Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Live For Speed - online racegame

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• De AW-tacktiek:

Ik rij de tweede, ik zie dat de eerste de rechtse bocht veel te snel neemt en wijk al een beetje uit naar de linkerkant. En inderdaad, de hele meute in zijn gat. Ik ontwijk prachtig links rechts een wagen en jawel, die stuurmanskunsten leveren mij de koppositie op(oververdient dus). En wat doen ze dan, opnieuw starten

man man man....

Comment

• mmm... ik had hier blijkbaar nog een screentje zitten van F&F vs oregon...

bij deze:

2015 BMW F11 520dA
      1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

• Yey, nieuw recordje : 1.34.82...
        Heb er wel geen screen van, maar er waren een stuk of 6 getuigen

Ik vind persoonlijk dat we een clan moeten oprichten... en dan deelnemen aan de zogenaamde houbba wedstrijden ( fonetisch is het in ieder geval juist ) , dit zijn GTI wedstrijden

Greetz,
        Oregon

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Oregon
          Yey, nieuw recordje : 1.34.82...
          Heb er wel geen screen van, maar er waren een stuk of 6 getuigen

Ik vind persoonlijk dat we een clan moeten oprichten... en dan deelnemen aan de zogenaamde houbba wedstrijden ( fonetisch is het in ieder geval juist ) , dit zijn GTI wedstrijden

Greetz,
          Oregon
          wat clan? wij zijn al een "clan" de AW-prefix staat nix voor nix in onze nicks hé
          2015 BMW F11 520dA

Comment

• bij deze mijn excuses aan Ken

ik versta heel goed dat je daarom boos bent hoor, en ik had niet zo heftig moeten reageren

sorry

de mensen die LFS spelen, zullen wel weten waar het over gaat

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door M3'er
              wat clan? wij zijn al een "clan" de AW-prefix staat nix voor nix in onze nicks hé
              zijn er hier mensen die ook andere spellen spelen, ook niet-race-games?
              kunnen we mss naar lan-party's gaan

ik heb wat ervaring met shooters (half-life en halo)
              en ook age of empires: the conquerors nog intensief gespeeld (lang geleden)

dit is online dan hé...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door vroem-vroem
                De AW-tacktiek:

Ik rij de tweede, ik zie dat de eerste de rechtse bocht veel te snel neemt en wijk al een beetje uit naar de linkerkant. En inderdaad, de hele meute in zijn gat. Ik ontwijk prachtig links rechts een wagen en jawel, die stuurmanskunsten leveren mij de koppositie op(oververdient dus). En wat doen ze dan, opnieuw starten

man man man....
                De stem van de meerderheid telt. Als er één of twee man al de rest omver kegelt, en de helft rijdt met een kapotte wagen, dan wordt er opnieuw gestart.

De eerlijkheid gebiedt ten andere om te zeggen dat jij de twee races daarvoor ook een aantal kerels van de baan stootte in die eerste bocht, of er zelf knalhard af ging ... en als er dan niét werd herstart was 't ook van "Huh ?".

Zo zie je maar : als je zelf goed rijdt is herstarten niet leuk, als je slecht rijdt is 't een "must". Ikzelf kan niet 'stemmen' (ben host), en vaak rijd ik (van wat voor positie ook gestart) als eerste de chicane uit, en als ik zie dat de helft achterstevoren in de eerste bocht staat, dan herstart ik. Zelfs al rijd ik eerste. En die éne kerel die dan net tweede is zonder kleerscheuren, tsjah, pech.

Ik neem aan dat je dat wel begrijpt ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Volkswagen
                  zijn er hier mensen die ook andere spellen spelen, ook niet-race-games?
                  kunnen we mss naar lan-party's gaan

ik heb wat ervaring met shooters (half-life en halo)
                  en ook age of empires: the conquerors nog intensief gespeeld (lang geleden)

dit is online dan hé...
                  ik heb een beetje ervaring met MOHAA, COD e.d... voor de rest moet je me nix vragen
                  2015 BMW F11 520dA

Comment

• ik laat m'n pc nu ff rusten, de ventilator begint raar te fluiten en volgens speedfan (prog om de t° van je HDD te checken) staat m'n HDD in brand
                    2015 BMW F11 520dA

Comment

• Yes ! M'n besttijden zijn zwaar naar beneden. Een 1:35 rond = piece of cake.

