Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Live For Speed - online racegame

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• ik ben inmiddels gestopt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ken 957
      Auwtch, k denk dat ik de snelste ronde tijd verbeterd heb
      ikke blij
      Friggin' hell, 1:34,06 !! Superknap !!! *applaus* Nog een maand en je zit halverwege de 1:33. En volgend jaar rijd je 1:32.

Oorspronkelijk geplaatst door Ken 957
      gTa , t zou geweldig zijn als de server weer online komt, op andere server word je zo van de baan gereden :s
      en ik mis de enduraceraces
      Ik weet 't, Ken. Ik wacht nog altijd op de antwoorden van "zij die het kunnen weten" over de manier waarop ik Norton Internet Security kan instellen dat ik, zonder de software firewall vollédig uit te schakelen, alsnog kan hosten.

Zolang ik geen antwoorden krijg, kan ik het dus niet, en dan doe 'k 't ook niet. Help = needed.

Comment

• Tnx, maar ik denk niet dat ik volgend jaar 1:32 zal rijden
        Die snelle ronde was omdat ik achter ene pipo achter zat dat mij had aangetikt, en ik wou wraak nemen dus t moest rap gaan

Aan die het weten, schiet een beetje op :o dan kunnen we weer allemaal gezellig racen op de enige echte AW server
        Ik kan helaas niet hosten wegens een **** router
        Last edited by ; 05/08/2005, 20:16.

Comment

• iemand aan het racen? zet maar een server neer

Comment

• nieuw record met de XRT
            1.27.04
            yeah

Comment

• waar zit je fille? welke server, kom ik mss eens piepen

Comment

• ik heb lederen kuipstoeltjes

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa
                  Friggin' hell, 1:34,06 !! Superknap !!! *applaus* Nog een maand en je zit halverwege de 1:33. En volgend jaar rijd je 1:32.

Ik weet 't, Ken. Ik wacht nog altijd op de antwoorden van "zij die het kunnen weten" over de manier waarop ik Norton Internet Security kan instellen dat ik, zonder de software firewall vollédig uit te schakelen, alsnog kan hosten.

Zolang ik geen antwoorden krijg, kan ik het dus niet, en dan doe 'k 't ook niet. Help = needed.
                  ijdele hoop, ik kan zelfs niet gewoon meeracen zonder firewall uit te schakelen (nee, beste hackers, je zult alsnog niet binnenraken wegens indringinsdetectie en dergelijke speeltjes )

Comment

• s13.invisionfree.com/rmg
                    naar onder scrollen en daar vind je een forum over lfs, staan downloadbare dingen zoals een unlocker om S2 te kunne spelen, jammer japy dat je die juist hebt gekocht
                    je kan wel online niet spelen met die nieuwe auto's en circuits

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven
                      s13.invisionfree.com/rmg
                      naar onder scrollen en daar vind je een forum over lfs, staan downloadbare dingen zoals een unlocker om S2 te kunne spelen, jammer japy dat je die juist hebt gekocht
                      je kan wel online niet spelen met die nieuwe auto's en circuits
                      75% van de fun zit em in het online aspect, dus het is geen miskoop.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Japy
                        75% van de fun zit em in het online aspect, dus het is geen miskoop.
                        Yep. Net een race gewonnen van tien ronden op de oval met f1 wagens, gewoon door met iemand samen te werken en steeds haasje over te spelen om zo de leider terug te pakken. Uiteindelijk zijn we met 3 man binnen een seconde geindigt

Comment

• Die unlocker is best wel cool
                          spijtig dat je online nog altijd maar de 3 demo wagens kan gebruiken.

Ik heb wel een probleem als ik met die "supercars" rijd. Die gaan niet harder dan 80 km/h
                          Zelfs al zet ik de versnellingsbak op automatisch dan komen die niet verder dan eerste versnelling

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fast and furious
                            Die unlocker is best wel cool
                            spijtig dat je online nog altijd maar de 3 demo wagens kan gebruiken.

Ik heb wel een probleem als ik met die "supercars" rijd. Die gaan niet harder dan 80 km/h
                            Zelfs al zet ik de versnellingsbak op automatisch dan komen die niet verder dan eerste versnelling
                            Druk op L van Limiter

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sledge
                              Druk op L van Limiter
                              Bedankt, ik zal het eens proberen

Comment

• Heb m'n spel ook es unlocked.

Aantal circuits is toch wel serieus toegenomen, zitten ook enkele zéér strakke circuits tussen. Love them !
                                Wat de wagens betreft : proportioneel gasgeven en remmen is écht een must. (neem nu die Formula V8 : van 1e tot 4e vitesse doet ie een burnout, warme of koude bandjes Eigenlijk is het zo met de helft van de nieuwe wagens.) Heb ook al een 4WD wagen uitgetest (weet niet exact hoeveel er zijn ? 1 ?) en das een ganse andere ervaring ! Driften wordt nóg leuker !

Soit, als het me blijft bevallen, koop ik me waarschijnlijk ook zo'n license

Comment

• damn, nu heb ik desert storm geregistreerd en niet *AW*desert storm
                                  2015 BMW F11 520dA
                                  1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door M3'er
                                    damn, nu heb ik desert storm geregistreerd en niet *AW*desert storm
                                    Als je je gereigistreerd hebt, is dat enkel je unlock naam. Je kunt je naam op je wagen nog steeds vrij kiezen.
                                    Als er enkele mensen reeds S2 rijden, moeten we mischien een livery maken zodat we allemaal met eenzelfde livery rijden, met enkele persoonlijke kenmerken?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sledge
                                      livery
                                      Een wat ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door de_sassefras
                                        Een wat ?
                                        Hoe noemt da nu weer in het vlaams. De Skin :p

Comment

• die FXO GTR is wat een wagen!
                                          2015 BMW F11 520dA
                                          1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

Working...
                                          X