Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Live For Speed - online racegame

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• srr maar dit moet er toch ff uit...

Het irriteerd me ENORM dat er zoveel mensen zijn die om de 5 sec een restart vragen omdat ze een slechte start of bocht hebben genomen. Denk ook eens aan de anderen want als iemadn anders dan eens om een restart vraagt is het plots stil

En als je er net bij komt en ziet dat de rest aan hun laatste ronde oid bezg is vraag dan ook niet meteen om een restart maar heb een beetje geduld en wacht even.

Antwerpen is't Stad
    en al de rest is parking!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dédé
      srr maar dit moet er toch ff uit...

Het irriteerd me ENORM dat er zoveel mensen zijn die om de 5 sec een restart vragen omdat ze een slechte start of bocht hebben genomen. Denk ook eens aan de anderen want als iemadn anders dan eens om een restart vraagt is het plots stil

En als je er net bij komt en ziet dat de rest aan hun laatste ronde oid bezg is vraag dan ook niet meteen om een restart maar heb een beetje geduld en wacht even.
      Inderdaad, dat heb ik ook al opgemerkt, ik zeg wel niet dat ik het zelf niet doe.

*EERLIJK*

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door M3'er
        ken na een koprol:

correctie
        'Ken na weeral een zoveelste koprol'

srry ken

Comment

• weetjewat

ik kom ook nog es een half uurtje rijden

Comment

• Die ja veranderen in nee lost mijn probleem niet op

Ik zit dus boven en onder nog altijd met die windows-balken

Comment

hola, dat doe ik altijd!
              2015 BMW F11 520dA
              1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Volkswagen
                correctie
                'Ken na weeral een zoveelste koprol'

srry ken
                ROFL!!!!!
                Tsjah, t zal wel aan mij liggen als ze zo over mij denken :S

Comment

+laat iedereen zijn race uitrijden...ook de tragere

Comment

• dit was btw geen persoonlijke aanval op iemand ofzo maar gewoon een algemene indruk

Antwerpen is't Stad
                    en al de rest is parking!!

Comment

jij vraagt ook voor herstart hoor. En dit is geen persoonlijke aanval, maar gewoon een opmerking.

Mijn motto is gewoon: less talking, more walking

of beter gezegd: less talking, more racing

Comment

• Eat this.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door vroem-vroem
                          Die ja veranderen in nee lost mijn probleem niet op

Ik zit dus boven en onder nog altijd met die windows-balken
                          SHIFT+F4 dan heb je fullscreen.

Comment

• Dat zei ik dus ook maar niemand wou me geloven
                            'das al oud hoor Ken' en nog van die dingen.
                            Terwijl SHIFT+F4 idd fullscreen is
                            btw iemand op de server? kom zo af

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door porschepipo
                              SHIFT+F4 dan heb je fullscreen.

Merci !

Zo moeilijk was dat dus niet hé....

Comment

• Ah damn, ik was die ongelovige Thomas ... ik was ff verward met die "ALT + F4" mop die je op chatboxen superveel tegenkwam

Comment

Nu we dan toch bezig zijn wil ik ook mijn bijdrage doen :
                                  Laat aub de snelleren door... wat maakt het nu uit dat je voor hen gaat rijden en hen niet laat passeren, of het hen moeilijk maakt?
                                  & sorry dédé, kzal er voortaan ook wat op letten, zo komen we uiteindelijk wel tot ieders pleziertje

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Oregon
                                    Nu we dan toch bezig zijn wil ik ook mijn bijdrage doen :
                                    Laat aub de snelleren door... wat maakt het nu uit dat je voor hen gaat rijden en hen niet laat passeren, of het hen moeilijk maakt?
                                    & sorry dédé, kzal er voortaan ook wat op letten, zo komen we uiteindelijk wel tot ieders pleziertje
                                    Ik krijg regelmatig het verwijt dat ik anderen niet doorlaat, en dan komen ze af dat ik een "blauwe vlag" heb gehad, en dat ik dan aan de kant moet.
                                    Maar als ik die fameuse "blauwe vlag" zie, dan ga ik aan de kant, en in het andere geval is dus zo geen "blauwe vlag" op mijn scherm geweest.
                                    Ik kan er toch niet aan doen als dat spel niet doet wat het moet doen he!
                                    Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                                    Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                                    Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                                    Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider
                                      Ik krijg regelmatig het verwijt dat ik anderen niet doorlaat, en dan komen ze af dat ik een "blauwe vlag" heb gehad, en dat ik dan aan de kant moet.
                                      Maar als ik die fameuse "blauwe vlag" zie, dan ga ik aan de kant, en in het andere geval is dus zo geen "blauwe vlag" op mijn scherm geweest.
                                      Ik kan er toch niet aan doen als dat spel niet doet wat het moet doen he!
                                      het gaat er gewoon om dat als je ziet dat er achter je iemand sneller is dan jij, je ff opzij gaat

wat ik wel doe: als ik zie dat er "blauwe vlag" bij mij opkomt en die persoon achter mij kan me niet bijhouden, ga ik niet opzij, aangezien ik toch sneller ben
                                      2015 BMW F11 520dA
                                      1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door M3'er
                                        het gaat er gewoon om dat als je ziet dat er achter je iemand sneller is dan jij, je ff opzij gaat
                                        Ja, tuurlijk, dat begrijp ik wel. Doe ik ook. Maar ik zit ook niet altijd te zien of er iemnd achter mij zit.

Mij opmerking was trouwens algemeen, bij de mensen van autowereld valt het wel mee. Maar op sommige andere (publieke) servers zijn er die altijd direct beginnen ruzie te maken.
                                        Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                                        Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                                        Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                                        Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• ik begrijp niet goed hoe je op het dak komt van het gebouw...
                                          je rijdt dus naar de vrachtwagens en de tenten, dan door de holte in het gebouw...
                                          maar dan?
                                          hoe gaat het verder?

Comment

Working...
                                          X