En die éne rond, die ik in de laatste bocht verknalde ... die was 0:31,1 en 1:06,1 als tussentijden ... dus dat zou goed zijn geweest voor een snelle 1:34 of misschien zelfs een 1:33 ? Japy reed die ronde 1:35,3 en in 't begin van de ronde zat 'ie in m'n slipstream en net voor de laatste bocht was ik al onder de brug door als 'ie de bocht doorkwam ... dus pakweg anderhalve seconde tot twee seconden voor.

Nu nog leren de ronde afwerken.

I'm fast again.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Volkswagen
                        bij deze mijn excuses aan Ken

ik versta heel goed dat je daarom boos bent hoor, en ik had niet zo heftig moeten reageren

sorry

de mensen die LFS spelen, zullen wel weten waar het over gaat
                        hehe, geen probleem joh
                        Kan gebeuren eh is racen.
                        mocht je denken dat ik door jou ben weggegaan mag je van gedachte veranderen , moest nog ergens naartoe maar ben vlugger trg dan gepland dus ik kom af !!
                        Enjah, het kan wel eens lastig zijn als je in een groep rijdt en raakt om 1 of andere reden van de baan, dan steek je het vlug op iemand dat een beetje zat te cruisen.
                        Dus ook ik bied mijn excuses aan
                        De gevolgen waren wel katastrofaal, de spongebobvoiture maakte een 3 dubbele flik flak en een 5 dubbele salto

Comment

• Ikke

Comment

• da komt door mij ofwa, zalig

btw, waarom kan ik jullie skins niet zien?

en kan er mij es iemand uitleggen hoe je juist eigen skins maakt?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ken 957
                              De gevolgen waren wel katastrofaal, de spongebobvoiture maakte een 3 dubbele flik flak en een 5 dubbele salto
                              Terecht, zo'n mottige kar verdient niet beter.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Sels
                                Ikke

...toyota Prius...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa
                                  De stem van de meerderheid telt. Als er één of twee man al de rest omver kegelt, en de helft rijdt met een kapotte wagen, dan wordt er opnieuw gestart.

De eerlijkheid gebiedt ten andere om te zeggen dat jij de twee races daarvoor ook een aantal kerels van de baan stootte in die eerste bocht, of er zelf knalhard af ging ... en als er dan niét werd herstart was 't ook van "Huh ?".

Zo zie je maar : als je zelf goed rijdt is herstarten niet leuk, als je slecht rijdt is 't een "must". Ikzelf kan niet 'stemmen' (ben host), en vaak rijd ik (van wat voor positie ook gestart) als eerste de chicane uit, en als ik zie dat de helft achterstevoren in de eerste bocht staat, dan herstart ik. Zelfs al rijd ik eerste. En die éne kerel die dan net tweede is zonder kleerscheuren, tsjah, pech.

Ik neem aan dat je dat wel begrijpt ?
                                  gTa, was maar een mopje man

Ik begin het wel beter te kunnen, nu toch al 1.56

Maar ik ben wél meester in destruction zone (maar niemand wil meedoen )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa
                                    Yes ! M'n besttijden zijn zwaar naar beneden. Een 1:35 rond = piece of cake.

En die éne rond, die ik in de laatste bocht verknalde ... die was 0:31,1 en 1:06,1 als tussentijden ... dus dat zou goed zijn geweest voor een snelle 1:34 of misschien zelfs een 1:33 ? Japy reed die ronde 1:35,3 en in 't begin van de ronde zat 'ie in m'n slipstream en net voor de laatste bocht was ik al onder de brug door als 'ie de bocht doorkwam ... dus pakweg anderhalve seconde tot twee seconden voor.

Nu nog leren de ronde afwerken.

I'm fast again.
                                    Ik ben ook overtuigd dat ik onder die 1:35 kan, heb al een paar keer aan de 1:06 gezeten maar dan verpest ik het ook altijd in die laatste bochten.

Het is nu al echt op de limiet rijden, maar hoe dat ze in godsnaam aan die 1:32 geraken da weet ik ni ze.

Comment

• Ik weer

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Japy
                                        Ik ben ook overtuigd dat ik onder die 1:35 kan, heb al een paar keer aan de 1:06 gezeten maar dan verpest ik het ook altijd in die laatste bochten.

Het is nu al echt op de limiet rijden, maar hoe dat ze in godsnaam aan die 1:32 geraken da weet ik ni ze.
                                        Ik ook ni ... :/

Ondertussen al 1:34,72 ... en er zaten nog kleine foutjes in de ronde.

Misschien haal ik ooit 'es 1:33,... maar 1:32 never.

Comment

• Ik kom draan

Comment

Working...
                                          X