Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Op een of andere manier loopt mijn grafische kaart (beetje overdreven benaming voor de rommel die hierin zit) vast als ik tegen anderen begin te racen
Het is de eerste dag gelukt, maar nu lukt het dus niet meer
En als je het echt niet meer weet kun je nog altijd een systeemherstel doen naar de dag dat het wel nog ging ... (systeemherstel moet je eigenlijk proberen te vermijden, maar soms biedt het wel de oplossing)
En als je het echt niet meer weet kun je nog altijd een systeemherstel doen naar de dag dat het wel nog ging ... (systeemherstel moet je eigenlijk proberen te vermijden, maar soms biedt het wel de oplossing)
Systeemherstel zal niet werken, heb gister mijn computer volledig geformatteerd en opnieuw alles erop gezet.
Welke tijden zetten de besten onder ons nu zoal neer in de GTT? Liggen die nu lager dan bij de vorige versie, ik vind precies dat de wagens sneller geworden zijn.
ik zou ook eens wat meer moeten oefenen met die turbo, maar ik rij daar zo voorzichtig mee omdat ik weet wat voor een ***** het is, dat ik amper sneller rij dan met de GTI
De turbo is gewoon veel meer fun. Als je voelt dat je met de GTI uit de bocht gaat gaan kan je alleen nog maar remmen. Bij de turbo efkens die handrem optrekken, achterkant laten gaan, volgas, en de auto echt naar binnen duwen. Zalig.
Comment