Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Live For Speed - online racegame

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Die remmen wil ik echt naar de klote kunnen helpen
    Net als warme/koude motor
    En weersomstandigheden

Nu hebben ze wel die GTT eruit gehaald, die formula BMW kan me aan mijn reet roesten

Comment

• Wie geen licentie heeft en enkel demo speelt kan ik aanraden om er toch eentje te kopen! Je gaat er nog zoveel plezier aan beleven! Sinds ik die licentie heb speel ik niks anders meer, echt een topgame waar menig racegame ontwikkelaars van kunnen leren!

Het enige wat ik nog mis zijn echte automerken en andere weersomstandigheden.

Comment

• Waarschijnlijk komt er binnenkort (3 maanden) een nieuwe computer dus wacht ik nog effe
        Nog ga ik eens volledig manueel leren schalen op die parking met een toetsenbord

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gtx Bekijk Berichten
          Waarschijnlijk komt er binnenkort (3 maanden) een nieuwe computer dus wacht ik nog effe
          Nog ga ik eens volledig manueel leren schalen op die parking met een toetsenbord
          Automatische versnellingsbak werkt ook zenne
          1991 Mazda MX-5 NA
          Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
          www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten
            Automatische versnellingsbak werkt ook zenne
            Das rommel
            En nog krijg ik de koppeling kapot

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
              Das rommel
              En nog krijg ik de koppeling kapot

ik ook jo

als je bv 3 keer spint met die nieuwe bmw daar, is uw koppeling al jaak... :s

Comment

• Ik bedoel: met automaat krijg ik nog de koppeling kapot

Allee kapot..ze oververhit gewoon, als je tijd hebt kun je wachten en ze laten afkoelen, problem solved.

Comment

• Men pc gaf foutmelding

Het was een leuke race jongens!
                  2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• heb de demo nog eens gedownload maar ik heb een vraagje, hoe komt het dat de armen van de bestuurder niet meer zichtbaar zijn? op mijn andere pc was daar geen probleem mee...intellingen heb ik al bekeken maar niet te vinden. Soit tis nu geen ramp natuurlijk maar iemand enig idee?

edit: gevonden
                    Last edited by Tracer; 30/12/2007, 22:03.
                    1978 BMW E21 323i
                    2011 Seat Leon 1.6TDI Ecomotive
                    2007 Kawasaki ZX6-R Ninja

Comment

• Speelt er iemand rond deze tijd (demo)?

Comment

• Ik!

server unifree normaal, over een half uur ofzo ben ik er denk ik.
                        1991 Mazda MX-5 NA

Comment

• ok laat iets weten wanneer je er bent want nu is er geen volk op die server blijkbaar.
                          Heb vandaag een nieuwe best tijd gereden, 1:15:99, jeej.

Comment

• Ik ben er. (UNIfree)
                            1991 Mazda MX-5 NA

Comment

• Ik heb ook nog eens de laatste versie geïnstalleerd.

2 vragen:

- bij die nieuwe wagen, kan ik schakelen met de flippers achter 't stuur, maar blijkbaar moet je bij het schakelen het gaspedaal even lossen? Is dat normaal? Bij de BMW Sauber F1 wagen kan ik gewoon de flippers gebruiken zonder dat ik van het gaspedaal moet.

- driften in LFS is leuk, en ik begin het steeds beter te kunnen. Is het driften met een echte wagen wat vergelijkbaar met het driften in LFS? Ik heb nog nooit in 't echt gedrift (handrem trekken en in een veld belanden, dat wel ja ) maar in LFS lijkt het me (te?) simpel.

Comment

• In't echt vind ik het simpeler dan in LFS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
                                  In't echt vind ik het simpeler dan in LFS
                                  Wast maar waar... In het "knappe filmpjes" topic spreken ze alsof driften echt super, maar dan ook supermoeilijk is! Ook al heb ik kennis met het in game driften, welke methodes enzo, die game leert me niks wat driften betreft... volgens hen.

Comment

• Op het droge zal het inderdaad wel moeilijk zijn ja, maar in het echt in het nat is het een eitje eigenlijk...
                                    Allee ja, niet echt een eitje, maar toch makkelijker dan je zou denken

Comment

• Lang geleden dat ik dit nog gespeeld heb

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Den Billie Bekijk Berichten
                                        Ik heb ook nog eens de laatste versie geïnstalleerd.

2 vragen:

- bij die nieuwe wagen, kan ik schakelen met de flippers achter 't stuur, maar blijkbaar moet je bij het schakelen het gaspedaal even lossen? Is dat normaal? Bij de BMW Sauber F1 wagen kan ik gewoon de flippers gebruiken zonder dat ik van het gaspedaal moet.

- driften in LFS is leuk, en ik begin het steeds beter te kunnen. Is het driften met een echte wagen wat vergelijkbaar met het driften in LFS? Ik heb nog nooit in 't echt gedrift (handrem trekken en in een veld belanden, dat wel ja ) maar in LFS lijkt het me (te?) simpel.
                                        Logisch op een F1 bolide heb je ook geen fysieke koppeling (3de pedaal), die nieuwe BMW heeft nog een gewone sequentiële bak dus daar heb je nog een koppeling nodig.

Je zal snel merken bij welke wagen je moet "liften" of de koppeling gebruiken, met F9/F10 kan je zien hoe erg je koppeling er aan toe is.

Comment

• De koppeling gaat trouwens niet kapot, het oververhit alleen maar. Zelfde verhaal als met je banden, die worden enkel maar te heet, maar slijten er niet door.
                                          Een tijd(je) wachten en de temperaturen zijn weer normaal en het werkt weer allemaal.
                                          In een race ben je dan wel gezien, want tijdens een pitstop vervangen ze geen koppeling

Comment

Working...
                                          X