Oorspronkelijk geplaatst door M3'er
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Live For Speed - online racegame
Collapse
X
-
Wat scheelt d'r met die server?
Als ik enkele minuten bezig ben, dan zie ik de anderen niet, dan kom er in plaats van de auto's zo "LAG (...)", en even later vlieg ik gewoon van de server.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
-
en ineens werd het stilOpel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Comment
-
een vraagje: je kan zo "snel" en "traag" draaien, kan er iemand me het nu ervan uitlegge?
als ik gewoon een beetje van kant van de rijbaan wil verwisselen begint mijn auto al te slingeren en eens hij begint is er geen houden meer aan! Ik word daar zo pissed van, maar dat geeft me net de drang om beter te worden! Ff in het weekend oefenen en maandag of zondag race ik wel mee (dan hebk terug internet)
Comment
-
Alright, 'es effe alles op een rijtje zetten.
Ik word opgebeld door Joachim dat er twee gebruikers op de server onder de nick van anderen (namelijk Sassefras en mezelf) gore en stoere taal te verkopen. Wat de bedoeling daarvan is, daar heb ik geen idee van ... wat ik wél weet is dat heerschappen die dénken op die manier de "eigenaar" van de nick te blameren, tot nu toe al iedere keer opnieuw te dom zijn gebleken om te beseffen dat je iemand anders simpelweg niet overtuigend kán nadoen. Los van het nog maar te willen ...
Dat dat mogelijk is, tsjah 't is geen forum waar je je nickname moet registreren. En dan nog ... ik verwacht van de meesten dat ze volwassen genoeg zijn om door te hebben dat zo'n dingen uit den boze zijn. Die server is er om fun te hebben, maar wel fun die anderen geen schade toebrengt. Dat heet : respectvol en volwassen met elkaar omgaan, meer niet.
Tot nu toe stelde ik altijd een server op waar kicken en bannen niet mogelijk was ... omdat ik dacht dat dat niet hoefde. Blijkbaar wel. Eén ding slechts : jullie hebben 't zelf gezocht.
Ik heb de logs (jaja, als host kan je elke beweging die je gasten maken op je server laten loggen) er 'es op nageslagen, en hetgeen de Sassefras me in PM vertelde blijkt te kloppen. De twee amokmakers zijn geïdentificeerd, en ik houd verder een oogje in het zeil. De twee heerschappen in kwestie lezen hier zeker mee, wel heren : laat het uit vanaf nu, okay ?
Ik stel die server godverdomme speciaal voor jullie open, ik laat 'm draaien als ik er ook niét ben ... en dan flikker je me dat ?
Mooi ...
Vanaf nu : houd het deftig heren. Zoiets wil ik niét meer meemaken, en als het nog 'es gebeurd, dan houd ik op met het hosten. Zoeken jullie dan maar zo'n publiek servertje op en ga daar dan wat onnozel doen.
O ja, vanaf heden is de server dus wél met mogelijkheid tot kick- en banstemmen ... en vanaf nu geef ik het admin-paswoord ook aan Sassefras en Tuscani (twee mensen die ik persoonlijk ken en die ook erg vaak op onze LFS-server zitten), zodat zijn bij "problemen" als ik er niet ben, kunnen ingrijpen.
Maar laat dat alsjeblieft niet nodig zijn. Het kan ook anders, namelijk een server openen voor enkel maar de genodigden, met het paswoord dat per PM wordt verzonden ... dwing me niet op die manier tewerk te gaan.
Thx.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TT2een vraagje: je kan zo "snel" en "traag" draaien, kan er iemand me het nu ervan uitlegge?
als ik gewoon een beetje van kant van de rijbaan wil verwisselen begint mijn auto al te slingeren en eens hij begint is er geen houden meer aan! Ik word daar zo pissed van, maar dat geeft me net de drang om beter te worden! Ff in het weekend oefenen en maandag of zondag race ik wel mee (dan hebk terug internet)
muis gebruiken Véél handiger. Persoonlijk heb ik ook véél meer gevoel in m'n sturen !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door de_sassefras1 antwoord :
muis gebruiken Véél handiger. Persoonlijk heb ik ook véél meer gevoel in m'n sturen !
*edit: Héja dat lukt wel, eventjes wennen, gaat bocht rustig door, word een beetje overmoedig, vollen bak uit de bocht
Comment
-
Mooi verwoord, gTa
Ik zal dan ook geregeld es een oogje in't zeil houden op de server. Let wel : vanaf vrijdag(nacht) zit ik in Frankrijk. Ik neem m'n laptop alleszins mee, en ik zal er wel ergens draadloos internet kunnen kapen, maar verwacht niet dat ik een ganse dag op LFS ga zitten
Naar wat ik gehoord heb, zou't slechts over 1 persoon gaan, al is daar niet echt duidelijkheid over (op het moment dat de amokmaker(s) online kwamen, was ik even weg).
Maar het moet inderdaad niet gezegd dat wat gebeurd is, niet voor herhaling vatbaar is !
@ all : keep it clean
Comment
Comment