Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Live For Speed - online racegame

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Fille
    ik zal een van de dagen men racing wheel en pedals eens terug aansluiten zie, eens zien of ik dan nog sneller kan gaan
    Voor mij is een stuur het beste, je kan goed doseren met het gas en juist insturen.

Ik rij met een vrij oud stuur, Microsoft Sidewinder Precision Racing Wheel.

Mischien koop ik wel een nieuw als ik een license koop.

Comment

• ja, ik zal het straks eens terug aansluiten zie

Comment

• Héhé, ik kan mijn snelste tijd ook niet meer verbeteren staat op 1:36:15 maar geraak niet meer sneller. Ik moet nog een paar schoonheidsfoutjes verbeteren en mss nog een beetje ****** aan mijn setup, swat, t gaat goe, en t is snel genoeg :p

Comment

• Hiernet nog ff leuk gespeeld met Sibi

Hij met de GTi, ik met de GT Turbo 'k Liet hem af en toe dichterbij komen, terugschakelen en planchéééé

Of ik liet hem even voor, om hem 4 secs later tegen een snertvaart voorbij te vlammen

I enjoyed myself

Comment

• Als je constant 1:37, 1:38 draait win je toch meestal de race.

Comment

• Moeilijk, hoor *zucht* met een turbo tegen de GTI, tsk ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa
                Moeilijk, hoor *zucht* met een turbo tegen de GTI, tsk ...
                Moeilijk ? Neen.
                Plezant ? Jaaaa

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Japy
                  Als je constant 1:37, 1:38 draait win je toch meestal de race.
                  Good point, constant rijden en anderen kunnen ontwijken is véél belangrijker dan een rotsnelle tijd kunnen neerzetten maar voor de rest er niet veel van bakken.

Bijvoorbeeld die eerste bocht in een race waarin minstens 6 man meedoen ... ik mag nog achteraan starten en dan nog ben ik meestal tweede of eerste uit de chicane. De meesten laten zich opfokken door de anderen, en doen dan domme dingen.

O ja, ik heb het incident Ken-Tuscani (replay staat op m'n PC) nog 'es herbekeken, en het verdicht valt éénduidig ten nadele van Tuscani. Ikzelf remde net voorbij de 100m, en als ik met hem meerijd zie je dat hij pas begint te remmen nadat het bordje van de 75 m al niet meer te zien was. Véééél te laat dus. Plus hij reed sneller dan gewoonlijk omdat hij in mijn slipstream extra snelheid had opgebouwd.
                  En Ken smijt géénszins abnormaal de deur toe, wel integendeel 'ie was gewoon de bocht aan het nemen en dat zelfs redelijk wijd (Ken zat nog minstens 2 autobreedtes van de curbs af, dus er was ruimte zat).
                  Tuscani is gewoon véél te snel véél te laat in de remmen gegaan en heeft al slippend Ken eruit getikt. Geen kus van de rondborstige pitspoezen volgende keer, Tuscani.

Comment

Good point, constant rijden en anderen kunnen ontwijken is véél belangrijker dan een rotsnelle tijd kunnen neerzetten maar voor de rest er niet veel van bakken.

Bijvoorbeeld die eerste bocht in een race waarin minstens 6 man meedoen ... ik mag nog achteraan starten en dan nog ben ik meestal tweede of eerste uit de chicane. De meesten laten zich opfokken door de anderen, en doen dan domme dingen.
                    Dat gebeurde gisteren de hele dag

Ik rustig remmen aan het bordje van 100m tot een 50 km/u dan binnekant bocht iedereen voorbij

Juist 1 keer was het close, Fille vertrok als eerste ik rustif door de bocht al de rest voorbij en achter Fille aan.
                    We bleven constant op 1 sec. van elkaar en in de 3de ronde kwam ik iets beter door een bocht dus ik had meer snelheid en stak hem voorbij.
                    De bocht daarna maakte ik een klein foutje waardoor Fille op een halve seconde naderde maar heb stand gehouden tot de finish en had iets meer dan een seconde over.

Dat was een spannende race, als er zo juist achter u iemand rijdt dan voel je die druk toch en maak je rapper foutjes.

Twas percies echt

Comment

• tjah, ik wist dat tusc achter mij zat dus ik liet wat ruimte nja, toen werd ik dus aangetikt.. maar hé, het is racen en er kan van alles gebeuren

Comment

• ja japy, zo zien we iedereen graag racen he

een beetje off-topic, maar het waren die gaste weer van Turnhout die er fun in brachte toen he, en voor de 1ste plek streden

sorry voor off-topic

Comment

• Wie was dat nou weer die 't zo altijd vuil speelde ? Inhalen = niet inhalen maar = inhalen en nog een tikje of twee erbij geven ... en zo ?

Comment

• ik in ieder geval niet

Comment

Wie was dat nou weer die 't zo altijd vuil speelde ? Inhalen = niet inhalen maar = inhalen en nog een tikje of twee erbij geven ... en zo ?
                              Don't look at me
                              Ik heb een agressieve rijstijl als ik weet dat ik (veel) sneller ben dan mijn veel te trage voorligger en dan zal ik hem desnoods (wanneer hij niet wil schuiven) op een brutale manier voorbijgaan. Maar meestal hou ik er dan ook een "Zuiderse" manier van rijden (lees: zoveel mogelijk toeteren en flikkeren met mijn lichten als maar kan) op na als ik hem koste wat kost voorbij wil
                              Indien dat nog niet helpt dan maak ik het hem wel duidelijk dmv een "zacht" tikje

Comment

• Ik heb het 1 keer gedaan voor zover ik weet.

Ik was duidelijk sneller op het rechte stuk maar zat niet op de ideale lijn en iemand wou niet af die lijn dus hoe lossen we dat op ???

Inderdaad snok aan het stuur persoon in het gras en ik op mijn ideale lijn

Comment

• Yiha, mijn tijd onroad met de gti verbeterd !!
                                  Voor de 1e keer in de 1:35

edit moest de tijd niet duidelijk zijn, het is 1:35:64
                                  Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ken 957
                                    Yiha, mijn tijd onroad met de gti verbeterd !!
                                    Voor de 1e keer in de 1:35

edit moest de tijd niet duidelijk zijn, het is 1:35:64
                                    Damn das snel ! nice1

Comment

• Nice

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Japy
                                        Ik rij met een vrij oud stuur, Microsoft Sidewinder Precision Racing Wheel
                                        Ik heb ook dat stuur. Het mag misschien oud zijn maar dat voldoed nog meer als genoeg.

Comment

• *denk*

Ik heb een stuur voor m'n Xbox. Zijn er converter-stekkers zodat ik dat ook op PC kan aansluiten ?

Comment

Working...
                                          X