Oorspronkelijk geplaatst door xius001
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Live For Speed - online racegame
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door xius001Normaal gezien slaat LFS automatisch een replay op... maar waar?
O ja, kan je een multiplayer-game als reply opslaan ? Heb ik nog ni gevonden...
En in welk formaat is dat dan ? Geen avi'ke, vermoed ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTaMjah, niet zo speciaal eigenlijk. Het lijkt er gewoon op dat we met z'n allen aan 't raggen zijn ofzo. Een videootje zou wel cool zijn ... maar hoe maak ik dat ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door xius001Gelieve eens niet zo egoïstisch te zijn en ook aan de situatie van andere mensen te denken. Bij mij is het dus fwiendinnetje
Problem solved
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door de_sassefrasAh, moet die ook mee ? Die dump je toch gewoon in één van die 2 zakken onder de kinderwagen ?
Problem solved
Om ietwat ot te blijven: straks ofzo eens mijn vriendin in mijne Turbo steken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTaJe begint met jouw wagen, en maakt de setup zoals je wil. Kleur veranderen. Dan "OK" en dan "Voeg AI rijder toe" (ofzo). Daarna ga je weer naar de garage, verander je opnieuw 't kleur van de wagen, verander je evt. setup, "OK" en daarna "Voeg AI rijder toe". Enzovoort.
Wel niet vergeten bij opties uit te schakelen dat de AI-rijders dezelfde setup en dezelfde kleuren als de gewone rijder gebruiken (afvinken dus, of instellen op "Nee").
Ik verander altijd mijne setup
(Jáá, staat 2 x op 'NEE' )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door de_sassefrasNope, lukt niet
Ik verander altijd mijne setup
(Jáá, staat 2 x op 'NEE' )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTaDe setup van een AI car veranderen is niet mogelijk. Ge kunt 'm enkel veranderen voor je de AI kar toevoegt. Dus als je een AI kar van setup wil veranderen, moet je 'm wegdoen (op minnetje klikken) en dan er eentje toevoegen met de juiste setup.
Mohow seg, hier krijg ik 't schijt van hé
Dúuuus, ik zit in't spel met m'n vwatuur. Ik wil een AI toevoegen met een andere setup.
Wat doe ik tot op de klik exact ?
Ik moet de setup veranderen vóór ik 'm toevoeg ? Hoe doe ik dat ?
Miserie, miserie
*EDIT*
Aaaaah, ik voeg mij gewoon pas al laatste toe
Comment
Comment