En aanvankelijk heb ik géén 4-poorts router/modem maar een gewone ADSL-modem. En aangezien ik 30 GB traffic heb per maand en doorgaans maar aan 2 tot 4 GB kom, zal ik geregeld hosten.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Live For Speed - online racegame
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door xius001Zijnde vanavond?
Oorspronkelijk geplaatst door xius001btw, volgens mij heb je iets te zeggen in het marder topic
Of op het marderforum wat dat betreft
Comment
-
Ik moet zeggen ... 'k heb de laatste tijd wat offline zitten klooien met LFS, en nou ben ik m'n goeie setups kwijt. *g*
Heb een aantal dingen uitgeprobeerd, heb me "kriek" gelachen. 12 AI cars, met een superslechte setup (vering maximum hoog, maximum hard, geen demping en banden zo zacht mogelijk). Je ziet ze elkaar pogen in te halen met die wippende en huppende dingetjes, 't is om je dood te lachen. Ik heb ook de AI-cars namen gegeven van mensen die 'k ken, waaronder een aantal LFS'ende forumleden. Dan is 't SUPERgrappig als je die ook ziet klooien. *rofl* Zo ook Blackfox bijvoorbeeld die in een verschrikkelijk wiegelende en huppende GTI probeert op z'n 4 wielen te blijven, BULDER !
Ook leuk : laat ze rallyecross rijden, en zet de rembalans op 30% ofzo (dus redelijk wat remkracht op de achterwielen). Elke bocht die ze nemen *klets* achterstevoren, hilarisch.
Comment
-
O ja, waar kan je instellen dat AI-cars ook pitten ? Want ik wou ze 'es met 12 een 200-toerenrace laten rijden, maar na 45 toertjes stonden ze allemaal stil. Als ik 's morgens opstond zaten ze nog allemaal in hunne auto, met afgeslagen motor, constant in vooruit en achteruit schakelend alsof ze 't zo zouden oplossen dat ze geen naft in hunne bak hebben.
Iemand een idee hoe je een AI car kan laten pitten ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door de_sassefrasGilles, ge zijt ne slechte mens
Ik hoop dat geen van jouw brakke AI-auto's mijn naam draagt
*neemt nota*
Sassie = hoogste ophanging + hardste veren + geen demping + vooraan maximaal toe-in + achteraan maximaal toe-out + voor en achter maximaal positief camber + rembalans volledig achteraan + bandendruk zo laag mogelijk + 3 passagiers
Voila. Dat zal voor geen meter rijden.
...
As always.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door de_sassefrasWaar kan je trouwens de setup van die AI-wagens veranderen ?!?
Als ik zo'n AI aanklik, dan op 'Garage' duw ... kom ik in't setupvenster van m'n EIGEN wagen !
Wel niet vergeten bij opties uit te schakelen dat de AI-rijders dezelfde setup en dezelfde kleuren als de gewone rijder gebruiken (afvinken dus, of instellen op "Nee").
Comment
Comment