Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Je gaat naar het tabblad movies, en kiest daar en toets dewelke je in het spel indrukt voor een filmpje te maken. (bij mij s)
Start lfs op, start de replay, en druk s. Als je wilt stoppen, nogmaals s drukken.
heb juist de Unlocker gebruikt en kon mijn geluk niet op toen ik zag dat ik nu al die wagens kon gebruiken (waar ik de helft ervan toch niet kan besturen).
het is geweldig al die wagens en circuits.
alleen heb ik vraag:
bij South City geraak ik met volgende wagens:
-XF GTR
-UF GTR
-Formula XR/V8
-FXOGTR
-XR GTR
-Fz50 GTR
niet boven boven 80 km/u.
hoe komt dit?
heb juist de Unlocker gebruikt en kon mijn geluk niet op toen ik zag dat ik nu al die wagens kon gebruiken (waar ik de helft ervan toch niet kan besturen).
het is geweldig al die wagens en circuits.
alleen heb ik vraag:
bij South City geraak ik met volgende wagens:
-XF GTR
-UF GTR
-Formula XR/V8
-FXOGTR
-XR GTR
-Fz50 GTR
niet boven boven 80 km/u.
hoe komt dit?
Ik heb het ook unlocked ... heb voorlopig enkel met de V8 gereden op enkele circuits. Gelukkig rijd ik met een stuur ipv met het toetsenbord en als je heel voorzichtig met het gas omspringt valt er wel mee te rijden. Morgen nog wat uitproberen
De slipstream is de luchtstroming achter een bolide. Als men vlak achter een bolide zit, kan men van die slipstream profiteren om op de voorligger te naderen. De bolide wordt aangezogen door de slipstream.
Ik weet wel wat slipstreamen is maar ik heb deze correcte definitie gehaald van F1world.be!
Kwestie van zelf geen foutjes te vertellen en om een beetje volledig te zijn
Onder het motto : '' Ik kreeg hem niet in 6e ''
Dit is zonder slipstreamen ( lukt toch niet wanneer je zo'n 50 km/u sneller rijdt als je voorgangers )
Veel hangt af van de vertanding
Ook moet je zorgen dat je niet teveel krachten op je spoiler laat komen, maar ook niet te weinig ( je mag zo goed als geen snelheid verliezen in die bochten.. )
Comment