Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Mjah, niet zo speciaal eigenlijk. Het lijkt er gewoon op dat we met z'n allen aan 't raggen zijn ofzo. Een videootje zou wel cool zijn ... maar hoe maak ik dat ?
Mjah, niet zo speciaal eigenlijk. Het lijkt er gewoon op dat we met z'n allen aan 't raggen zijn ofzo. Een videootje zou wel cool zijn ... maar hoe maak ik dat ?
Normaal gezien slaat LFS automatisch een replay op... maar waar?
Je begint met jouw wagen, en maakt de setup zoals je wil. Kleur veranderen. Dan "OK" en dan "Voeg AI rijder toe" (ofzo). Daarna ga je weer naar de garage, verander je opnieuw 't kleur van de wagen, verander je evt. setup, "OK" en daarna "Voeg AI rijder toe". Enzovoort.
Wel niet vergeten bij opties uit te schakelen dat de AI-rijders dezelfde setup en dezelfde kleuren als de gewone rijder gebruiken (afvinken dus, of instellen op "Nee").
De setup van een AI car veranderen is niet mogelijk. Ge kunt 'm enkel veranderen voor je de AI kar toevoegt. Dus als je een AI kar van setup wil veranderen, moet je 'm wegdoen (op minnetje klikken) en dan er eentje toevoegen met de juiste setup.
De setup van een AI car veranderen is niet mogelijk. Ge kunt 'm enkel veranderen voor je de AI kar toevoegt. Dus als je een AI kar van setup wil veranderen, moet je 'm wegdoen (op minnetje klikken) en dan er eentje toevoegen met de juiste setup.
Comment