Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Hoe doe je dat nou weer precies ? Welke file moet je renamen en shoppen ? En waar moet je 'm dan plaatsen ? En hoe laad je 'm ? En kan die dan door anderen geladen worden ?
't Is gewoon gemakkelijker dat -als gij' n lange tijd niet rijdt- ge niet in de race zit. Dan kan de eerstvolgende die dat binnenkomt het circuit kiezen ...
Hoe doe je dat nou weer precies ? Welke file moet je renamen en shoppen ? En waar moet je 'm dan plaatsen ? En hoe laad je 'm ? En kan die dan door anderen geladen worden ?
Welke file moet je renamen en shoppen ? En waar moet je 'm dan plaatsen ? En hoe laad je 'm ? En kan die dan door anderen geladen worden ?
Leg 'es uit
De file van de gewenste kar. You'll see.
Let wel : de 3 eerste letters van de naam (+ de underscore) moeten ongewijzigd blijven bij't veranderen van de naam.
Wat doe ? Je neemt de originele skin die je wilt adjusten, je kopieert die en plakt die even in een map (búiten de LFS map -anders gaat ie vragen om te vervangen) Je geeft het ding dan een andere naam.
Bvb : Je wilt de 'XRG_DEFAULT' skin wijzigen. Je verandert dan de naam in, neem nu, 'XRG_gTa'
Je plakt die file terug in het mapje waar je die 'XRG_DEFAULT' hebt gehaald. Nu kun je je laatste file (de _gTa file dus) openen met PS en onder handen nemen
Eenmaal klaar komt jouw '_gTa' skin, tussen je andere skins te staan
Soit, zo ging 't toch bij mij bij de vorige versie. Iemand die dit kan bevestigen ?
Ik heb er trouwens al veel gezien met een dubbele uitlaat (eentje links; eentje rechts) ... en als 'k zo kijk naar die DEFAULT skins, zie ik ook dat er 2 knalpotten zijn
Comment