Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Live For Speed - online racegame

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• kheb het ook gedownload, maar hij zegt steeds 'screen size does not fit' als ik em wil opstarten, dan maar geen NEED for speed underground
    "I've tried everything other than jumping out of a plane, but nothing gives you an adrenaline rush like racing a car." (Nigel Mansell)

Current: Audi A4 S-Line 2.0 Avant (2016)

Past: BMW 316 dA Touring Steptronic (2014) - Renault Mégane GT 1.9 dCi ( 2014 ) - Ford S-Max 1.8 Duratorq TDCI ( 2010 ) - Ford Focus 1.6 Clipper TDCI ( 2008 ) - Fiat Grande Punto Racing -Italia- ( 2010 )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW M3
      kheb het ook gedownload, maar hij zegt steeds 'screen size does not fit' als ik em wil opstarten, dan maar geen NEED for speed underground
      Even prullen met de instellingen van't beeldscherm ?

START --> Configuratiescherm --> Beelscherm --> Instellingen

'k Vind het wel raar

*EDIT*

Need for Speed Underground ?

't Is hier wel LFS S2 hé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dédé

Zijt maar trots !

Schoon gedaan !

Comment

• wohooooow mijn snelste tijd neergezet! 1.55.37
          Lijkt misschien niet echt veel, maar gisteren waren mijn snelle tijd: 2.16....

Ik word stillaan beter!

Comment

• Enkele sfeerbeeltjes

Last edited by ; 19/06/2006, 19:22.

Comment

• Sideways

Last edited by ; 19/06/2006, 19:22.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TT2
                wohooooow mijn snelste tijd neergezet! 1.55.37
                Lijkt misschien niet echt veel, maar gisteren waren mijn snelle tijd: 2.16....

Ik word stillaan beter!
                Ik draai nu met regelmaat lage 1:37, en anders mid 1:38 's

Dus oefenen geblazen.

Probeer je eigen setup te maken, men auto ligt nu veel beter op de baan en vooral mijn remmen zijn veel beter dan die race_1 setup.

Comment

• mijn setup is ook wel nu stilaan op punt aan het komen
                  nog veel oefenen is dus de boodschap

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Japy
                    Ik draai nu met regelmaat lage 1:37, en anders mid 1:38 's

Dus oefenen geblazen.

Probeer je eigen setup te maken, men auto ligt nu veel beter op de baan en vooral mijn remmen zijn veel beter dan die race_1 setup.
                    ow, ik zal me er is met bezig houden

Comment

• Zijn er nog mensen die een S2 License gaan kopen (of er aan denken) ???

24.00 GBP =
                      34.4534 EUR wat niet al te veel is voor een spel dat we toch veel spelen

*Edit*

Weet er iemand hoe paypal juist werkt ???

Kan ik bv. via online banking geld op een paypal account zetten en dan zo naar die mannen sturen of hoe zit dat juist want ik vind niet de juiste info op de paypal site.

Ik heb geen CC en wil men vader daar ni mee lastig vallen, ik betaal veel met online banking maar niet iedereen pakt dit aan.

*Edit*

Ik lees juist dat je dus via je bankerekening geld op een paypal account kan zetten maar als er mensen zijn die hier al ervaring mee hebben ik zou dit op prijs stellen voor ik een account aanmaak.
                      Last edited by ; 21/07/2005, 17:14.

Comment

Zijn er nog mensen die een S2 License gaan kopen (of er aan denken) ???

24.00 GBP =
                        is dat dan voor een jaar of zo? of voor altijd? als het het laatste is, is het idd wel goedkoop...
                        2015 BMW F11 520dA
                        1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

Zijn er nog mensen die een S2 License gaan kopen (of er aan denken) ???

24.00 GBP =

Ik ! Maar ik ga es polsen bij de makers of 't niet mogelijk is om een licensie zogezegd te delen.

'k Ga hen zeggen dat 't voor thuisgebruik is, en dat ik't op al mijn 3 pc's wil installeren.

Heeft vorige week nog gepakt bij Symantec (~Norton Internet Security 2005)

Ik ga't alleszins overwegen. Feit is wel : als we't doen, moet bijna iedereen 't doen. Als de server (in dit geval gTa) host met een full version ... moet iédereen dan ook de full version hebben. En 't zou niet tof zijn moesten er sommigen uit de boot vallen ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door de_sassefras
                            Ik ! Maar ik ga es polsen bij de makers of 't niet mogelijk is om een licensie zogezegd te delen.

'k Ga hen zeggen dat 't voor thuisgebruik is, en dat ik't op al mijn 3 pc's wil installeren.

Heeft vorige week nog gepakt bij Symantec (~Norton Internet Security 2005)

Ik ga't alleszins overwegen. Feit is wel : als we't doen, moet bijna iedereen 't doen. Als de server (in dit geval gTa) host met een full version ... moet iédereen dan ook de full version hebben. En 't zou niet tof zijn moesten er sommigen uit de boot vallen ...

ik vrees er voor

3. Unlock Rules and Regulations
                            3.1You may install S1 or S2 on 2 computers for your own use or to race a friend on a Local Network.

3.2You will initially be able to unlock LFS S1 or later versions 3 times. This allows you to unlock on two computers and keep one spare unlock.

3.3We recognise that people may buy a new computer or reinstall their operating system from time to time. For this reason, we will automatically give you an extra spare unlock every first day of the month, up to a maximum of 2 spare unlocks available. The number of unlocks you have left can be found on your status page.

3.4We will not respond to requests for additional unlocks.

3.5You must not give your username, WEB or GAME password to other LFS users.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door M3'er
                              is dat dan voor een jaar of zo? of voor altijd? als het het laatste is, is het idd wel goedkoop...
                              Altijd hé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door de_sassefras

Is dat zo ???

Volgens mij kan je met de alpha versie altijd spelen maar je bent beperkt in de auto's en circuits niet ???

Maar ja is wel vervelend als je een circuit wilt rijden die de rest niet heeft.

Comment

ik vrees er voor

3. Unlock Rules and Regulations
                                  3.1You may install S1 or S2 on 2 computers for your own use or to race a friend on a Local Network.

3.2You will initially be able to unlock LFS S1 or later versions 3 times. This allows you to unlock on two computers and keep one spare unlock.

3.3We recognise that people may buy a new computer or reinstall their operating system from time to time. For this reason, we will automatically give you an extra spare unlock every first day of the month, up to a maximum of 2 spare unlocks available. The number of unlocks you have left can be found on your status page.

3.4We will not respond to requests for additional unlocks.

3.5You must not give your username, WEB or GAME password to other LFS users.
                                  Ah, je kan 't dan toch al door 2 delen ?

Comment

Is dat zo ???

Volgens mij kan je met de alpha versie altijd spelen maar je bent beperkt in de auto's en circuits niet ???

Maar ja is wel vervelend als je een circuit wilt rijden die de rest niet heeft.
                                    Je gaat toch geen 'full version' kopen, om dan altijd op de demo-tracks te rijden met de demo-wagens ?

Comment

• ik pas (voorlopig) allesinds, m'n bankrekening is nog niet genoeg aangedikt om het al opnieuw uit te geven...
                                      2015 BMW F11 520dA
                                      1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door M3'er
                                        ik pas (voorlopig) allesinds, m'n bankrekening is nog niet genoeg aangedikt om het al opnieuw uit te geven...
                                        Als je't door 2 kan delen, doe'k het zéker !

Comment

• Je zit dan alle2 op dezelfde account dus online gaat dit niet.

Comment

Working...
                                          X