Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Live For Speed - online racegame

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Fernand
    ik begrijp niet goed hoe je op het dak komt van het gebouw...
    je rijdt dus naar de vrachtwagens en de tenten, dan door de holte in het gebouw...
    maar dan?
    hoe gaat het verder?
    als je door die holte rijdt, is er recht voor je een gedeelte dat wat schuin afloopt, je rijdt een klein beetje naar links, draait naar rechts en dan "duik" je in dat aflopend gedeelte... soms kan het zijn dat je er nog niet bent, maar meestal als ik dan wat naar voor rij, kom ik er ook
    2015 BMW F11 520dA
    1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

• het is me eindelijk gelukt om het spel down te loaden. het vraagt ook niet zoveel moeite om mijn skin (met bmw uiterlijk en autowereld logo's) in je skinmapke te gooien )
      "I've tried everything other than jumping out of a plane, but nothing gives you an adrenaline rush like racing a car." (Nigel Mansell)

Current: Audi A4 S-Line 2.0 Avant (2016)

Past: BMW 316 dA Touring Steptronic (2014) - Renault Mégane GT 1.9 dCi ( 2014 ) - Ford S-Max 1.8 Duratorq TDCI ( 2010 ) - Ford Focus 1.6 Clipper TDCI ( 2008 ) - Fiat Grande Punto Racing -Italia- ( 2010 )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW M3
        het is me eindelijk gelukt om het spel down te loaden. het vraagt ook niet zoveel moeite om mijn skin (met bmw uiterlijk en autowereld logo's) in je skinmapke te gooien )
        skins in het skintopic... en dat zal niet echt lukken deze want de bestandsnaam moet beginnen met XFG_ ...
        2015 BMW F11 520dA

Comment

het is me eindelijk gelukt om het spel down te loaden. het vraagt ook niet zoveel moeite om mijn skin (met bmw uiterlijk en autowereld logo's) in je skinmapke te gooien )
          1: Dat hoort in het skintopic thuis.

2: Die wagen behoord niet tot de demo en kan je dus ook niet mee racen.

3: Je kan niet zomaar lichten en dergelijke toevoegen aan je skin die ga je toch niet zien, je kan dat enkel doen in de DDS files.

Comment

• welke auto heb je dan wel in de demo??
            "I've tried everything other than jumping out of a plane, but nothing gives you an adrenaline rush like racing a car." (Nigel Mansell)

Past: BMW 316 dA Touring Steptronic (2014) - Renault Mégane GT 1.9 dCi ( 2014 ) - Ford S-Max 1.8 Duratorq TDCI ( 2010 ) - Ford Focus 1.6 Clipper TDCI ( 2008 ) - Fiat Grande Punto Racing -Italia- ( 2010 )

Comment

welke auto heb je dan wel in de demo??
              Kijk in de garage dan weet je het.

Comment

• ik eb dus een beetje een lelijke skin gemaakt, maar toch een skin

maar

waarom kan ik em nie selecteren?

bestandsnaam en type zijn nochtans juist :p

Comment

• en andermans skins lukken ook al niet, wat doe ik verkeerd

help mij iemand...

...bestaat er nog genade in deze wereld?

Comment

• Aiaiai ... 'k heb hier weer veel gemist denk 'k.

Soit, 't is hier vééééél te goed weer om 3 uur achter m'n pc te zitten, ik zie het wel als'k thuis ben

Nog veel LFS-plezier !

Comment

• help:
                      - mijn beeld hapert altijd
                      - kan andermans zijn skin niet zien, zie alleen grijze wagens

heb ook nog een sfeerbeeldje erbij gegooid:

Comment

help:
                        - mijn beeld hapert altijd
                        - kan andermans zijn skin niet zien, zie alleen grijze wagens

heb ook nog een sfeerbeeldje erbij gegooid:
                        als je de skins van iemand anders niet op je pc opslaagt kan je die natuurlijk niet zien... elke skin uit het skintopic moet je saven in je LFS-map onder data -> skins (niet skins_x!!)

je beeld hapert mss omdat je pc te traag is... in dat geval moet je de details of resolutie van het spel wat minder zetten.
                        2015 BMW F11 520dA

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door M3'er
                          elke skin uit het skintopic moet je saven in je LFS-map onder data -> skins (niet skins_x!!)
                          Ik zou net aanraden om het in de skin_x map te zetten; het gaat ook en is veel overzichtelijker.

Comment

• whehe, iedereen is weg. Terug gaan slapen ofzo

Comment

• new pb of me
                              Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fille
                                new pb of me
                                bij mij is het momenteel iets van een 1:35:65 of zo.. ik geraak maar niet in die 1:34
                                2015 BMW F11 520dA

Comment

• Triosprongetje, MBman ging wel verkeerd..

Niet op die rechtse helft letten, er is ergens iets mis gegaan blijkbaar..
                                  Last edited by ekreteiP; 23/01/2006, 20:13.

Oorspronkelijk geplaatst door bobo
                                  cc

Comment

• yuw, juist terug van vakantie
                                    eens kijken of ik nog kan racen (wat ik voor dien eigenlijk ook al niet kon)

Comment

• zijn jullie aan het carparken of aan het racen? als het 't laatste is kom ik af.
                                      2015 BMW F11 520dA

Comment

• Zie ze gaan!
                                        Last edited by ekreteiP; 23/01/2006, 20:13.

Oorspronkelijk geplaatst door bobo
                                        cc

Comment

• triosprong in bijlage, mbman kwam erachter overgevlogen
                                          2015 BMW F11 520dA

Comment

Working...
                                          X