Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Live For Speed - online racegame

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door M3'er
    triosprong in bijlage, mbman kwam erachter overgevlogen
    ja zeg, ik kwam achter omdat hij den auto altijd naar links ging en ik de rest niet wou hinderen

Comment

• Toch es proberen te LFS'en vanuit Frankrijk !

Comment

• Paar donutjes getrokken, de achterbanden zijn eraan voor de moeite..
        Last edited by ekreteiP; 23/01/2006, 20:13.

Oorspronkelijk geplaatst door bobo
        cc

Comment

• Poseren in de ring
          Last edited by ekreteiP; 23/01/2006, 20:13.

Oorspronkelijk geplaatst door bobo
          cc

Comment

• Ey Gilles, hoe zit dat met m'n skinnetje ? Komt er ewa schot in de zaak ?

*hihi*

Comment

• nog een screen van de landing

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven
                zeg es... waarom heb jij m'n skin niet?
                2015 BMW F11 520dA
                1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

• zitten er nu nog op de server, dan kom ik af!

eum. ik heb een probleempje wat echt opgelost moet zijn: dat mijn spel steeds hapert. bij de start ram ik onexpres iedereen van de baan en als ik niet goed bezig ben blijft mijn beeld hangen en sta ik opeens tegen de vangrail. ook durft mijn beeld nog wel eens stotteren.
                  "I've tried everything other than jumping out of a plane, but nothing gives you an adrenaline rush like racing a car." (Nigel Mansell)

Current: Audi A4 S-Line 2.0 Avant (2016)

Past: BMW 316 dA Touring Steptronic (2014) - Renault Mégane GT 1.9 dCi ( 2014 ) - Ford S-Max 1.8 Duratorq TDCI ( 2010 ) - Ford Focus 1.6 Clipper TDCI ( 2008 ) - Fiat Grande Punto Racing -Italia- ( 2010 )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW M3
                    zitten er nu nog op de server, dan kom ik af!

eum. ik heb een probleempje wat echt opgelost moet zijn: dat mijn spel steeds hapert. bij de start ram ik onexpres iedereen van de baan en als ik niet goed bezig ben blijft mijn beeld hangen en sta ik opeens tegen de vangrail. ook durft mijn beeld nog wel eens stotteren.
                    welk pc heb je ? soms kan het wel eens aan je grafische kaart liggen oftewel te weinig ram !

Comment

• men pc is drie jaar oud, WIN XP, niet van een merk, maar losse stukken in elkaar gestoken kheb 128mbRAM
                      "I've tried everything other than jumping out of a plane, but nothing gives you an adrenaline rush like racing a car." (Nigel Mansell)

Past: BMW 316 dA Touring Steptronic (2014) - Renault Mégane GT 1.9 dCi ( 2014 ) - Ford S-Max 1.8 Duratorq TDCI ( 2010 ) - Ford Focus 1.6 Clipper TDCI ( 2008 ) - Fiat Grande Punto Racing -Italia- ( 2010 )

Comment

men pc is drie jaar oud, WIN XP, niet van een merk, maar losse stukken in elkaar gestoken kheb 128mbRAM
                        128mb werkgeheugen=veel te weinig!Ik heb er 256mb en dit is al te weinig!

Comment

men pc is drie jaar oud, WIN XP, niet van een merk, maar losse stukken in elkaar gestoken kheb 128mbRAM
                          Heb je bij elk spel zo'n problemen? Met welke ruther werk je ? draadloos of met kabel?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door FC Bourges
                            128mb werkgeheugen=veel te weinig!Ik heb er 256mb en dit is al te weinig!
                            idd veel te weinig daarom dat ik denk dat zijn grafische kaart niet mee kan , volgens mij is het een pentium drie want een pentium vier met zo'n laag ram geheugen

Comment

• hoeveel kost een nieuwe grafische kaar zo???

Comment

hoeveel kost een nieuwe grafische kaar zo???
                                een nieuwe 400 euro ofzo Maar ik geef u één tip koop eerst eens ram geheugen bij ! EN welke pentium heb je ? Welke hardeschijven ? Welke grafische kaart ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door VaNdIe
                                  een nieuwe 400 euro ofzo
                                  Zot!!!
                                  Meneer wil hem direct al een X800 Pro of een 6800 GT aansmeren of zo?

Een 9600XT (of een 9800 Pro als je die kan vinden) is in zijn geval meer dan genoeg, vind ik. Voor €140 of zo ben je dan al gesteld.

-edit-
                                  Een extra geheugenlatje van 256MB (het is toch DDR mag ik hopen? En dus gene "prehistorische" SDR?) zou bij WinXP idd al een wereld van verschil maken. Voor €30-€40 ben je al gesteld. Een meer dan goede investering zou ik zeggen !!!
                                  Last edited by sibi; 29/07/2005, 01:38.
                                  Life's too short. Not to. Live it.
                                  1996 Volvo S40 1.8 Luxury-Line (verkocht)
                                  2011 Audi A1 1.6 TDI 90pk (end-of-lease)
                                  2011 Audi A3 1.6 TDI 105pk (aanloopwagen)
                                  2013 VW Passat 1.6 TDI 105pk BMT Trendline

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sibi
                                    Zot!!!

Een 9600XT (of een 9800 Pro als je die kan vinden) is in zijn geval meer dan genoeg, vind ik. Voor €140 of zo ben je dan al gesteld.

-edit-
                                    Een extra geheugenlatje van 256MB (het is toch DDR mag ik hopen? En dus gene "prehistorische" SDR?) zou bij WinXP idd al een wereld van verschil maken. Voor €30-€40 ben je al gesteld. Een meer dan goede investering zou ik zeggen !!!
                                    I know ik heb zo'n x800 pro en die kwaliteit é ! Ik zou zoals sibi zegt voor een 9800pro gaan dat is toch één van de meest gebruikte grafische kaarten bij de gamers ! Maar om eerlijk te zijn zet eens al uw gegevens van uw pc hier en dan zal ik samen met andere eens kijken waar de fouten zitten want 128mb ram is echt niet gezond !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sibi
                                      Zot!!!

-edit-
                                      6600GT is nog beter.

voor 180 euro.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door simon
                                        6600GT is nog beter.

voor 180 euro.
                                        nvidea <-> ATI... een eeuwige discussie... nja... zowel beide kaarten zijn zeer goed

owja, ik denk dat je zelfs met een ATI 9250 al gesteld zult zijn... want gamen doe je precies niet veel aangezien je zo'n trage pc hebt... en natuurlijk zoals sibi zei: extra geheugen aankopen, op z'n minst nog es 128MB er bij!

edit: en die ATI kan je al krijgen voor zo'n €60 dacht ik...
                                        2015 BMW F11 520dA
                                        1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

• bij mij lukt het met een 1.5jaar oude pentium 4
                                          2.6gigahertz 512mb ram
                                          en mijn grafische kaart
                                          intel(R) extreme grafics...

wat dachten jullie van een race te doen tegen een ander forum (tb of autoweek...)

Comment

Working...
                                          X