Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
eum. ik heb een probleempje wat echt opgelost moet zijn: dat mijn spel steeds hapert. bij de start ram ik onexpres iedereen van de baan en als ik niet goed bezig ben blijft mijn beeld hangen en sta ik opeens tegen de vangrail. ook durft mijn beeld nog wel eens stotteren.
"I've tried everything other than jumping out of a plane, but nothing gives you an adrenaline rush like racing a car." (Nigel Mansell)
eum. ik heb een probleempje wat echt opgelost moet zijn: dat mijn spel steeds hapert. bij de start ram ik onexpres iedereen van de baan en als ik niet goed bezig ben blijft mijn beeld hangen en sta ik opeens tegen de vangrail. ook durft mijn beeld nog wel eens stotteren.
welk pc heb je ? soms kan het wel eens aan je grafische kaart liggen oftewel te weinig ram !
128mb werkgeheugen=veel te weinig!Ik heb er 256mb en dit is al te weinig!
idd veel te weinig daarom dat ik denk dat zijn grafische kaart niet mee kan , volgens mij is het een pentium drie want een pentium vier met zo'n laag ram geheugen
Zot!!!
Meneer wil hem direct al een X800 Pro of een 6800 GT aansmeren of zo?
Een 9600XT (of een 9800 Pro als je die kan vinden) is in zijn geval meer dan genoeg, vind ik. Voor €140 of zo ben je dan al gesteld.
-edit-
Een extra geheugenlatje van 256MB (het is toch DDR mag ik hopen? En dus gene "prehistorische" SDR?) zou bij WinXP idd al een wereld van verschil maken. Voor €30-€40 ben je al gesteld. Een meer dan goede investering zou ik zeggen !!!
Life's too short. Not to. Live it. 1996 Volvo S40 1.8 Luxury-Line (verkocht) 2011 Audi A1 1.6 TDI 90pk (end-of-lease) 2011 Audi A3 1.6 TDI 105pk (aanloopwagen) 2013 VW Passat 1.6 TDI 105pk BMT Trendline
Zot!!!
Een 9600XT (of een 9800 Pro als je die kan vinden) is in zijn geval meer dan genoeg, vind ik. Voor €140 of zo ben je dan al gesteld.
-edit-
Een extra geheugenlatje van 256MB (het is toch DDR mag ik hopen? En dus gene "prehistorische" SDR?) zou bij WinXP idd al een wereld van verschil maken. Voor €30-€40 ben je al gesteld. Een meer dan goede investering zou ik zeggen !!!
Zot!!!
-edit-
nvidea <-> ATI... een eeuwige discussie... nja... zowel beide kaarten zijn zeer goed
owja, ik denk dat je zelfs met een ATI 9250 al gesteld zult zijn... want gamen doe je precies niet veel aangezien je zo'n trage pc hebt... en natuurlijk zoals sibi zei: extra geheugen aankopen, op z'n minst nog es 128MB er bij!
edit: en die ATI kan je al krijgen voor zo'n €60 dacht ik...
Comment