kheb het ook gedownload, maar hij zegt steeds 'screen size does not fit' als ik em wil opstarten, dan maar geen NEED for speed underground
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Live For Speed - online racegame
Collapse
X
-
"I've tried everything other than jumping out of a plane, but nothing gives you an adrenaline rush like racing a car." (Nigel Mansell)
Current: Audi A4 S-Line 2.0 Avant (2016)
Past: BMW 316 dA Touring Steptronic (2014) - Renault Mégane GT 1.9 dCi ( 2014 ) - Ford S-Max 1.8 Duratorq TDCI ( 2010 ) - Ford Focus 1.6 Clipper TDCI ( 2008 ) - Fiat Grande Punto Racing -Italia- ( 2010 )
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW M3kheb het ook gedownload, maar hij zegt steeds 'screen size does not fit' als ik em wil opstarten, dan maar geen NEED for speed underground
START --> Configuratiescherm --> Beelscherm --> Instellingen
'k Vind het wel raar
*EDIT*
Need for Speed Underground ?
't Is hier wel LFS S2 hé
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TT2wohooooow mijn snelste tijd neergezet! 1.55.37
Lijkt misschien niet echt veel, maar gisteren waren mijn snelle tijd: 2.16....
Ik word stillaan beter!
Dus oefenen geblazen.
Probeer je eigen setup te maken, men auto ligt nu veel beter op de baan en vooral mijn remmen zijn veel beter dan die race_1 setup.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JapyIk draai nu met regelmaat lage 1:37, en anders mid 1:38 's
Dus oefenen geblazen.
Probeer je eigen setup te maken, men auto ligt nu veel beter op de baan en vooral mijn remmen zijn veel beter dan die race_1 setup.
Comment
-
Zijn er nog mensen die een S2 License gaan kopen (of er aan denken) ???
24.00 GBP = 34.4534 EUR wat niet al te veel is voor een spel dat we toch veel spelen
*Edit*
Weet er iemand hoe paypal juist werkt ???
Kan ik bv. via online banking geld op een paypal account zetten en dan zo naar die mannen sturen of hoe zit dat juist want ik vind niet de juiste info op de paypal site.
Ik heb geen CC en wil men vader daar ni mee lastig vallen, ik betaal veel met online banking maar niet iedereen pakt dit aan.
*Edit*
Ik lees juist dat je dus via je bankerekening geld op een paypal account kan zetten maar als er mensen zijn die hier al ervaring mee hebben ik zou dit op prijs stellen voor ik een account aanmaak.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JapyZijn er nog mensen die een S2 License gaan kopen (of er aan denken) ???
24.00 GBP = 34.4534 EUR wat niet al te veel is voor een spel dat we toch veel spelen
2015 BMW F11 520dA
1976 Triumph Spitfire 1500
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JapyZijn er nog mensen die een S2 License gaan kopen (of er aan denken) ???
Ik ! Maar ik ga es polsen bij de makers of 't niet mogelijk is om een licensie zogezegd te delen.
'k Ga hen zeggen dat 't voor thuisgebruik is, en dat ik't op al mijn 3 pc's wil installeren.
Heeft vorige week nog gepakt bij Symantec (~Norton Internet Security 2005)
Ik ga't alleszins overwegen. Feit is wel : als we't doen, moet bijna iedereen 't doen. Als de server (in dit geval gTa) host met een full version ... moet iédereen dan ook de full version hebben. En 't zou niet tof zijn moesten er sommigen uit de boot vallen ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door de_sassefrasIk ! Maar ik ga es polsen bij de makers of 't niet mogelijk is om een licensie zogezegd te delen.
'k Ga hen zeggen dat 't voor thuisgebruik is, en dat ik't op al mijn 3 pc's wil installeren.
Heeft vorige week nog gepakt bij Symantec (~Norton Internet Security 2005)
Ik ga't alleszins overwegen. Feit is wel : als we't doen, moet bijna iedereen 't doen. Als de server (in dit geval gTa) host met een full version ... moet iédereen dan ook de full version hebben. En 't zou niet tof zijn moesten er sommigen uit de boot vallen ...
3. Unlock Rules and Regulations
3.1You may install S1 or S2 on 2 computers for your own use or to race a friend on a Local Network.
3.2You will initially be able to unlock LFS S1 or later versions 3 times. This allows you to unlock on two computers and keep one spare unlock.
3.3We recognise that people may buy a new computer or reinstall their operating system from time to time. For this reason, we will automatically give you an extra spare unlock every first day of the month, up to a maximum of 2 spare unlocks available. The number of unlocks you have left can be found on your status page.
3.4We will not respond to requests for additional unlocks.
3.5You must not give your username, WEB or GAME password to other LFS users.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door de_sassefrasIk ga't alleszins overwegen. Feit is wel : als we't doen, moet bijna iedereen 't doen. Als de server (in dit geval gTa) host met een full version ... moet iédereen dan ook de full version hebben. En 't zou niet tof zijn moesten er sommigen uit de boot vallen ...
Volgens mij kan je met de alpha versie altijd spelen maar je bent beperkt in de auto's en circuits niet ???
Maar ja is wel vervelend als je een circuit wilt rijden die de rest niet heeft.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Japyik vrees er voor
3. Unlock Rules and Regulations
3.1You may install S1 or S2 on 2 computers for your own use or to race a friend on a Local Network.
3.2You will initially be able to unlock LFS S1 or later versions 3 times. This allows you to unlock on two computers and keep one spare unlock.
3.3We recognise that people may buy a new computer or reinstall their operating system from time to time. For this reason, we will automatically give you an extra spare unlock every first day of the month, up to a maximum of 2 spare unlocks available. The number of unlocks you have left can be found on your status page.
3.4We will not respond to requests for additional unlocks.
3.5You must not give your username, WEB or GAME password to other LFS users.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JapyIs dat zo ???
Volgens mij kan je met de alpha versie altijd spelen maar je bent beperkt in de auto's en circuits niet ???
Maar ja is wel vervelend als je een circuit wilt rijden die de rest niet heeft.
Comment
Comment