Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Live For Speed - online racegame

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• En aanvankelijk heb ik géén 4-poorts router/modem maar een gewone ADSL-modem. En aangezien ik 30 GB traffic heb per maand en doorgaans maar aan 2 tot 4 GB kom, zal ik geregeld hosten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door xius001
      Zijnde vanavond?
      Vanavond heb IK een date. En niet met een toekomstig lief, maar met een ex-lief. Haha.

Oorspronkelijk geplaatst door xius001
      btw, volgens mij heb je iets te zeggen in het marder topic
      Of op het marderforum wat dat betreft
      Ja !!!!

Comment

btw, volgens mij heb je iets te zeggen in het marder topic
        Of op het marderforum wat dat betreft
        Tssssssk ... met mijn primeur gaan lopen

Comment

• gaan we racen?

Comment

• ok, welke server?

Comment

• ik wil ook racen, alleen als het rally is
              2015 BMW F11 520dA
              1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

• netikka 2 rally cross

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ken 957
                  netikka 2 rally cross
                  ik kom!
                  2015 BMW F11 520dA
                  1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

• Ik moet zeggen ... 'k heb de laatste tijd wat offline zitten klooien met LFS, en nou ben ik m'n goeie setups kwijt. *g*

Heb een aantal dingen uitgeprobeerd, heb me "kriek" gelachen. 12 AI cars, met een superslechte setup (vering maximum hoog, maximum hard, geen demping en banden zo zacht mogelijk). Je ziet ze elkaar pogen in te halen met die wippende en huppende dingetjes, 't is om je dood te lachen. Ik heb ook de AI-cars namen gegeven van mensen die 'k ken, waaronder een aantal LFS'ende forumleden. Dan is 't SUPERgrappig als je die ook ziet klooien. *rofl* Zo ook Blackfox bijvoorbeeld die in een verschrikkelijk wiegelende en huppende GTI probeert op z'n 4 wielen te blijven, BULDER !

Ook leuk : laat ze rallyecross rijden, en zet de rembalans op 30% ofzo (dus redelijk wat remkracht op de achterwielen). Elke bocht die ze nemen *klets* achterstevoren, hilarisch.

Comment

• O ja, waar kan je instellen dat AI-cars ook pitten ? Want ik wou ze 'es met 12 een 200-toerenrace laten rijden, maar na 45 toertjes stonden ze allemaal stil. Als ik 's morgens opstond zaten ze nog allemaal in hunne auto, met afgeslagen motor, constant in vooruit en achteruit schakelend alsof ze 't zo zouden oplossen dat ze geen naft in hunne bak hebben.

Iemand een idee hoe je een AI car kan laten pitten ?

Comment

• Gilles, ge zijt ne slechte mens

Ik hoop dat geen van jouw brakke AI-auto's mijn naam draagt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa
                          Zo ook Blackfox bijvoorbeeld die in een verschrikkelijk wiegelende en huppende GTI probeert op z'n 4 wielen te blijven, BULDER !
                          Bij deze éis ik screenshots van ik die mijn ding doet, ofzo

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door de_sassefras
                            Gilles, ge zijt ne slechte mens

Jij staat naast het circuit:

Comment

• Waar kan je trouwens de setup van die AI-wagens veranderen ?!?

Als ik zo'n AI aanklik, dan op 'Garage' duw ... kom ik in't setupvenster van m'n EIGEN wagen !

Comment

Gilles, ge zijt ne slechte mens

Néén eigenlijk. Ben ik precies vergeten.

*neemt nota*

Sassie = hoogste ophanging + hardste veren + geen demping + vooraan maximaal toe-in + achteraan maximaal toe-out + voor en achter maximaal positief camber + rembalans volledig achteraan + bandendruk zo laag mogelijk + 3 passagiers

Voila. Dat zal voor geen meter rijden.

...

As always.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa
                                  As always.
                                  *proest*

Ik neem aan dat je aan Sassie denkt en hem 3 mannelijke passagiers meegeeft?

Comment

Waar kan je trouwens de setup van die AI-wagens veranderen ?!?

Als ik zo'n AI aanklik, dan op 'Garage' duw ... kom ik in't setupvenster van m'n EIGEN wagen !

Je begint met jouw wagen, en maakt de setup zoals je wil. Kleur veranderen. Dan "OK" en dan "Voeg AI rijder toe" (ofzo). Daarna ga je weer naar de garage, verander je opnieuw 't kleur van de wagen, verander je evt. setup, "OK" en daarna "Voeg AI rijder toe". Enzovoort.

Wel niet vergeten bij opties uit te schakelen dat de AI-rijders dezelfde setup en dezelfde kleuren als de gewone rijder gebruiken (afvinken dus, of instellen op "Nee").

Comment

*proest*

Ik neem aan dat je aan Sassie denkt en hem 3 mannelijke passagiers meegeeft?
                                      *ROFL*

Deal.

Comment

*BULDER*

Comment

Mohow

Bangelijke kar ! Look-a-like sportzetel, RWD, cabrio (!), alu rolkooi, ...

Aight, welke ezel gaat mij duwen ?

Comment

Working...
                                          X