WR) probeert te halen.
XFG on FE club 0:51.098
XRG on SO sprint1 1:04.869
XRT on BL gp 1:25.881
RB4 on SO long rev 1:55.865
FXO on FE green 1:19.269
LX4 on KY oval 0:53.498
LX6 on FE black rev 2:51.928
MRT on FE gold 1:31.392
UF1 on AS cadet 1:09.062
RAC on KY national 1:57.585
FZ5 on AS national 2:01.787
FOX on WE interntl rev 1:36.779
XFR on SO town 1:22.616
UFR on KY national 1:50.859
FO8 on WE interntl 1:23.955
FXR on AS historic 2:23.170
XRR on AS grand prix 2:42.740
FZR on KY gp long 2:13.498
België staat in de landenrangschikking die hiervan werd afgeleid op plaats 20, foei
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dodge Bekijk BerichtenBij mij is het vooral voor de fun, niet om een beste tijd neer te zetten. En racen met die BMW waar ze het hierboven over hebben is idd echte fun! (zeker met de G25 ) Spijtig dat er veel spelbrekers zijn die je rammen.
Comment
-
Gisteren een hele fijne race gehad op Fern Bay Club rev, een heel nauw circuitje.
Met de GTI een 8-tal (van 14) ronden op het scherp van de snee met de man vóór mij, en er niet voorbijgeraakt, ondanks vijf echte pogingen. Maar wel een erg mooi en fair gevecht, dat geeft evenveel voldoening
Comment
-
Patch Z alweer!
Minieme veranderingen aan gewichtsverdeling en zwaartepunt (hoogte) bij enkele wagens, mooier lettertype en andere graphics, opgewaardeerde dashboards (dat van een XFG lijkt nu wel zéér hard op dat van een oude Punto - dito voor de zetels)...
Blijft een mooie service.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk BerichtenPatch Z alweer!
Minieme veranderingen aan gewichtsverdeling en zwaartepunt (hoogte) bij enkele wagens, mooier lettertype en andere graphics, opgewaardeerde dashboards (dat van een XFG lijkt nu wel zéér hard op dat van een oude Punto - dito voor de zetels)...
Blijft een mooie service.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door 53 Bekijk BerichtenIs dit de laatste patch voor LFS3 uitkomt? Zo ja: wanneer komt LFS3 uit en wat valt daar ongeveer van te verwachten?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk BerichtenZijn er nog die veel op de CTRA-Single Seaters1 spelen?
Ik rijd enkel op CTRA, eigenlijk. Goeie servers. En leuk punten- en license systeem
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk BerichtenIk.
Ik rijd enkel op CTRA, eigenlijk. Goeie servers. En leuk punten- en license systeem
Comment
-
Daarnet leuk raceke gehad. 'k Heb de laatste versie nog eens afgehaald (was al een paar maanden geleden dat ik nog gespeeld had) en 't begint weer te komen, de verslaving . Ben voorlopig nog niet echt top (lage 1:36 met de XFG op Blackwood en met een gedownloade setup (ik ben te lui...)) maar dat komt wel .
Wie heeft hier nu een full versie? Ik zou wel graag eens met andere wagens dan de XFG racen, tegen 'betrouwbaar' volk. Dan speel ik zelf wel host op afgesproken avonden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Den Billie Bekijk BerichtenDaarnet leuk raceke gehad. 'k Heb de laatste versie nog eens afgehaald (was al een paar maanden geleden dat ik nog gespeeld had) en 't begint weer te komen, de verslaving . Ben voorlopig nog niet echt top (lage 1:36 met de XFG op Blackwood en met een gedownloade setup (ik ben te lui...)) maar dat komt wel .
Wie heeft hier nu een full versie? Ik zou wel graag eens met andere wagens dan de XFG racen, tegen 'betrouwbaar' volk. Dan speel ik zelf wel host op afgesproken avonden.
present!
Comment
Comment