Oorspronkelijk geplaatst door Lord Speedy
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Live For Speed - online racegame
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lord Speedyamen, moet toegeven dat ik met de GTT niet kan rijden maar je rijdt met een fatsoenlijk afgestelde GTI de Turbo's los in de bochten.
een paar dagen geleden heb ik nog een Ducati 999 er af gereden met een fazerke 600, en op café hebben ze grote praat dat ze 1000cc hebben, en dat hun V-twinnetje veel koppel onderin heeft, en dat ze veel sneller uit de bocht weg zijn met dat koppel, en dat ze hun machine helemaal onder controle hebben. veel blabla, meer dan 10.000 € weggesmeten geld, en toch achterblijven.A Twist of the Wrist
Comment
-
ppfff kben het beu, ik word telkens tot mijn bureaublad gekicked als ik aan het spelen ben.
Het probleem zit em in een vensterke dat 1 seconde verschijnt onderaan mijn balk en dan weer weg is. Zeer vervelden omdat ik neit weet van welk programma dit is al heb ik zo een vermoeden dat het MS Anti Spyware is.
Comment
-
btw, die kerels in die server sucken echt wel met de Turbo, in de eerste bocht staan ze al achterstevoor
btw, ik hoop dat ik jouw eer niet te veel gekrenkt heb sassie, toen jij pas fier gewonnen had met je 1.32 en ik binnenkwam en de 2de rond met koude bandjes daar ff 4 seconden vanaf deed?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door simonOMG!
1337 = LEET = elite -> de beste
STFU = shut the fuck up
n00b = newbie, beginner
effe m'n nummerplaat veranderen
2015 BMW F11 520dA
1976 Triumph Spitfire 1500
Comment
Comment