Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
ik begrijp niet goed hoe je op het dak komt van het gebouw...
je rijdt dus naar de vrachtwagens en de tenten, dan door de holte in het gebouw...
maar dan?
hoe gaat het verder?
als je door die holte rijdt, is er recht voor je een gedeelte dat wat schuin afloopt, je rijdt een klein beetje naar links, draait naar rechts en dan "duik" je in dat aflopend gedeelte... soms kan het zijn dat je er nog niet bent, maar meestal als ik dan wat naar voor rij, kom ik er ook
het is me eindelijk gelukt om het spel down te loaden. het vraagt ook niet zoveel moeite om mijn skin (met bmw uiterlijk en autowereld logo's) in je skinmapke te gooien )
"I've tried everything other than jumping out of a plane, but nothing gives you an adrenaline rush like racing a car." (Nigel Mansell)
het is me eindelijk gelukt om het spel down te loaden. het vraagt ook niet zoveel moeite om mijn skin (met bmw uiterlijk en autowereld logo's) in je skinmapke te gooien )
skins in het skintopic... en dat zal niet echt lukken deze want de bestandsnaam moet beginnen met XFG_ ...
1: Dat hoort in het skintopic thuis.
2: Die wagen behoord niet tot de demo en kan je dus ook niet mee racen.
3: Je kan niet zomaar lichten en dergelijke toevoegen aan je skin die ga je toch niet zien, je kan dat enkel doen in de DDS files.
help:
- mijn beeld hapert altijd
- kan andermans zijn skin niet zien, zie alleen grijze wagens
heb ook nog een sfeerbeeldje erbij gegooid:
als je de skins van iemand anders niet op je pc opslaagt kan je die natuurlijk niet zien... elke skin uit het skintopic moet je saven in je LFS-map onder data -> skins (niet skins_x!!)
je beeld hapert mss omdat je pc te traag is... in dat geval moet je de details of resolutie van het spel wat minder zetten.
Comment