Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Live For Speed - online racegame

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa
    *denk*

Ik heb een stuur voor m'n Xbox. Zijn er converter-stekkers zodat ik dat ook op PC kan aansluiten ?
    ik dacht van niet... de knoppen zijn ook anders hé
    2015 BMW F11 520dA
    1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

• die zijn softwarematig ook anders, dus de software van het moederbord binnen het stuur zou ook veranderd moeten worden

Comment

• Het is gelukt mijn nieuwe toptijd 1:35.67

Setup staat nog niet op punt maar bijna !

Comment

• Mooi mooi mooi !!

Comment

• Nice nice
            Nog een beetje en je bent mijn tijd voorbij
            Gta, wat was jouw toptijd?

Comment

• Ik dacht 1:35,6 zoiets. Weet 't niet meer exact, 't was nog in de tijd dat ik geen internet had op m'n appartement, en ik een ganse avond tegen mezelf speelde. Jammer genoeg geen screenshot ...

Ik heb wel al stukken afgelegd die allemaal samen ergens mooi in de 1:34 zouden komen ... maar in elk van die rondjes maakte ik dan wel ergens een foutje en *hupla* ...

't Is eerst weer zaak om m'n setups correct te krijgen

Comment

• Ik verlies 2 seconden met die bocht na de finish, eerste tussenpunt is altijd rond de 32.

Dus daar moet ik op verbeteren.

Comment

• Eerste tussentijd 32 seconden rond is niet slecht, hoor. Daar "twee seconden" verliezen wil zeggen dat je vergelijkt met iemand die misschien wel 1:33 ofzo rijdt ... en da's pokkepokkesnel

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door xius001
                    Don't look at me
                    Ik heb een agressieve rijstijl als ik weet dat ik (veel) sneller ben dan mijn veel te trage voorligger en dan zal ik hem desnoods (wanneer hij niet wil schuiven) op een brutale manier voorbijgaan. Maar meestal hou ik er dan ook een "Zuiderse" manier van rijden (lees: zoveel mogelijk toeteren en flikkeren met mijn lichten als maar kan) op na als ik hem koste wat kost voorbij wil
                    Indien dat nog niet helpt dan maak ik het hem wel duidelijk dmv een "zacht" tikje
                    Heftig toeteren, knipperen met de lichten, ... klinkt als mijn rijstijl.

Ik probéér altijd mooi om m'n voorligger heen te rijden, máár als ie zelf wat heen en weer begint te zwalpen en weigert me voorbij te laten, schrik ik er ook niet van terug de persoon in kwestie opzij te tikken.

Als ik dan weer merk dat er iemand achter me véél sneller rijdt, zet ik meestal m'n knipperlichten op, en ga ik naar de buitenkant van de baan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Japy
                      Ik verlies 2 seconden met die bocht na de finish, eerste tussenpunt is altijd rond de 32.

Dus daar moet ik op verbeteren.
                      Same hiero

Comment

Eerste tussentijd 32 seconden rond is niet slecht, hoor. Daar "twee seconden" verliezen wil zeggen dat je vergelijkt met iemand die misschien wel 1:33 ofzo rijdt ... en da's pokkepokkesnel
                        Ja het moet wel te doen zijn he.

Heb gisteren 1 keer een 31 gereden en gefinished op 1:37. ... dus het 2de gedeelte heb ik onder de knie.

Bordje 100m, vol in de remmen, rem los en insturen, gas !

*edit*

Je moet trouwens maar 3 keer remmen.

1: bocht na finish
                        2: na het rechte stuk
                        3: na het 2de tussenpunt

Comment

• Je moét maar drie keer remmen, yep.

Maar remmen in plaats van wat uitbollen lijkt mij ook tijd op te leveren net voor de linkse die naar de berg en de finish leidt.

Comment

Je moét maar drie keer remmen, yep.

Maar remmen in plaats van wat uitbollen lijkt mij ook tijd op te leveren net voor de linkse die naar de berg en de finish leidt.
                            Deed ik eerst ook omdat mijn setup het niet toeliet sneller te gaan.

Nu met 115 km/u bocht in sturen dan kom je goed aan de finish.

Comment

• mijn setup is nog niet goed. weet ook niet goed wt ik met de bandenspannign aan moet vangen. En het zelf schakelen is wat stroef. soms haal ik vlot 190, soms geraak ik niet aan de 180.

Mja, nog werk aan de winkel. Mijn toptijd is trouwens een magere 1.41.41

Comment

• Ik denk dat de server offline is

Comment

• jammer, kwou net nog wat gaan oefenen

Comment

• Blijbaar ligt het aan mij, maar nu werkt het trug.

Comment

• k, ik ga proberen nog te komen later op de avond.

Comment

• Weer wat van men tijd afgepitst 1:35.62

Comment

• 1:37:65 is tot nu toe m'n beste
                                          2015 BMW F11 520dA
                                          1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

Working...
                                          X