Oorspronkelijk geplaatst door gTa
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Live For Speed - online racegame
Collapse
X
-
Ik dacht 1:35,6 zoiets. Weet 't niet meer exact, 't was nog in de tijd dat ik geen internet had op m'n appartement, en ik een ganse avond tegen mezelf speelde. Jammer genoeg geen screenshot ...
Ik heb wel al stukken afgelegd die allemaal samen ergens mooi in de 1:34 zouden komen ... maar in elk van die rondjes maakte ik dan wel ergens een foutje en *hupla* ...
't Is eerst weer zaak om m'n setups correct te krijgen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door xius001Don't look at me
Ik heb een agressieve rijstijl als ik weet dat ik (veel) sneller ben dan mijn veel te trage voorligger en dan zal ik hem desnoods (wanneer hij niet wil schuiven) op een brutale manier voorbijgaan. Maar meestal hou ik er dan ook een "Zuiderse" manier van rijden (lees: zoveel mogelijk toeteren en flikkeren met mijn lichten als maar kan) op na als ik hem koste wat kost voorbij wil
Indien dat nog niet helpt dan maak ik het hem wel duidelijk dmv een "zacht" tikje
Ik probéér altijd mooi om m'n voorligger heen te rijden, máár als ie zelf wat heen en weer begint te zwalpen en weigert me voorbij te laten, schrik ik er ook niet van terug de persoon in kwestie opzij te tikken.
Als ik dan weer merk dat er iemand achter me véél sneller rijdt, zet ik meestal m'n knipperlichten op, en ga ik naar de buitenkant van de baan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTaEerste tussentijd 32 seconden rond is niet slecht, hoor. Daar "twee seconden" verliezen wil zeggen dat je vergelijkt met iemand die misschien wel 1:33 ofzo rijdt ... en da's pokkepokkesnel
Heb gisteren 1 keer een 31 gereden en gefinished op 1:37. ... dus het 2de gedeelte heb ik onder de knie.
Bordje 100m, vol in de remmen, rem los en insturen, gas !
*edit*
Je moet trouwens maar 3 keer remmen.
1: bocht na finish
2: na het rechte stuk
3: na het 2de tussenpunt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTaJe moét maar drie keer remmen, yep.
Maar remmen in plaats van wat uitbollen lijkt mij ook tijd op te leveren net voor de linkse die naar de berg en de finish leidt.
Nu met 115 km/u bocht in sturen dan kom je goed aan de finish.
Comment
Comment