Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
oefening baart kunst zullen we maar zeggen
Ivm de server, blijft die constant op staan? of wat ben je ermee van plan?
indien ik tijd heb en de server online is kom ik wel eens af
Weet hier iemand op hoeveel je de volgende zaken moet instellen?:
Traag sturen multiplicator?
Snel sturen multiplicator?
Terugveerkracht?
Stuurwaarde?
Besturingswaarde knoppen?
Heb daarjuist eens meegedaan, een echte ramp was het. Ik duwde op gas en mijn auto draaide voordurend.
Alvast bedankt,
TimKaa.
Bij mij staat dat ook nog op standaard en ik kan hem houden hoor.
Met die turbo moet je oefenen, in het begin mag je gewoon niet op de gas gaan in bochten.
Zorg gewoon dat je snelheid laag genoeg is en geef gas als je stuur terug recht staat. Later kan je al is iets proberen te forceren.
Bij mij staat dat ook nog op standaard en ik kan hem houden hoor.
Met die turbo moet je oefenen, in het begin mag je gewoon niet op de gas gaan in bochten.
Zorg gewoon dat je snelheid laag genoeg is en geef gas als je stuur terug recht staat. Later kan je al is iets proberen te forceren.
Bedankt, maar heb de standaard-instellingen veranderd omdat ik dacht dat ze niet goed stonden. Ik weet het niet meer op hoeveel die dingen standaard stonden. Weet iemand dit wel?
Maar je hebt gelijk hoor, er is niets zo vervelend in LFS als rijders die hun turbo in een bocht of op een recht stuk constant achterstevoor krijgen, en daar dan ook nog blijven staan
Comment