Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Bijvoorbeeld die eerste bocht in een race waarin minstens 6 man meedoen ... ik mag nog achteraan starten en dan nog ben ik meestal tweede of eerste uit de chicane. De meesten laten zich opfokken door de anderen, en doen dan domme dingen.
Bijvoorbeeld die eerste bocht in een race waarin minstens 6 man meedoen ... ik mag nog achteraan starten en dan nog ben ik meestal tweede of eerste uit de chicane. De meesten laten zich opfokken door de anderen, en doen dan domme dingen.
Dat gebeurde gisteren de hele dag
Ik rustig remmen aan het bordje van 100m tot een 50 km/u dan binnekant bocht iedereen voorbij
Juist 1 keer was het close, Fille vertrok als eerste ik rustif door de bocht al de rest voorbij en achter Fille aan.
We bleven constant op 1 sec. van elkaar en in de 3de ronde kwam ik iets beter door een bocht dus ik had meer snelheid en stak hem voorbij.
De bocht daarna maakte ik een klein foutje waardoor Fille op een halve seconde naderde maar heb stand gehouden tot de finish en had iets meer dan een seconde over.
Dat was een spannende race, als er zo juist achter u iemand rijdt dan voel je die druk toch en maak je rapper foutjes.
Wie was dat nou weer die 't zo altijd vuil speelde ? Inhalen = niet inhalen maar = inhalen en nog een tikje of twee erbij geven ... en zo ?
Don't look at me
Ik heb een agressieve rijstijl als ik weet dat ik (veel) sneller ben dan mijn veel te trage voorligger en dan zal ik hem desnoods (wanneer hij niet wil schuiven) op een brutale manier voorbijgaan. Maar meestal hou ik er dan ook een "Zuiderse" manier van rijden (lees: zoveel mogelijk toeteren en flikkeren met mijn lichten als maar kan) op na als ik hem koste wat kost voorbij wil
Indien dat nog niet helpt dan maak ik het hem wel duidelijk dmv een "zacht" tikje
Comment