Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Live For Speed - online racegame

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• tlukt ni bij mij ik heb het gedownload maar nu kom ik bij z'on uitpak-gezever van win-rar wat nu??

Comment

• Uitpakken en spelen!

Comment

• basejumping
        Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Op een of andere manier loopt mijn grafische kaart (beetje overdreven benaming voor de rommel die hierin zit) vast als ik tegen anderen begin te racen
          Het is de eerste dag gelukt, maar nu lukt het dus niet meer

Comment

• Drivers updaten?

En als je het echt niet meer weet kun je nog altijd een systeemherstel doen naar de dag dat het wel nog ging ... (systeemherstel moet je eigenlijk proberen te vermijden, maar soms biedt het wel de oplossing)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door xius001
              Drivers updaten?

En als je het echt niet meer weet kun je nog altijd een systeemherstel doen naar de dag dat het wel nog ging ... (systeemherstel moet je eigenlijk proberen te vermijden, maar soms biedt het wel de oplossing)
              Systeemherstel zal niet werken, heb gister mijn computer volledig geformatteerd en opnieuw alles erop gezet.

Drivers kan ik idd wel eens proberen updaten.

Comment

• Ah voila, daar heb je dan je probleem
                Update de hele nest maar eens, ook Directx en zo

Comment

Ah voila, daar heb je dan je probleem
                  Update de hele nest maar eens, ook Directx en zo
                  Dat is het probleem niet.

FF kort schetsen:

1. Hij werkte
                  2. Hij werkte plots niet meer
                  3. Dan maar PC geformatteerd, werkt nog niet

Comment

• Ow, das minder

Comment

• Achja, toen ik het speelde, kon ik er toch niets van, dus echt treuren doe ik niet

Maar het gekke is dat Underground 1 en DTM Race driver 1 wel werken
                      (U2 en DTM2 is mijn flaptop niet sterk genoeg voor)

Comment

• Welke tijden zetten de besten onder ons nu zoal neer in de GTT? Liggen die nu lager dan bij de vorige versie, ik vind precies dat de wagens sneller geworden zijn.

Comment

• Yup, ik rij nu gemakkelijk onder de 1.30, terwijl ik vroeger moeilijk onder de 1.32 kwam... ook de GTI is sneller geworden...

De beste tijd in een Turbo wat ik al gezien heb is 1.25, vroeger waren de beste tijden 1.28....

Comment

Yup, ik rij nu gemakkelijk onder de 1.30, terwijl ik vroeger moeilijk onder de 1.32 kwam... ook de GTI is sneller geworden...

De beste tijd in een Turbo wat ik al gezien heb is 1.25, vroeger waren de beste tijden 1.28....
                            Dan zou een 1.30 na er terug wat in te komen wel moeten lukken voor mij.

Comment

• ik zou ook eens wat meer moeten oefenen met die turbo, maar ik rij daar zo voorzichtig mee omdat ik weet wat voor een ***** het is, dat ik amper sneller rij dan met de GTI
                              2015 BMW F11 520dA
                              1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

• Alle begin is moeilijk, zéker met een Turbo
                                En dat is allemaal omdat je de GTI nu gewoon bent....als ik ff met de GTI heb gereden dan ben ik de eerste ronde ook weer klungelig met de Turbo en andersom ook...

Comment

• De turbo is gewoon veel meer fun. Als je voelt dat je met de GTI uit de bocht gaat gaan kan je alleen nog maar remmen. Bij de turbo efkens die handrem optrekken, achterkant laten gaan, volgas, en de auto echt naar binnen duwen. Zalig.

Comment

• Ik vind dat we deze week nog eens een (team?) endurance race moeten houden
                                    Liefst met gemixte categorieën, dus ieder kiest zijn eigen soort auto...

Comment

• nog es geoefend en ik krijg m'n rondetijd maar niet onder de 1:36:60
                                      2015 BMW F11 520dA
                                      1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

• Hoe komt het dat jullie met de turbo kunnen rijden? ik kan enkel de GTI gebruiken

Comment

• Daar moet je niets voor doen hoor.
                                          Gewoon bij pits->wagen->selecteer de turbo door op de naam te klikken.

Comment

Working...
                                          X