Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
amen, moet toegeven dat ik met de GTT niet kan rijden maar je rijdt met een fatsoenlijk afgestelde GTI de Turbo's los in de bochten.
Inderdaad, het zijn ook meestal kerels die niet kunnen rijden, en dan er elke bocht uitvliegen omdat meer power hebben dan dat ze aankunnen. i.p.v. eerst eens rustig te beginnen met het GTI'tje.
aangezien simon zo'n fervente gamer is, mag hij alle game-woorden, zoals n00b, 1337, wtf, stfu, etc. uitleggen het grootste deel ken ik zelf wel maar ben te tam
ppfff kben het beu, ik word telkens tot mijn bureaublad gekicked als ik aan het spelen ben.
Het probleem zit em in een vensterke dat 1 seconde verschijnt onderaan mijn balk en dan weer weg is. Zeer vervelden omdat ik neit weet van welk programma dit is al heb ik zo een vermoeden dat het MS Anti Spyware is.
btw, die kerels in die server sucken echt wel met de Turbo, in de eerste bocht staan ze al achterstevoor
btw, ik hoop dat ik jouw eer niet te veel gekrenkt heb sassie, toen jij pas fier gewonnen had met je 1.32 en ik binnenkwam en de 2de rond met koude bandjes daar ff 4 seconden vanaf deed?
Comment